Jirki Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Witam Ponownie forumowiczów. Mam pewien dylemat dotyczący mojej Madzi.Otóż zauważyłem, że podczas jazdy w pewnym momencie potrafi mi "przerywać". To znaczy: ruszam, wbijam 2kę i gdy dynamicznie odkręcam manetkę, to na 4-5tys potrafi mi przerwać i za chwilę znów łapie. na reszcie biegów raczej nie zauważyłem tego problemu. gdy jadę łagodnie i delikatnie wkręcam na obroty, to jest spokój. Pytanie, co to może być? Pozdrawiam (świece wymieniłem, problem jest nadal) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 (edytowane) Wałów motocyklowych się nie szlifuje tylko oddaje do skupu złomu ale o tym musisz się przekonać sam ponosząc przy okazji spore koszty :biggrin:Witam, ze słuchu wiem że w Niemczech gdzie przebywa mój brat ma kolegę i on przy kle 00 i cbr 600 01 dał wał do dobrego warsztatu i na klr zrobił 16coś a na cbr około 12, i mówił że jego kumpel na cbrce to mu z obrotomierza poniżej 6tyś nie schodzi, taki wariat. bym dał bratu ten wał ale on będzie dopiero w grudniu :(, no trudno jak się popsuje to się popsuje nie będę mieć do nikogo pretensji, tylko się pytam czy ktoś nie zna jakiegoś warsztatu w którym robią takie coś dobrze, do zrobienia tylko jeden czop i wyważenie plus azotowanie.nikt z wawy nie zna dobrego warsztatu albo z torunia, bydgoszczy? Vito192 czy klamka sie zablokowała na nie wciśniętej? i nie da sie jej nawet o 2mm ruszyć? ja tak miałem to dziwne to było, popychacz za mocno wyszedł, musisz zdjąć pokrywę sprzęgła i docisnąć sprzęgło i sprawdzić czy wgl jest przykręcony kosz, bo zapewne będzie wyciśnięte(wysprzeglone) lub odkręcone.Jirki, Chyba tryb 2 biegu prosi się o wymianę, albo gwiazdka od automatu. Edytowane 22 Kwietnia 2013 przez karas441 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Panowi kolega ma madzie 700 z walniętą uszczelką głowicy teraz padła po zimie, moje pytanie czy 750 ma taką samą. Na co zwracać uwagę przy wymianie. Ile dawaliście za planowanie głowicy?Producent poda wymiary 70*48.6 dla 750 czy to jet średnic i skok tłoka? 700 ma 70*45.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smolax71 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) Smolax, poprawka, rozebrałem silnik i z jednego kanału idą 2 linie 1 na głowice a 2 jest zaślepioną taką zwężką, ta zwężka idzie na skrzynie, po zrobieniu oilmodu te zwężkę można by dać trochę większa, głowica i tak dostanie już swoje z oilmodu a skrzynia dostanie do co zabierała jej głowica, można by też lekko smoka przerobić żeby nie miało problemu, Rozebrałem silnik bez tego, ale złożyć i dokręcić nawet 1 śrubki bez tego nie mam najmniejszego zamiaru, taki klucz to PODSTAWA, super ale muszę sobie kupić :Dco to innych oilmodów jak zrobię swój i będzie jako tako to wyglądać to może zrobię drugą sztukę na sprzedaż. Czy mógłby mi ktoś napisać do jakiego warsztatu oddać ten wał? Z tego co się orientuję, to magna do zmian czyli do 1984 roku ma złe smarowanie, słabe wałki itp.Po zmianach, od 1985 roku - jak masz, oraz model V65 jak masz, ma poprawione smarowanie i lepsze wałki.Także, jak widzę, masz 1985 rok to już są zmiany w silniku !Ja, na pewno, mam głowice smarowane linią ze skrzyni ! Także zamawiam domowy oil mod :) - mój mail to [email protected] - pogadamy... Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez smolax71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Słabe ma wszytko tylko jak wytłumaczyć, że lata 30 lat moja ma 145000tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Karas, nie ma takiego warsztatu w Polsce ktory ci naprawi wal do silnika V4 i to bedzie dlugo jezdzilo.Postaraj sie kupic w Niemczech lepszy uzywany wal z korbowodami - to jedyna pewna naprawa. Remus na to wyglada ze to wymiary skoku x srednica cyl. czyli uszczelka bedzie pasowala. Prawdziwa zmiana w silniku VF ( Vee Four ) to bylo dodanie literki R i zmiana na naped rozrzadu kolami zembatymi :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Kurde, teraz sensacje mam, stwierdziłem, że głupie dorabiane się nie opłaca bo nie wiadomo ile to pochodzi, jednak rozum przemawia i opinie kolegów. mam silnik za 900zł czyli cena dla mnie bardzo dobra bo w cenie motoru, w zeszłym roku kupiłem vf'ke za 1000zł i gdyba nie głupota to chodziła by nadal :/ Ktoś wie na co zwracać uwagę żeby się w koszty nie wrobić ? Adam- w Niemczech wał używany dobry kosztuje 2 razy tyle co bardzo dobra regeneracja a 4 razy tyle co u nas ;/Niestety chcesz mieć coś fajnego to musisz mieć kasę na remonty :/, Może ktoś sie orientuje ile by kosztował przewód ciśnieniowy taki jak do Oilmodu, nie jakiś tam oryginał tylko ładnie zakuty :Dprace nad oilmodem ruszyły, aktualnie jest poszukiwany materiał na przystawkę będzie to alu, tylko nie mogę znaleźć tak dużego walca :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 (edytowane) Karas, nie ma takiego warsztatu w Polsce ktory ci naprawi wal do silnika V4 i to bedzie dlugo jezdzilo.Postaraj sie kupic w Niemczech lepszy uzywany wal z korbowodami - to jedyna pewna naprawa. Remus na to wyglada ze to wymiary skoku x srednica cyl. czyli uszczelka bedzie pasowala. Prawdziwa zmiana w silniku VF ( Vee Four ) to bylo dodanie literki R i zmiana na naped rozrzadu kolami zembatymi :).Właśnie gości który sprzedaje tłoki od 700 potwierdził że mają 69.5mm wymiar, dzięki.Teraz ja mam pytanie dzisiaj zaczęło przeciągać sprzęgło powyżej 5000rpm, 3,75mm mają tarcze a Spring ma 45,6mm, czyli jak nowa, ale zalałem go w zeszłym roku olejem (nie krzyczeć) fusch 10w40 silikon, moje pytani brzmi czy to wina kiepskich tarcz (materiał) czy wina oleju. Edytowane 24 Kwietnia 2013 przez remus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Co to znaczy "przeciagac" - slizga ci sie sprzeglo powyzej 5 tys obr ?Jesli tak to mozna rozebrac, i tarcze i przekladki przeleciec umyc i przelecic papierem sciernym, czasem pomaga.Co to za olej ?Syntetyk, pol czy mineral ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito192 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Panowie, nie lapalo mi sprzeglo w Madzi, wiec doszedlem do wniosku, ze tarcze juz sa do dupy, kupilem wiec tarcze i sprezyny, okazalo sie, ze sprezyny ktore kupilem sa 1.5cm dluzsze od tych co byly w madzi, wsadzajac sprezyny te dlugie nie moge wcisnac w ogole klamki, wsadzajac krotkie, sprzeglo nadal nie dziala, nie lapie NEUTRAL przy wcisnieciu sprzegla, tylko wciaz jest na biegu, sprawdzam wszystko bez zapalania silnika i zalewania olejem, ale chyba to bez roznicy, jest ewentualnie ktos blisko garwolina, kto moglby mi z tym pomoc? Jestem troche młody i mało pojęcia a brak kasy, żeby wstawić motocykl do warsztatu. podpowiedzcie, co to może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Co to znaczy "przeciagac" - slizga ci sie sprzeglo powyzej 5 tys obr ?Jesli tak to mozna rozebrac, i tarcze i przekladki przeleciec umyc i przelecic papierem sciernym, czasem pomaga.Co to za olej ?Syntetyk, pol czy mineral ?Tak ślizga się, przetarłem wczoraj papierem. Olej to silikon 10w40- czyli wychodzi że pół syntetyk, czy nie lepiej zalać 20w50. Jakimi olejami zalewacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karas441 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Vito192 pisałem o tym komuś, jak ci się zrobi twarda klamka od sprzęgła to musisz na siłę wepchnąć popychacz od sprzęgła, spróbuj a zadziała, maiłem tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inwesto_R Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Witam kolegów w Nowym Sezonie.Mam pytanie czy orientujecie się czy stacyjka do modelu z 86 roku: link do aukcji: http://allegro.pl/stacyjka-honda-magna-vf-700-750-i3204803317.html będzie pasowała do Magny z 83?Czy jest jakiś pewny sposób, żeby to sprawdzić? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Chodzi Ci o mechanikę czy elektrykę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remus Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 (edytowane) Panowie przednia uszczelka głowicy wymieniona ale zastanawiam się czy do wymiany tylnej trzeba zawalać silnik w teorii wychodzi że nie.A uszczelka do 700 pasuje od 750CC, nie mam manuala głowicę dokręciłem na 40NM może ktoś zerknąc w manual czy dobrze.Zrobiłem najpierw 1 cylinder złożyłem całość aby sprawdzić czy po złożeniu wałków odpali normalnie. Jak na takie starzywo to wałki jak nowe, panewki w dobrym stanie jestem pod wrażeniem.I zerknijcie czy zawory na 0.15 mieszczą się w normie ustawiałem jak w suzuki. Edytowane 27 Kwietnia 2013 przez remus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.