Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czasy kiedy uczylem mechaniki na tym forum zdecydowanie minely, to prawda.

Ale mozna by bylo wbic w okienko "wyszukiwanie" w prawym rogu strony 2 slowa - "regulacja gaznikow" i zobaczyc co na ten temat zostalo przeze mnie, czy sp. Piotra Dudka, czy innych mechanikow z naszego forum napisane.

Obecnie ja tu tylko sprzatam :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie odpowiedzi to nie odpowiedzi tylko ... szkoda słów.

Spec - Mechanik ma wiedzę ! i może ją zdradzić chętnym tu osobom co i jak naprawić.

Już mnie zaczyna wk to forum :(

Z całym szacunkiem pozdrawiam.

 

a Twoim zdaniem ile razy można powtarzać to samo, każdemu noewmu pytającemu, który jest zbyt leniwy żeby samodzielnie poszukać poprzednio udzielonych porad? n-razy są opisane takie podstawowe kwestie, ale nie - każdy z pięcioma na krzyż postami, na forum od tygodnia, potrzebuje powtórzenia specjalnie dla niego wszystkiego od początku; jaki ma wlać olej, jaki ma kupić kask i to specjalnie pod swój motocykl, i jak ma wyregulować silnik

 

wyszukiwarka jest po prawej u góry, funkcjonuje poprawnie; na początek zalecam szukanie po 1 słowie, z ograniczeniem do szukania w temacie, oraz wskazaniem właściwego działu (mechanika, w tym przypadku). potem można eksperymentować z bardziej skomplikowaną składnią zapytania

wk... zalecam zimne piwo albo zimny prysznic, wedle indywidualnego zapatrywania na skuteczność terapii

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość smolax71

 

a Twoim zdaniem ile razy można powtarzać to samo, każdemu noewmu pytającemu, który jest zbyt leniwy żeby samodzielnie poszukać poprzednio udzielonych porad? n-razy są opisane takie podstawowe kwestie, ale nie - każdy z pięcioma na krzyż postami, na forum od tygodnia, potrzebuje powtórzenia specjalnie dla niego wszystkiego od początku; jaki ma wlać olej, jaki ma kupić kask i to specjalnie pod swój motocykl, i jak ma wyregulować silnik

 

wyszukiwarka jest po prawej u góry, funkcjonuje poprawnie; na początek zalecam szukanie po 1 słowie, z ograniczeniem do szukania w temacie, oraz wskazaniem właściwego działu (mechanika, w tym przypadku). potem można eksperymentować z bardziej skomplikowaną składnią zapytania

wk... zalecam zimne piwo albo zimny prysznic, wedle indywidualnego zapatrywania na skuteczność terapii

jsz

moim zdaniem nie ma sensu powtarzać nporad, nnowemu - pełna zgoda,

ci nnowi to lenie bo nie mają ochoty czytać 103 stron i szukać po nsłowach co nproblem,

tylko, że chyba tylko ja spróbowałem tu opisać synchronizację gaźników w magnie, tak czy siak, czy dobrze czy nie, i czy komuś z n się przydało...

tu spec-moderator mógłby po prostu dla nas wszystkich n, wstawić katalog, czy coś, czy opis z instrukcją i przekierowaniem, jak np poprawnie wyjąć, ustawić, wyregulować, zsynchronizować itd ... gaźniki w magnie, itd z nproblemem ...

 

chyba przez brak konkretów i chaos w odpowiedziach przez 103 strony, co chwilę nowy n pyta o to samo ???

może rozwiązaniem jest od razu ban dla pytającego o naprawy i pogadamy sobie o pogodzie ???

oj muszę ''wziąć'' zimne piwko ... a może terapia ??? hm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok , nie mam vakuometrów , ani pojecia o rgulacji gażników , więc wykręcanie i wkręcanie śrubek regulacyjnych jest dla mnie bez sensu , mogę naprawić elektronikę w samochodzie ale nie gaźniki.więc pytam już kolejny raz czy można to zrobić gdybym wysłał gaźniki ew mogę podjechać , jestem z Białej Podlaskiej.

Drugie moje pytanie , też nie otzrymałem konkretnej odpowiedzi dot Oilmod. Kuczwelek napisał : mam patent od pięciu lat i sprawdzony i jest ok. polecam,prosty i szybki montaż .

Może udostępnisz swój sposób , znalazłem takie zdjęcie , co o tym myślicie i gdzie wpiąć drugi koniec?

post-47791-0-38592000-1426362045.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam hondę magnę vf500 v30 1985r i mam taki problem że rozpędza się do 120km/h i koniec. Manetką mogę kręcić ale bez efektu.

Sprawdziłem dopływ paliwa, gaźniki, ciśnienie w cylindrach równo po 8 atm, zawory, świece, filtr, szczelność obudowy filtra itd. Zostały jeszcze moduły zapłonu które też mogą mieć pływ. Silnik pracuje równo. Wydechy też mają swobodny przelot.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Pewnie masz rację tylko brakuje mi już pomysłów ale sprawdzę jeszcze główne dysze bo nie pamiętam jakie są a powinny być 105

Pewnie masz zdławioną wersję, poczytaj więcej o swoim motocyklu i na pewno się dowiesz co należy wymienić



Witam.

Pewnie masz rację tylko brakuje mi już pomysłów ale sprawdzę jeszcze główne dysze bo nie pamiętam jakie są a powinny być 105

Dysze są takie jak pisze w książce czyli 105.

Skończyły mi się pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zaraz będzie ryk i darcie mordy, że to już było... no bo było.... i to motocykl i to motocykl, każdy jest taki sam, wystarczy użyć wyszukiwarki....

 

Nie zawsze serwisówki obejmują szczegółowe dane, ale czasem obejmują (serwisówki hondy szczególnie).... motocykle są dławione w następujące sposoby

 

1. Kolektory wydechowe - wspawywane pierścienie zwężające na wejściach kolanek/rur kolektorowych

2. Stosuje się inne dyszowanie gaźnika - nie zawsze

3. Stosuje się inne iglice przepustnic gaźnika

4. Stosuje się blokady otwarcia przepustnic

5. Stosuje się blokady na wyjściach samych tłumików - fajny przykład to gsx550ef w wersji szwajcar popatrz na wylot tłumika http://img23.olx.pl/images_tablicapl/231872557_1_644x461_suzuki-gsx-550-ef-okazja-zamosc.jpg

6. Stosuje się inne moduły zapłonowe z innymi wartościami przyspieszenia kąta zapłonu, bądź np jeśli motocykl ma aparat zapłonowy to są twardsze sprężyny

7. Stosuje się inne wałki rozrządu, inne kąty otwarcia zaworów oraz wzniosy

8. Stosuje się dławiki w króćcach gaźnikowych

9. Inne sprężyny przepustnic pod deklami membran w gaźniku...

10. Stosuje się limitery obrotów w modułach zapłonowych....

11. W przypadku np CBR1000F w wersji na rynek Francuski motocykl posiada głowicę z mniejszymi średnicami zaworów - jaja co nie?!!!!

12. I pewnie inne zabiegi tu niewymienione...

 

 

Musisz wszystko sprawdzić, poczytać o swoim modelu, nie koniecznie na tym forum, właściciele tego modelu z niemiec chętnie Ci pomogą namierzyć problem... bo np w stanach trudno liczyć na pomoc bo oni tam zdławionych wersji nie mieli, podobnie w anglii. A może zaraz się okaże, że masz dyfer z innego motocykla albo zębatki źle dobrane i motocykl nie jedzie... może sprzęgło Ci ślizga???

 

Szukaj...

Edytowane przez bc30se
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zaraz będzie ryk i darcie mordy, że to już było... no bo było.... i to motocykl i to motocykl, każdy jest taki sam, wystarczy użyć wyszukiwarki....

 

Nie zawsze serwisówki obejmują szczegółowe dane, ale czasem obejmują (serwisówki hondy szczególnie).... motocykle są dławione w następujące sposoby

 

1. Kolektory wydechowe - wspawywane pierścienie zwężające na wejściach kolanek/rur kolektorowych

2. Stosuje się inne dyszowanie gaźnika - nie zawsze

3. Stosuje się inne iglice przepustnic gaźnika

4. Stosuje się blokady otwarcia przepustnic

5. Stosuje się blokady na wyjściach samych tłumików - fajny przykład to gsx550ef w wersji szwajcar popatrz na wylot tłumika http://img23.olx.pl/images_tablicapl/231872557_1_644x461_suzuki-gsx-550-ef-okazja-zamosc.jpg

6. Stosuje się inne moduły zapłonowe z innymi wartościami przyspieszenia kąta zapłonu, bądź np jeśli motocykl ma aparat zapłonowy to są twardsze sprężyny

7. Stosuje się inne wałki rozrządu, inne kąty otwarcia zaworów oraz wzniosy

8. Stosuje się dławiki w króćcach gaźnikowych

9. Inne sprężyny przepustnic pod deklami membran w gaźniku...

10. Stosuje się limitery obrotów w modułach zapłonowych....

11. W przypadku np CBR1000F w wersji na rynek Francuski motocykl posiada głowicę z mniejszymi średnicami zaworów - jaja co nie?!!!!

12. I pewnie inne zabiegi tu niewymienione...

 

 

Musisz wszystko sprawdzić, poczytać o swoim modelu, nie koniecznie na tym forum, właściciele tego modelu z niemiec chętnie Ci pomogą namierzyć problem... bo np w stanach trudno liczyć na pomoc bo oni tam zdławionych wersji nie mieli, podobnie w anglii. A może zaraz się okaże, że masz dyfer z innego motocykla albo zębatki źle dobrane i motocykl nie jedzie... może sprzęgło Ci ślizga???

 

Szukaj...

Cześć.

Większość możliwości wykluczyłem tylko pozostały moduły zapłonowe.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem ci juz w twoim oryginalnym temacie - to awaria / zestarzenie tyrystorow odpowiedzialnych za to ze silnik wchodzi na wysokie obroty.

Niestety nie pamietam ich oznaczenia, chociaz w przeszkosci na tym forum ten problem byl poruszony i rozwiazany przez kolege, ktory mial

Honde VF i jednoczesnie zajmowal sie elektronika.

Te moduly mozna rozebrac a tyrystory wymienic - groszowa sprawa.

Ale zeby miec 100% pewnosci warto by zalozyc te moduly od innego motocykla do twojego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisalem ci juz w twoim oryginalnym temacie - to awaria / zestarzenie tyrystorow odpowiedzialnych za to ze silnik wchodzi na wysokie obroty.

Niestety nie pamietam ich oznaczenia, chociaz w przeszkosci na tym forum ten problem byl poruszony i rozwiazany przez kolege, ktory mial

Honde VF i jednoczesnie zajmowal sie elektronika.

Te moduly mozna rozebrac a tyrystory wymienic - groszowa sprawa.

Ale zeby miec 100% pewnosci warto by zalozyc te moduly od innego motocykla do twojego.

Tak,tak pisałeś.

Jeden moduł jest całkowicie zalany żywicą a do drugiego ktoś zaglądał. Mam kolegę który jest dobry w te klocki elektroniczne i obiecał zająć się tym jednym a jak nic się nie zmieni to dokupię drugi. Ten zalany żywicą też wygląda podejrzanie bo to nie jest fabryczne wykonanie.

Jak się z tym uporam to dam znać.

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość smolax71

ja raz niechcący zdławiłem sobie silnik przez zatkany dolot powietrza :)

na postoju wkręcał się ładnie a podczas jazdy max 140 km/h

także proponuję przeglądnąć cały dolot od główki ramy do gaźników...

przez złe spasowanie, musiałem usunąć pierwszy plastik który jest za osłonami, przed zbiornikiem paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...