dubey Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 z szacunkiem, ale nie sadzicie, ze kupno dakara i obnizenie go do standardu jest idiotyczne?to tak, jakby isc do salonu mercedesa, kupic 4matica, a potem wymontowac naped na przod i jezdzic zwyklym jednonapedowcem, ale z logo "4matic". tutaj placisz ciezka kapuste, zeby miec szachownice na baku i napis "dakar"...wiem, ze wieksze przednie kolo itp., ale po co to robic od dupy strony? nie lepiej zwyklego gs-a podrasowac?pozdrodub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario33 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 z szacunkiem, ale nie sadzicie, ze kupno dakara i obnizenie go do standardu jest idiotyczne?to tak, jakby isc do salonu mercedesa, kupic 4matica, a potem wymontowac naped na przod i jezdzic zwyklym jednonapedowcem, ale z logo "4matic". tutaj placisz ciezka kapuste, zeby miec szachownice na baku i napis "dakar"...wiem, ze wieksze przednie kolo itp., ale po co to robic od dupy strony? nie lepiej zwyklego gs-a podrasowac?pozdro No jasne, że ja bym tego nie zrobił - kupiłbym zwykłego GS...(i chyba to zrobię :) )... Ale tej babce zależało na tych trochę lepszych własnościach terenowych mimo wszystko . Poczytaj o niej więcej to będziesz wiedział dlaczego. Taki miała kaprys :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Dubey, jeździłeś na F650GS i Dakar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Dubey, jeździłeś na F650GS i Dakar?Ahh, Cosmo - ukasiles w czuly punkt;)tylko standardem - AD 2005powinienem wypluc i blagac o litosc???pozdrodub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Nie, powinieneś po prostu przejechać się Dakarem ;) Jeśli porównujemy do mercoli, to ja bym to porównał tak - kupujesz merca G (hardcorowa terenówka) i montujesz do niego skórzane fotele z S klasy. :flesje: (choć G chyba też wewnątrz jest niczego sobie...). Akurat w Dakarze opon i zawiech bym nie ruszał. Ot fabryczny kit obniżający, plus ew. niższe siodło żelowe. Na takich Dakarach naprawdę drobne kobiecinki świetnie pomykają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 (edytowane) Apropo jeszcze Dakarow- podobniez w 2007 roku maja wypuscic prawdziwa endurke z mala masa, ale produkowana bedzie w Aprilii i silnik bezposrednio od Rotaxa.Jesli chodzi o mojego bylego Dakarka, to w porownaniu z DR 650 z 2004 roku, jeszcze mial za miekkie zawiasy, dopiero moje modyfikacje pomogly i mozna bylo pokusic sie o ostrzejsza jazde w terenie.A jak by mnie stac bylo, to dokupilbym sobie endurke znow BMW- ale juz ta nowa( bo duzo lzejsza), ciekaw jestem czy nadal bedzie spalac tak malo paliwka, bo Klekotek 748 spala mi prawie 2 razy tyle, no ale ma 2 razy tyle cylindrow:-))) Pozdrowka.Janek Klekotek. Edytowane 24 Listopada 2006 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 http://www.bmwmotorcycles.com/bikes/bike.j...=g650xchallenge Tu sa fotki tego enduraka nowego :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras1 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) Koledzy, napiszcie czy warto kupic malego GS-a BMW. Wizualnie niezle wyglada ale nie wiem jak z jakoscia a zwłaszcza z jego trwaloscia??? Dziekuje za pomoc!!! Dodam, ze jest to motocykl z 2001 z przebiegiem 25 tys. km Edytowane 4 Marca 2007 przez Aras1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Mialem Dakara z 2002 roku- musialem sprzedac bo nie mialem kasy na wymarzonego Duca- jak nie mialbym takich problemow- w zyciu bym nie sprzedal- najszybsza 1 cylindrowka- 119 mph lecialem!!W Motostodole Jedwabne stoi BM-ka z przebiegiem 45000 i zero problemow- silnikowo mniej awaryjny od podobnego silnikowo(jednak nie takiego samego!) Aprilii 650- tutaj wystepowaly problemy z luszczeniem sie materialu na walkach rozrzadu ze wzgledu na 5 zaworow- krzywki ustawione pod katem i stad te problemy- w BMW 4 zawory i walki innej konstrukcji i z lepszego materialu, takich problemow niet. Po 45000 spalanie oleju na 1000 km- 0,000 litra- oooooo :banghead: No i nie japonia wielki ++++ . W teren troche za ciezki wymaga modyfikacji-zwiekszenie skoku z przodu z tylu i wymiana sprezyn o z przodu i z tylu, zmiana przelozenia (3 zeby wiecej z tylu lub 1 zab mniej z przodu), wzmocnienie przedniego kaczego blotnika i tylnej podstawki pod tablice, no i opony- moto troche ciezkie do tereny ale dawalem rade trzeba jednak pamietac ze nie ma 120 kg a 175 a z paliwem 190, za to spalanie u mnie nigdy nie przekroczylo 6 /100, a rekord nie pobity przez nikogo- 3,2/100 km, ale corka na rowerzyku mnie przeganiala:-)))).Jak jakies jeszcze pyt. to prosze . Pozdr.Janek-Klekotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras1 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Mialem Dakara z 2002 roku- musialem sprzedac bo nie mialem kasy na wymarzonego Duca- jak nie mialbym takich problemow- w zyciu bym nie sprzedal- najszybsza 1 cylindrowka- 119 mph lecialem!!W Motostodole Jedwabne stoi BM-ka z przebiegiem 45000 i zero problemow- silnikowo mniej awaryjny od podobnego silnikowo(jednak nie takiego samego!) Aprilii 650- tutaj wystepowaly problemy z luszczeniem sie materialu na walkach rozrzadu ze wzgledu na 5 zaworow- krzywki ustawione pod katem i stad te problemy- w BMW 4 zawory i walki innej konstrukcji i z lepszego materialu, takich problemow niet. Po 45000 spalanie oleju na 1000 km- 0,000 litra- oooooo :banghead: No i nie japonia wielki ++++ . W teren troche za ciezki wymaga modyfikacji-zwiekszenie skoku z przodu z tylu i wymiana sprezyn o z przodu i z tylu, zmiana przelozenia (3 zeby wiecej z tylu lub 1 zab mniej z przodu), wzmocnienie przedniego kaczego blotnika i tylnej podstawki pod tablice, no i opony- moto troche ciezkie do tereny ale dawalem rade trzeba jednak pamietac ze nie ma 120 kg a 175 a z paliwem 190, za to spalanie u mnie nigdy nie przekroczylo 6 /100, a rekord nie pobity przez nikogo- 3,2/100 km, ale corka na rowerzyku mnie przeganiala:-)))).Jak jakies jeszcze pyt. to prosze . Pozdr.Janek-Klekotek. Dzieki za podpowiedz. Na 90% jestem juz zdecydowany na zakup. Moze podpowiesz mi gdzie ( bez strachu ) mógłbym to moto serwisowac. Krece sie w okolicach Biełegostoku, Ostrołęki i Łomży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 W kazdym porzadnym warstacie- juz po wszystkich "serwisach" w Pn-wsch Polsce i paru fabrycznych z Warszawy poprawialismy motocykle, wiec ciezko znalezc jakis dobry-najlepiej pytac znajomych i jak kilku- kilkunastu dobrze sie wypowie - to chyba mozna polecic.Pozdr. Janek-Klekotek.P.S. Moze sie dziwisz ze nie polecilem Motostodoly- ale chlopaki tak zawaleni robota ze najblizszy termin to ok. wiosny 2009 roku- zreszta zapytaj Ryska- telefony i namiary znajdziesz na stronie -wystarczy wrzucic w wyszukiwarke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Witam,Ja tez jako uzytkownik polece CI to moto. Wprawdzie o trwalosci nie moge powiedziec jeszcze zbyt wiele bo mam go dopiero od wrzesnia zeszlego roku ale pod wzgledem ergonomii i jakosci wykonania na pewno CI sie bardzo spodoba. Moj ma troche dluzsze nogi i 21" z przodu ale w terenie i tak zbyt wiele mu to nie pomaga. Szczerze mowiac oczekiwalem troche wiecej glownie jesli chodzi o wlasnosci terenowe. Wczesniej jezdzilem DR650RE. Po pierwszej delikatnej przejazdzce w terenie DAKAREM myslalem ze szlag mnie trafi... ze tym nie da sie jezdzic... Z czasem jednak idzie mi coraz lepiej (korekta twardosci tylnego zawieszenia bardzo pomogla ;p). W kazdej chwili mozesz pokretlem pod kanapa ustawic napiecie wstepne spezyny tylnego amortyzatora. Kupilem go jednak pod turystyke a nie harce terenowe. Mial byc wygodniejszy na trasie, nie palic zbyt duzo i nie byc za ciezki. Tutaj sprawdza sie bardzo dobrze choc silniczek moglby byc deczko zwawszy. Moc za to rozwija rownomiernie i jest calkowicie przewidywalny. Nie jest przodownikiem w zadnej konkretnej dziedzinie ale swietnie sie sprawdza jako uniwersalne moto lacznie z turystycznymi wypadami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Siemka ! Sprzet fajny, co prawda nie mailem ale z licznych artykulow w przeroznych czasopismach duzo pochwal. Wydaje mi sie, ze nie bedziesz zawiedziony. Duzym + jest maly spadek na wartosci. Polecilbym wersje z ABS'em. Pozdrawiam :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras1 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Moze ktos podpowie tez mi jakie najlepiej wybrac ogumienie 70% asfalt - 30% teren. Mam zamiar kupic Metzeller Tourance albo Enduro Sahara 3. Dzieki za wszelkie podpowiedzi, moze kogos uzytkujacego ten model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Sprzet dopracowany i bardzo malo awarujny . przyjazny dla kierowcy troche gorzej dla pasazera (tu wiele zalezy od wzrostu uzytkownikow)konkludujac:POLECAM w 100%pozdro all Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.