kirki Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Mam do was takie pytanie, mam magne vf750c z 95r. Obecnie wyciągnąłem ostatnie zwężki z wydechu, na początku fajnie, ale jednak apetyt rośnie w miare jedzenia i myśle nad kompletnym wybebeszeniem wydechów, tylko pytanie czy się da i czy ktoś wie jak? A moze jakieś tuningowane wydechy założyć, dedykowane do tego modelu, tylko też niewiem jakie dokładnie. Mam nadzieje że pomożecie, zależy mi na bardziej basowym i głośniejszym dźwięku.Pozdrawiam. Do dyspozycji masz albo cobra albo vance&hines,widziałem też gdzieś kominy Kaliński do magny, ja mam vance&hines model classic 2 fajny basowy dzwięk,głośne!!! Na dalekie trasy za głośne i nie ma do nich fabrycznych db killerów,brak w ofercie,sam dorabiałem wkłady do wyciszenia i teraz jest git! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slevy70 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 -gratulacje, było troszkę pracy. lusterka moim zdaniem zbyt nowoczesne (bez ducha). ja po kilku latach i kilku prostowaniach kierownicy wymieniłem ją na bardziej płaską tak jak u ciebie. wracając do silnika to rozumiem że był malowany??? raczej wszystko masz zmienione na kierownicy.widzę odrobinę uszczypliwości w twoim stwierdzeniu że raczej wszystko mam zmienione .... tak nowe przełączniki z okablowaniem , oryginalne , z 750 (nie mogłem dostać od 1100 ) różnicy po za przyciskiem horn i zapłonu nie ma , klamki oryginał , manetek nie zmieniałem , pompy wypiaskowanie i pomalowane , przewody hamulcowe nowe tyle że stalowe linki nowe oprócz throotle B oryginał, plastikowe stare zniszczone szkiełka wymienione na nowe szklane , wszyskie śruby nowe oryginalne , lusterka celowo zmienione dodaja moim zdaniem agresywności tej kierownicy i całemu przodowi motocykiela , którego barwa zmieniona została na bardziej czarną : golenie lag ,felgi, błotnik , wewnętrzne pierścienie tarcz hamulcowych. Dużo nowych części można kupić jeszcze do magny głównie w Stanach i trochę w Holenderskim CMSNL.Silnik cały malowany i polerowane tylko to co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_Kolat Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Do dyspozycji masz albo cobra albo vance&hines,widziałem też gdzieś kominy Kaliński do magny, ja mam vance&hines model classic 2 fajny basowy dzwięk,głośne!!! Na dalekie trasy za głośne i nie ma do nich fabrycznych db killerów,brak w ofercie,sam dorabiałem wkłady do wyciszenia i teraz jest git!Teraz mam właśnie zrobione identycznie jak na pokazanym filmiku, bede szukał teraz najprawdopodobniej vance&hines do mojej madzi, bo obecnym wydechom sprzydało by się troche odświeżenia. Dzieki wielkie :) Lwg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 witam, czy mogłby ktoś z posiadaczy v65 zwymiarowac tłumik, mam zalozone uniwersalne,a chętnie dorobiłbym sobie coś bardziej podobnego do oryginalnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mish Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Udanego dalszego użytkowania Magn, ja przesiadłem się z mojej VF700C z 1985 r. na Drag Stara 650 z 2002 r. Pozdrawiam i na razie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Udanego dalszego użytkowania Magn, ja przesiadłem się z mojej VF700C z 1985 r. na Drag Stara 650 z 2002 r. Pozdrawiam i na razie!Zdrajca!!! ale foty nowego sprzęta możesz zapodać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Tylko kup taki szybszy ... czerwony :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Nie bardzo rozumiem :( , jak można przesiąść się na słabszy i dużo wolniejszy motocykl ?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mish Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Bo znacznie młodszy i dużo większy - pod kątem ładowności... poza tym, moim marzeniem był silnik V2. Owszem, jest dużo słabszy, co jest mankamentem, ale to nie mój "ostateczny" motocykl, a przejściowy. Poza tym, moja jednoosobowa Rada Nadzorcza zaaprobowała :) Edytowane 30 Września 2014 przez Mish Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 2 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2014 Ważne żeby cieszył właściciela,no i oczywiście radę nadzorczą! :cool: Wygląda na zadbany egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Witam kolegow i od razu mam pytanko,czy orientujecie sie gdzie mozna zakupic kalamitki do odpowietrzania ukladu chebli i sprzegla z gury dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 tzw kalamitki służą do smarowania, ty potrzbujesz odpowietrzniki a w hondzie są M8x1.25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madzia83 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 tzw kalamitki służą do smarowania, ty potrzbujesz odpowietrzniki a w hondzie są M8x1.25 Dzieki za podpowiedz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirki Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Widzieliście taką Madzie???http://www.youtube.com/watch?v=-9u3cRu2ghE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Witam,braciak ma Magnę 750 z 83r. Od jakiegoś czasu ma problemy z odpalaniem po dłuższym postoju. Wczoraj postanowilismy zająć się problemem.Tu pojawiają się dwa pytania:1. Czy po włączeniu zapłonu pompa powinna pompowac paliwo? U mnie w FJ pompuje a w Hondzie cisza.- przy powolnym/delikatnym przełączaniu wyłącznika zapłonu (z pozycji zapłon wył na zapłon wł) pompa czasami odezwie się na sekundę i w tym przełączniku planujemy szukać przyczyny.2. Po załączeniu zapłonu napięcie w kostce idącej do pompy (kostka w powietrzu) wynosi lekko ponad 6 V - czy to wartość prawidłowa?- wydaje mi się że napięcie powinno być na poziomie napięcia akumulatora ale wolę zapytać zanim zasilę ją bezpośrednio z aku ;) . Pytania może dziwne ale dopiero wieczorem/jutro bedę miał możliwość zerknąć na schemat a i tak nie wiem w jakiej jakości ten schemat bedzie i czy coś uda się odczytać (jakiś pdf) Z góry dziękiJerry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.