remus Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 termistortermistor to element do pomiaru temperatury, półprzewodnik zmienia oporność zależne jaka jest tem. smolax71właściwie masz rację 2 rezystory nie muszą być, a te wbudowane nie służą do tego aby sąsiad nie miał zakłóceń, tylko po to aby zbić zakłócenia wstępne czyli aby przypadkiem kontraktor nie dał zbyt wcześniej iskry.Jak wywalisz z fajek to daj znać co się dzieje, chyba że już nie masz tam rezystorów. Jeżeli świeczka ma rezystor jak piszesz to wywalaj. Czekam na wypowiedź czy lepiej odpala na ciepło ba mam te same świeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) termistortermistor to element do pomiaru temperatury, półprzewodnik zmienia oporność zależne jaka jest tem. smolax71właściwie masz rację 2 rezystory nie muszą być, a te wbudowane nie służą do tego aby sąsiad nie miał zakłóceń, tylko po to aby zbić zakłócenia wstępne czyli aby przypadkiem kontraktor nie dał zbyt wcześniej iskry.Jak wywalisz z fajek to daj znać co się dzieje, chyba że już nie masz tam rezystorów. Jeżeli świeczka ma rezystor jak piszesz to wywalaj. Czekam na wypowiedź czy lepiej odpala na ciepło ba mam te same świeczki.zabiorę się za kable w poniedziałekwywalam rezystory z fajeknie mam jeszcze zarejestrowanego motocykla więc tylko go odpalę, rozgrzeję i zobaczę jak chodzi i kilka razy odpalę na gorąco :)i dam znać... Edytowane 17 Maja 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Koledzy co znajduje się pod deklem po prawej stronie silnika (alternator?) bo dochodzą stamtąd w mojej V65 regularne stuki proporcjonalne do obrotów silnika. Nie wiem czy to normalne czy cosik się tam posypało.... Motocykla normalnie się spisuje, nie ma problemów z odpalaniem ale jak coś mi stuka to robię się niespokojny:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Koledzy co znajduje się pod deklem po prawej stronie silnika (alternator?) bo dochodzą stamtąd w mojej V65 regularne stuki proporcjonalne do obrotów silnika. Zalezy jak sie patrzy na motocykl, ale alternator jak siedzisz na moto masz po lewej stronie. Po prawej jest sprzeglo i lancuszek chyba od rozrusznika i u mnie to on wlasnie halasowal, ale podobno czesto jest to zwiazane z koszem sprzeglowym.-------------------------------------------------------Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pluto Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Czyli to będzie cosik od łańcuszka albo kosza sprzęgłowego. Chyba będę musiał w niedalekiej przyszłości odwiedzić jakiś garage motocyklowy:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Z prawej jest sprzęgło i pompa oleju napędzana łańcuszkiem , łańcuszek u mnie dość luźny i nie ma żadnego napinacza. Sam jestem ciekawy czy coś z tym luźnym łańcuszkiem się robi (wymiana ) czy taki luźny może być Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Ten łańcuch fabrycznie jest taki za długi. Edytowane 20 Maja 2013 przez zdarecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Moja coś zaczęła szumieć i plamić po powrocie z Wiednia i nie wiem czy to scotoiler za mocno nastawiony czy simering pod zębatka zdawczą łańcucha. Wymyłem tam komorę pod ciśnieniem na myjni i narzazie nic nie widać ale czy ktoś miał taki efekt, że łańcuch na zębatce zaczął głośniej szumieć zęby w zębatkach ok łańcuch też źle nie wygląda. Zastanawiam się czy nie mógł się za dużo wyciągnąć (ale jest w dobrym zakresie przy bocznych znacznikach) i nie ciągnie na rolkach a na tych bokach łańcucha przez co więcej hałasuje ? Edytowane 27 Maja 2013 przez poolski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Zastanawiam się czy nie mógł się za dużo wyciągnąć (ale jest w dobrym zakresie przy bocznych znacznikach) i nie ciągnie na rolkach a na tych bokach łańcucha przez co więcej hałasuje ? A sprawdz czy zebatki sa w osi. Ostatnio kumpel zle ustawil kolo jak naciagal lancuch i efekt byl podobny.-------------------------------------------------------Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Faktycznie o tym nie pomyślałem a masz jakiś patent na sprawdzenie tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 coś tu, u nas, ostatnio cisza ... jak makiem zasiał :)chyba przez ''ciągle pada'' :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 U mnie ciągle świeci :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 (edytowane) co zrobić, gdy nie nie mam stabilnych wolnych obrotów ?tzn regulacja jest tylko śrubką pod gaźnikami i nie umiem dobrać ustawienia na zimnym i gorącymzapalam na ssaniu i pięknie chodzipo kilku min jak się nagrzewa to obniżam ssanie i nie mogę zupełnie wyłączyć ssania bo zgaśnietą regulacją gaźników próbuję kręcić w prawo i zwiększam obrotyale to działa tak, że ma te 1000 obr i jak dodam gazu to nieładnie wchodzi na obroty (jakby się zalewał)a jak tę śrubkę pokręcę w lewo i gaśnie i podtrzymam go ssaniem to chodzi idealnie i mocno i równo reaguje na gaz jak by tu ''coś pokręcić'' żeby wyeliminować ssanie, może inaczej ustawić na gaźniku linkę przepustnicy (gazu)?żeby był jakby z lekko odkręconą manetką ? zaznaczam, że jak lekkie ssanie utrzymuje obroty to chodzi idealnieto może tak ssanie przestawić żeby lekko było ?ale co będzie ze spalaniem na 100 km ? gaźniki czyste, przepustnice i membrany 2 razy sprawdzone Edytowane 22 Czerwca 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peery Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Jak nic musisz zainteresowac sie skladem mieszanki. To takie srobki z bokow gaznikow nad komora plywakowa, jak nikt nie grzebal to beda zaslepione. Linka to zrobisz to samo co ta sroba pod gaznikami, a tak w ogole to powinno byc 1200-1300 obr. ------------------------------------------------------- Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 wyreguluj skład mieszanki, potem synchronizacja gaźników i musi chodzić jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.