Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wg. amerykańskiej serwisówki Clymera wyraźnie piszą do przewodów hydraulicznych sprzęgła stosować wyłącznie DOT 3.

Do przewodów hydraulicznych hamulców DOT 3 (V45) lub DOT 4 (V65).

 

Ale z tego co pamiętam na przykryciach zbirniczków jest napisana rekomendacja. Ja stosowałem DOT 4 i do sprzęgła i do hamulca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak,odpowietrzenie się powiodło i było by super gdyby nie chęć przelania układu nowym płynem,niema sprzęgła wcale i mimo że wlałem w zbiorniczek 0,5l to powietrze nie idzie.

Będę jeszcze próbował jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle się wyraziłem cały czas się przelewa pompuję i leci czysty bez powietrza.A jeszcze pytanie jak nie ruszam dźwigni i odkręcę odpowietrznik to powinien lecieć płyn czy nie bo nie leci?

 

No i proszę manual swoje, serwisówka swoje... .

 

NINDZA nie podobają mi się te Twoje objawy. Po odkręceniu odpowietrznika płyn nie powinien płynąć. Dopiero po podpompowaniu dźwignią sprzęgła. Nie wiem jak wykonywałeś czynności. Ja u siebie nie spuszczałem starego tylko przelewałem nowym aż się stary przepompował i wszystko grało. Podeślij swój e-mail a wyślę Ci skany rozdziału dotyczącego sprzęgła (budowa, działanie, wymiana, limity zużycia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzyła się pompka i dlatego nic nie dało przelewanie.

Strzykawką wpompowalem płyn przez odpowietrznik jednocześnie przechylając moto w prawo całe powietrze wyszło górą.Pewnie mechanik zrobił by to inaczej ale działa.

Został zgrzyt przy wbijaniu jedynki.

 

 

arnidude adres na PW.Dzięki.

Edytowane przez NINDZA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam all :)

Tak czytam czytam i czytam o Magnie....

Mozna powiedziec ze jestem swiezak:-)) nie liczac MZ 250 ktora mialem...20 lat temu?:-)) Ech jak ten czas leci:)

Ale do rzeczy...

Od roku prawie chyba ogladam i przymierzam sie do czoperkow i naogladalem sie i naczytalem juz troszku...

Tu na forum czytam wiekszosc niepochlebnych opinii o silnikach VF... I.. martwicie mnie:-)

Upatrzyłem sobie Super Magne bo jakos mi sie podoba ten styl itd.... Ale moto bylo produkowane przez 2 lata (87-88) chociaz spotalem sie tez z informacjami ze cos tam w roczniku '92 tez szlo.... I mam dylemat...

Bo tak czy inaczej moto mi sie podoba pomimo tych opinii i chce kupic wlasnie ten sprzet...

Chetnie poslucham opinii kolegow ktorzy maja/mieli Super Magne i moze podpowiedza jakie wady na co zwracac uwage kupujac ten model...? (a moze ma ktos zadbana sztuke i chce sprzedac :) )

Znalezienie zadbanej sztuki graniczy z cudem podobnie jak kupno czesci TEZ WIEM a mimo to....:-)

 

Poradzicie/podpowiecie cosik ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego,

VF ma pewne bolączki w pierwszych latach produkcji 83-85. Później wiele poprawiono. Ale mowa tu o Magnie i Sabre. Super Magna to zupełnie inna historia. To bardziej bezawaryjny motor. A wracając do Magny czy Sabre to jeśli czytałeś między wierszami to widać, że mimo wielu różnych za i przeciw ludziska pokochali te motory. Jak i ja przed laty.

Jeśli chciałbyś kupić świetnie utrzymany motor z serii Magna VF1100C polecam:

http://www.allegro.pl/item1047506518.html

Moto nie jest sprzedane.

Ja Magną 1100 nabiłem mnóstwo kilometrów. Podsumowując moją przygodę z nią uważam, że to świetny motor. Z mocnym, trwałym silnikiem, wymagającym wprawdzie większej uwagi ale jak poczytasz o innych motorach na forum z lat 80-90 to myślę, że Magna to górna półka. Jeśli masz czas to zerknij np. na forum Kawasaki Vulcan. Piękny Chopper ale ten to dopiero ma usterek. Ja jeździłem na Magnie a kumpel na Vulcanie. Jego przerabiał chyba wszystkie możliwe usterki opisywane na tym forum. Ale, ale zagalopowałem się... Jak Ci serce leci w stronę Super Magny to śmiało możesz zabrać się do dzieła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy uparłem sie na Super Magne ;)

A poza tym JUZ zastanawiałem sie czy po tak dluuugim czasie

poj 750 nie bedzie za duza na poczatek...

Ale zobaczymy 17 lat juz nie mam to chyba uzyje troche mozgu

przy odkrecaniu :icon_mrgreen:

 

Ale motorek wyglada na zadbany musze przyznac.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie namawiam do V65. Mnie nęcił ten z ogłoszenia ale nie stać mnie na 2 moto...

 

Co do pojemności to już od Ciebie zależy. I od Twojej głowy i umiejętności. 750 to wcale nie jest tak dużo i masa motoru w sam raz. Ja zaczynałem 24 lata temu od Ogara 200, potem bujałem się różnymi demoludami i kiedy w końcu była szansa na zachodni sprzet to był to tysiak. Ważne by poznać na spokojnie wszelkie zachowania motoru przy mniejszych prędkościach. Potem stopniowo można zwiększać. Zobaczysz jak przejedziesz pierwszych parę km to banan Ci urośnie a prowadzenie sprzeta okaże się bajecznie proste.

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy uparłem sie na Super Magne ;)

A poza tym JUZ zastanawiałem sie czy po tak dluuugim czasie

poj 750 nie bedzie za duza na poczatek...

Ale zobaczymy 17 lat juz nie mam to chyba uzyje troche mozgu

przy odkrecaniu :icon_mrgreen:

 

Ale motorek wyglada na zadbany musze przyznac.....

 

 

masz kilka wiosen i mózg gdzieś na szyi. przestań się zamartwiać i myśleć co będzie tylko kup i jazda,każdy koń ma wady i zalety i się kiedyś postawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...