krystianelko Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Witam jeszcze jedno pytanko czym najlepiej przepłukać amortyzatory przy wymianie oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacu76 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam jeszcze jedno pytanko czym najlepiej przepłukać amortyzatory przy wymianie oleju? Benzyna ekstrakcyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenezzz Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam jaka różnica jest między V45 a V65 ? bo nie do końca rozumiem... Zamierzam kupić VF 750 RC09 z 1984roku to jaka to jest (V45 czy V65)? Oraz skąd można dostać osłonę akumulatora (boczek prawy) gdyż nie ma go w tym moim motorze? Nie ukrywam, iż jestem świeży w tym temacie Magny, ale liczę na waszą pomoc :) Czy ktoś może polecić w trójmieście ( w Gdyni) jakiś warsztat do którego warto by było podjechać przed zakupem motorka, żeby wszystko sprawdzili. Bo szkoda by było wydać kasę i potem żałować. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 VF750 (Europa) to to samo co V45 (Ameryka). Cyfra 45 wynika z pojemności liczonej w galonach. V65 to maszynka o pojemności 1100 cm3. Osłonę aku poszukaj na allegro. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Nie galony tylko cale sześcienne, ;) Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 panowie jakie macie akumulatory w swoich hondach ? odnoszę wrażenie że kupiłem za słaby :/ roczny a po 3 dniach nie chce zapalić kreci ale nie pali...dołączyłem pod zużyty samochodowy to kręcił jak szalony i zapalił od ręki. aku było naładowane w 100% bo dopiero co zdjęte z prostownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Mam 12V/18Ah. Dedykowany do Twojego 12V/14Ah. Sprawdź poziom elektrolitu-> w przypadku braku stanu, dolać wody destylowanej. Sprawdź ile voltów ma po naładowaniu a także stan płyt w akumulatorze (powyginane, popękane lub oderwane wskazują na uszkodzenie :wink: ) . Właściwa gęstość elektrolitu to 1,28gr/cm3 po naładowaniu. No i standarcik: oczyścić klemy, sprawdzić stan przewodów, połączenie masy, połączenie z rozrusznikiem. Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 (edytowane) Dziękuję za rady, ale sądzę, że wiem wystarczająco jak dbać o akumulatory. Problemem w moim przypadku pewnie jest fakt, że mój akumulator ma jedynie 10Ah i to może byc przyczyną tych kłopotów. Będę musiał poszukać czegoś innego. Dzięki za odpowiedź. Edit: ktoś może wie jaka powinna być moc rozruchowa ? jak to jest z aku żelowymi ? wydaje mi się że one dają zbyt małą moc jednorazowo... Edytowane 24 Marca 2010 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Zakładasz zwykły 14Ah i ma grać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Swoją Sabrę chciałem uruchomić ze 100% sprawnego aku z MZ 250. Niestety :icon_rolleyes: jakby nie kombinować nie da rady :notworthy: za mało prądu. W tej chwili nie pamiętam amperogodzin aku MZ :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 (edytowane) jak kupiłem moją to był 10Ah i 90A kopnięcia. nie odpalała za chętnie kupilem drugi najmocniejszy jaki mieli na miejscu okazał się taki sam. rok w miarę dało się coś tam robić odpalał pod warunkiem ze raz na tydzień moto było jeżdżone i rozrusznik wyczyszczony (nie wiem czemu ale u mnie regularnie dostaje się olej mimo wymiany uszczelniaczy, co miesiąc czyszczenie jak się jeździ) teraz na wiosnę to musi być aku naładowane przed każda jazdą bo niby kręci ale słabo i nie zapala...z dobrych źródeł wiem ze musi być 160A kopnięcia dla małej sabry/magny i 180 dla dużej. ja już zdecydowałem się ze kupuje aku dedykowane do tej dużej, różnica cen jest znikoma a mimo to powinna lepiej palić w każdych warunkach... ps. odradzam każdemu żelówki, na allegro ich pełno są w miare tanie i niby do motocykli ale kopnięcie w granicach 6A to za mało do odpalenia simsona... Edytowane 27 Marca 2010 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jak chcesz miec zelowke z dobra moca rozruchowa to musi byc to aku robione w technologii AGM. Pojemnosc musi byc 14 Ah, no i radze sprawdzic ladowanie - w tak starych sprzetach moze byc z tym kilka ladnych problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Ciekawe czemu zalewa Ci rozrusznik olejem? Sprawdzałeś drożność odmy miski korbowej? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NINDZA Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Większy pewnie i tak nie wejdzie,w mojej magnie 14Ah wchodzi na styk a i jak masz oryginalną instalację to zwróć uwagę na bieguny bo są prawe i lewe plusy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr@GuN Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 (edytowane) upatrzyłem już sobie aku o oznaczeniach: eB18L-A albo yB18L-A tak wiem to jest 18Ah ale mi zależy żeby jednak aku było mocniejsze niz fabryka bo mam częste postoje po 2 tygodnie i nic na to nie mogę poradzić a chcę po tych 2 tygodniach na styk ale żeby odpalić bez ładowania... ładowanie mam cacy bo jak jeżdżę codziennie to ten stary i słaby aku wyrabia, poza tym sprawdzałem pobór prądu w spoczynku i podczas pracy. od 2k obrotów zaczyna ładować niezależnie od tego ile rzeczy bym odpalił- światła kierunki klakson i masę innych pierdół... a rozrusznik to wiem czemu zalewa. ale na razie nic z tym zrobić nie mogę...muszę poszukać innego. ale wszystko w swoim czasie na razie studencki budżet na to nie pozwala. Edytowane 27 Marca 2010 przez Dr@GuN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.