Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym jeszcze polatal, ale aku ducha wyzional( raptem pol roku po gwarancji), no a bez sensu kupowac nowy na zime

Czasami wystarczy go trochę odsiarczyć i dalej śmiga moje mają powyżej 3 lat i kręcą ;)

Edytowane przez poolski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powitać! I jak pierwsze wrażenia z jazdy? pewnie będzie nie dosyt, bo straszą śniegiem i z jazdy nici.

Poprostu mega, jeździ się bardzo fajnie, jak narazie pogoda dopisuje, słoneczko i równa droga :)

Mam kilka rzeczy do zrobienia przy niej na gwałt i kilka tak zime.

Mam 2 problemy, za miękie zawieszenie z przodu, prawdopodobnie wina poprzedniego właściciela przy wymianie oleju w lagach.

I drugi to, że przy wjechaniu w dziure albo jakąś mulde słyszę jakieś uderzenie, mniej jakby zawieszenie dobijało do końca a bardziej jakby coś było nie tak poskręcane przy półkach po wymianie łożyska głowki ramy bo ów naprawę poprzedni właściciel wykonywał.

I takie pierdółki na zimę to czujniki, bo jak włącze biega a mam rozłożoną podnózke to nie odcina zapłonu oraz nie odpale na biegu na włączonym sprzęgle.

I oczywiście wyciągne zwężki z wydechu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I drugi to, że przy wjechaniu w dziure albo jakąś mulde słyszę jakieś uderzenie, mniej jakby zawieszenie dobijało do końca a bardziej jakby coś było nie tak poskręcane przy półkach po wymianie łożyska głowki ramy bo ów naprawę poprzedni właściciel wykonywał.

 

mam taki sam objaw w mojej Magnie z 1985 r... a odnośnie nóżki - mój rocznik miał czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki sam objaw w mojej Magnie z 1985 r... a odnośnie nóżki - mój rocznik miał czujnik?

Z tym zawieszeniem dalej nie rozpracowałem co ale bede grzebał, czujnik od podnóżki już sprawny, kabel był uje**ny, naprawione i działa, jeszcze przy sprzęgle obczaje, i musze jeszcze wymienić olej w lagach na gęstszy po teraz nie idzie jeździć na zakrętach.

Jeszcze jedno pytanie, ja regulować tylnie amortyzatory?

A twój rocznik niewiem czy ma, zerknij na podnóżkę czy są jakieś kable czy coś w tym stylu, ja mam z 1995 i mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do amortyzatorów musisz mieć odpowiedni klucz, co ułatwi sprawę i nie pokiereszuje chromu, na dole amora są nacięcia ząbki, tam wkładasz klucz i przekręcasz o jedną lub dwie pozycje jak ci spasuje i to samo z drugim amorem,potem jazda próbna i ewentualnie korekta ustawienia.Po wymontowaniu zwężek z kominów nie pozbywaj się ich,bo jeszcze możesz do nich powrócić, jazda na pustych wydechach w dłuższe trasy jest męcząca!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wal fote a nie tylko czerwoniutka czerwoniutka - czerwoniutka jest wiśniówka :biggrin:

Nie chciałem walnąć jakiegoś faux-pas, że to może jakaś inna Łapa ;) No to cze peni.........

Nie zabijesz się na takiej wariatce jak Madzia ? To nie jeździ jak Virka to wymiata :cool:

Widziałeś porysowaną gębę w Miałczynku w tamtym roku przed wyj w około PL ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...