Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiem ze temat wiercenia dziur w wydechach,byl maglowany kilkakrotnie na forum,ale chcialbym zapytac was posiadaczy VF500-1100 ,czy probowaliscie tego zabiegu na orginalnych wydechcach??

bulgot na wolnych obrotach mi sie nawet podoba,ale odkurzaczowy skowyt na wyzszych obrotach juz niebardzo,i coraz czesciej bedac w garazu spogladam na moja wiertarke...

jesli ktos przewiercal,to prosze o wypowiedz, jakie efekty

 

więc ja u siebie mam taki bajer: przewierciłem nity, zdjąłem te gwizdki na końcu (bez problemu się wysunęły), potem pomalowałem tą wnękę na czarno, kupiłem polerowaną kwasówkę o średnicy 50mm, trochę obróbki ubytkowej i rury wchodzą bez żadnego przykręcania, są wsunięte i już siedzą że nic tego nie ruszy.

a jeśli chodzi o dźwięk to na wolnych obrotach do złudzenia przypomina dźwięk typowego choppera tylko dwa razy szybciej, do 5 tyś chodzi jak chopper a powyżej zaczyna się ścigacz :D dźwięk dzieci nie budzi ze snu a katamaraniarze i tak słyszą :P

ogólnie koszty ograniczają się do farby i kwasówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc ja u siebie mam taki bajer: przewierciłem nity, zdjąłem te gwizdki na końcu (bez problemu się wysunęły)

 

ja własnie niechciał bym usowac tych "gwizdkow" ,myslalem raczej o tym,zeby do okola nich wywiercic kilka otworów.. robił tak ktoś moze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale widzisz jest taki bajer że ja je zdjąłem, ale w każdej chwili mogę założyć je i mam seryjny wydech. a jak wywiercisz te otwory to raz na zawsze ;) podaj mi na pw swojego maila to wyślę ci kawałek ścieżki dźwiękowej jeśli chcesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak myślałem , ostatnio wyjmowałem chłodnice bo zauważyłem że wiatrak się ukręcił <lol> zalałem bez problemu w pojemniku na płyn jest powyżej poziomu min tak nawet w połowie drogi do max w chłodnicy też jest płyn jak sie korek odkręci ale jak pojeżdzę 5 minut moto to temp. już jest w połowie wskaźnika może to za szybko ?

 

 

edit: zapomniałem jak się rozgrzeje to tego nie ma. może to być wina tego że dolałem innego płynu niż był ?

Edytowane przez Dr@GuN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko do posiadaczy 500. Czy ktoś z Was wymieniał już zestaw napędowy u siebie?? jaki to koszt, gdzie kupowaliście i ile wytrzymał km??

bo mój łańcuch to niebawem będzie długości linki holowniczej :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam jestem świeżak na forum,potrzebuje namiarów gdzie można dorobić lub kupić gmole do vf 750 c z 1983 r,i te plastykowe osłonki co są przy baku z przodu ramy? tak przy okazji mam pytanko do KOMISARE dałbyś namiary gdzie ci zrobili tak ładnie siedzonko pozdrawiam wszystkich na forum!!!!

Edytowane przez gacu76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne!! jak zdejmiesz bak to będziesz miał taką wielką puszkę plastikową i po lewej stronie kolanko, i tam właśnie jest filtr powietrza, o ile dobrze pamiętam to nie musisz odkręcać tych śrub na wierzchy, wystarczy że dobierzesz się do tego dekla z kolankiem po lewej, jak go zdejmiesz, to zobaczysz filtr.

a masz już zamówiony?? ja na swój czekałem 4 dni zanim przyjedzie z magazynu :/ tak to jest mieć nietypowe moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy mam mały problem z motocyklem vf 750 c 83 r proszę o porady jak coś wiecie na ten temat?Wczoraj jechałem motorkiem wszystko było ok , po krótkim postoju jechałem dalej nagle motocykl stracił moc i tak jak by jechał na 2 garach,sprawdziłem czy jest iskra ściągając fajki i tak za każdym razem motocykl gasł po jej ściagnięciu czyli wszystkie garki chodziły jednak zaraz po ruszeniu motocykl jechał na czwórce max 70 km/h tak jak by nie dostawał paliwa , po powrocie po przejechaniu 90 km stwierdziłem duże zużycie paliwa cały zbiornik! po sprawdzeniu okazało się że filtr jest zasyfiony i czy to może być przyczyną że gażniki dostawały za mało paliwa i nie dawały paliwa na dwa gary?czy może padł impulsator proszę o wsze podpowiedzi? ps jeśli ktoś z was się orientuje gdzie śię spusszcza z gazników paliwo będe wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A bez filtra próbowałeś? Zrób test przysłoń dolot powietrza i zobacz czy efekt jest taki sam (dławi sie ,nie wchodzi na obroty,itp.)

Co do impulsatorów to sprawdź czy iskra jest na wszystkich garach. Jeśli na 1-3 lub 2-4

nie ma to prawdopodobnie padły ( przy wykluczeniu innych defektów, oczywiście).

A wachę spuszczasz tą śrubką najniżej położoną w gaźnikach (przy komorze pływaka ).

Polecam serwisówkę zanabyć i czytać ,czytać i oglądać, Ew.rozebrać na części moto :icon_twisted:

Edytowane przez lysy76

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...