Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

termistor

termistor to element do pomiaru temperatury, półprzewodnik zmienia oporność zależne jaka jest tem.

 

smolax71

właściwie masz rację 2 rezystory nie muszą być, a te wbudowane nie służą do tego aby sąsiad nie miał zakłóceń, tylko po to aby zbić zakłócenia wstępne czyli aby przypadkiem kontraktor nie dał zbyt wcześniej iskry.

Jak wywalisz z fajek to daj znać co się dzieje, chyba że już nie masz tam rezystorów. Jeżeli świeczka ma rezystor jak piszesz to wywalaj. Czekam na wypowiedź czy lepiej odpala na ciepło ba mam te same świeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość smolax71

termistor

termistor to element do pomiaru temperatury, półprzewodnik zmienia oporność zależne jaka jest tem.

 

smolax71

właściwie masz rację 2 rezystory nie muszą być, a te wbudowane nie służą do tego aby sąsiad nie miał zakłóceń, tylko po to aby zbić zakłócenia wstępne czyli aby przypadkiem kontraktor nie dał zbyt wcześniej iskry.

Jak wywalisz z fajek to daj znać co się dzieje, chyba że już nie masz tam rezystorów. Jeżeli świeczka ma rezystor jak piszesz to wywalaj. Czekam na wypowiedź czy lepiej odpala na ciepło ba mam te same świeczki.

zabiorę się za kable w poniedziałek

wywalam rezystory z fajek

nie mam jeszcze zarejestrowanego motocykla więc tylko go odpalę, rozgrzeję i zobaczę jak chodzi i kilka razy odpalę na gorąco :)

i dam znać...

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co znajduje się pod deklem po prawej stronie silnika (alternator?) bo dochodzą stamtąd w mojej V65 regularne stuki proporcjonalne do obrotów silnika. Nie wiem czy to normalne czy cosik się tam posypało.... Motocykla normalnie się spisuje, nie ma problemów z odpalaniem ale jak coś mi stuka to robię się niespokojny:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy co znajduje się pod deklem po prawej stronie silnika (alternator?) bo dochodzą stamtąd w mojej V65 regularne stuki proporcjonalne do obrotów silnika.

 

Zalezy jak sie patrzy na motocykl, ale alternator jak siedzisz na moto masz po lewej stronie. Po prawej jest sprzeglo i lancuszek chyba od rozrusznika i u mnie to on wlasnie halasowal, ale podobno czesto jest to zwiazane z koszem sprzeglowym.

-------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z prawej jest sprzęgło i pompa oleju napędzana łańcuszkiem , łańcuszek u mnie dość luźny i nie ma żadnego napinacza. Sam jestem ciekawy czy coś z tym luźnym łańcuszkiem się robi (wymiana ) czy taki luźny może być

Magna V45/ Yamaha Road Star 1700

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja coś zaczęła szumieć i plamić po powrocie z Wiednia i nie wiem czy to scotoiler za mocno nastawiony czy simering pod zębatka zdawczą łańcucha. Wymyłem tam komorę pod ciśnieniem na myjni i narzazie nic nie widać ale czy ktoś miał taki efekt, że łańcuch na zębatce zaczął głośniej szumieć zęby w zębatkach ok łańcuch też źle nie wygląda. Zastanawiam się czy nie mógł się za dużo wyciągnąć (ale jest w dobrym zakresie przy bocznych znacznikach) i nie ciągnie na rolkach a na tych bokach łańcucha przez co więcej hałasuje ?

Edytowane przez poolski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy nie mógł się za dużo wyciągnąć (ale jest w dobrym zakresie przy bocznych znacznikach) i nie ciągnie na rolkach a na tych bokach łańcucha przez co więcej hałasuje ? 

 

A sprawdz czy zebatki sa w osi. Ostatnio kumpel zle ustawil kolo jak naciagal lancuch i efekt byl podobny.

-------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

co zrobić, gdy nie nie mam stabilnych wolnych obrotów ?

tzn regulacja jest tylko śrubką pod gaźnikami i nie umiem dobrać ustawienia na zimnym i gorącym

zapalam na ssaniu i pięknie chodzi

po kilku min jak się nagrzewa to obniżam ssanie i nie mogę zupełnie wyłączyć ssania bo zgaśnie

tą regulacją gaźników próbuję kręcić w prawo i zwiększam obroty

ale to działa tak, że ma te 1000 obr i jak dodam gazu to nieładnie wchodzi na obroty (jakby się zalewał)

a jak tę śrubkę pokręcę w lewo i gaśnie i podtrzymam go ssaniem to chodzi idealnie i mocno i równo reaguje na gaz

 

jak by tu ''coś pokręcić'' żeby wyeliminować ssanie, może inaczej ustawić na gaźniku linkę przepustnicy (gazu)?

żeby był jakby z lekko odkręconą manetką ?

 

zaznaczam, że jak lekkie ssanie utrzymuje obroty to chodzi idealnie

to może tak ssanie przestawić żeby lekko było ?

ale co będzie ze spalaniem na 100 km ?

 

gaźniki czyste, przepustnice i membrany 2 razy sprawdzone

Edytowane przez smolax71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nic musisz zainteresowac sie skladem mieszanki. To takie srobki z bokow gaznikow nad komora plywakowa, jak nikt nie grzebal to beda zaslepione. Linka to zrobisz to samo co ta sroba pod gaznikami, a tak w ogole to powinno byc 1200-1300 obr.

 

-------------------------------------------------------

Sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...