Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie dotyczące montarzu lusterka odebrałem moją kawę z serwisu po wymianie łańcuszka i napinacza,ale tak mi złożyli owiewki,że lusterek nie mogę podnieść cały czas oglądam podnóżki i wydechy ,chyba czegoś brakuję jest tylko sprężynka i śruba,czy coś powinno być więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie dotyczące montarzu lusterka odebrałem moją kawę z serwisu po wymianie łańcuszka i napinacza,ale tak mi złożyli owiewki,że lusterek nie mogę podnieść cały czas oglądam podnóżki i wydechy ,chyba czegoś brakuję jest tylko sprężynka i śruba,czy coś powinno być więcej.

A może byłby ktoś tak uprzejmy i odkręciłby swoje lusterko i zrobił zdjęcie części do jego zamontowania,byłbym bardzo rad.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie zapytanko. Ile około kosztuja panewki do Kawasaki zzr 1100 i ewentulanie gdzie jest szansa je kupic. Przeszukalem calego neta i nigdzie nie jestem w stanie ich kupic.

Pozdrawiam

Witam

Mam takie zapytanko. Ile około kosztuja panewki do Kawasaki zzr 1100 i ewentulanie gdzie jest szansa je kupic. Przeszukalem calego neta i nigdzie nie jestem w stanie ich kupic.

Pozdrawiam

Komplet panewek w MCS w Warszawie 1200 zł 2lata temu pytałem

 

Wyciągasz korek pod korkiem jest nakrętka luzujesz nakrętkę i lusterko da się ustawić.Nie dokręcaj za mocno wtedy możesz regulować w czasie jazdy

Edytowane przez hajabuza_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ten sposób robiłem przed remontem ale teraz nawet jak zluzuję nie mogę przesunąć lusterka do góry, chodzi tylko do przodu i tyłu,jak mocno odkręcę to po nawet lekkim dokręceniu ,odrazu patrzy w dół,sprężynka to stożek wąskim do góry.

 

Komplet panewek w MCS w Warszawie 1200 zł 2lata temu pytałem

 

Wyciągasz korek pod korkiem jest nakrętka luzujesz nakrętkę i lusterko da się ustawić.Nie dokręcaj za mocno wtedy możesz regulować w czasie jazdy

Ile elementów jest do zamocowania lusterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja może z innej beczki.

A tak od razu z grubej rury-czy wasze motocykle też się szybko grzeją,tzn.czy wentylator włącza się dość szybko? U mnie to szybko-w upalne dni to już na trzecich światłach jak postoję to się załącza,nie byłoby w tym nic nienormalnego gdyby nie fakt że po kilku takich "akcjach"silnik zaczyna dziwnie się zachowywać.Obroty zaczynają jakby falować,ruszać trzeba z większym gazem,w ogóle to jakby zaczął charczeć(mam wrażenie że bardzo nie lubi grzania w korkach).Kiedy wyjedziemy za miasto i temperatura opadnie,wszystko wraca do normy.

Nadmieniam że układ mam zalany płynem chłodniczym,odpowietrzony,ilość w zbiorniczku wyrównawczym ok,nowa pompa wody,(przed wymianą pompy było tak samo).

Jakieś sugestie,może znacie jakieś patenty na to?A może ten typ tak ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zjawisko całkowice normalne z grzaniem sie silnika, w upalne dni gdy tylko stanie sie na swiatłach bądź w korku szybko sie grzeje , a wentylator ma pełne rece roboty .Jednak u mnie falowanie obrotów nie wystepije , silnik chodzi równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie też motocykl po osiągnięciu temperatury pracuje równo. Moja maszyna pozbawiona jest termostatu i zanim się nagrzeje nawet w upalny dzień to trwa to trochę dłużej niż miałbym termostat.

Mam też pytanie. W jakim momencie powinien znajdować się wskaźnik od temperatury gdy załącza się wentylator? U mnie jak już zbliży się do czerwonego pola to dopiero zaskakuje wentylator i gdy spadnie do połowy to się wyłącza. Czy też jest tak w waszych maszynach? Pozdrawiam

 

Witam ponownie. Chciałbym uzyskać od Was informację na temat blokady silnika w Zygzaku. Mój sprzęt jest sprowadzony z Niemiec i ma ograniczoną moc do 92KM. Chciałbym aby ktoś udzielił mi szczegółowych informacji jakie są te blokady i jak ewentualnie można się ich pozbyć tych ograniczeń. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej Ty masz w miarę normalnie a kolega Szutek ma niewłaściwy termostat. Optymalna temperatura pracy niemal w każdym przypadku jest przed połową skali (1/3 zakresu NORM czyli między kreskami), natomiast ty możesz się złapać za serwisówkę i poszukać informacji o zakresie działania wentylatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwracam się znów z gorącą prośbą co do blokady silnika w ZYGZAKU.

I kolejne moje pytanie. Jakie narzędzia są fabrycznie na wyposażeniu motocykla? Bo ja nie mam nic a nic. Ostatnio musiałem zdjąć przednie koło i miałem duży problem bez fabrycznych kluczy.

Edytowane przez Paganini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Czy to już przyszła zima? Nie chcę nic mówić, ale coś jest nie tak z naszym tematem, ponieważ jakiś czas temu odpisywałem pewnemu człowiekowi który zamierzał kupić zzr-a i zniknęły obydwa posty i mój i jego. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...