SirPawello Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Rozumiem. W takim układzie bardzo dziękuje za pomoc. Po prostu odpuszczę sobie temat tego motocykla. :)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Witam mam pytanie dotyczące montarzu lusterka odebrałem moją kawę z serwisu po wymianie łańcuszka i napinacza,ale tak mi złożyli owiewki,że lusterek nie mogę podnieść cały czas oglądam podnóżki i wydechy ,chyba czegoś brakuję jest tylko sprężynka i śruba,czy coś powinno być więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam mam pytanie dotyczące montarzu lusterka odebrałem moją kawę z serwisu po wymianie łańcuszka i napinacza,ale tak mi złożyli owiewki,że lusterek nie mogę podnieść cały czas oglądam podnóżki i wydechy ,chyba czegoś brakuję jest tylko sprężynka i śruba,czy coś powinno być więcej.A może byłby ktoś tak uprzejmy i odkręciłby swoje lusterko i zrobił zdjęcie części do jego zamontowania,byłbym bardzo rad.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajabuza_ Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) WitamMam takie zapytanko. Ile około kosztuja panewki do Kawasaki zzr 1100 i ewentulanie gdzie jest szansa je kupic. Przeszukalem calego neta i nigdzie nie jestem w stanie ich kupic.PozdrawiamWitamMam takie zapytanko. Ile około kosztuja panewki do Kawasaki zzr 1100 i ewentulanie gdzie jest szansa je kupic. Przeszukalem calego neta i nigdzie nie jestem w stanie ich kupic.Pozdrawiam Komplet panewek w MCS w Warszawie 1200 zł 2lata temu pytałem Wyciągasz korek pod korkiem jest nakrętka luzujesz nakrętkę i lusterko da się ustawić.Nie dokręcaj za mocno wtedy możesz regulować w czasie jazdy Edytowane 5 Czerwca 2012 przez hajabuza_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalikawa Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Tak w ten sposób robiłem przed remontem ale teraz nawet jak zluzuję nie mogę przesunąć lusterka do góry, chodzi tylko do przodu i tyłu,jak mocno odkręcę to po nawet lekkim dokręceniu ,odrazu patrzy w dół,sprężynka to stożek wąskim do góry. Komplet panewek w MCS w Warszawie 1200 zł 2lata temu pytałem Wyciągasz korek pod korkiem jest nakrętka luzujesz nakrętkę i lusterko da się ustawić.Nie dokręcaj za mocno wtedy możesz regulować w czasie jazdyIle elementów jest do zamocowania lusterka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szutek Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam.Ja może z innej beczki.A tak od razu z grubej rury-czy wasze motocykle też się szybko grzeją,tzn.czy wentylator włącza się dość szybko? U mnie to szybko-w upalne dni to już na trzecich światłach jak postoję to się załącza,nie byłoby w tym nic nienormalnego gdyby nie fakt że po kilku takich "akcjach"silnik zaczyna dziwnie się zachowywać.Obroty zaczynają jakby falować,ruszać trzeba z większym gazem,w ogóle to jakby zaczął charczeć(mam wrażenie że bardzo nie lubi grzania w korkach).Kiedy wyjedziemy za miasto i temperatura opadnie,wszystko wraca do normy.Nadmieniam że układ mam zalany płynem chłodniczym,odpowietrzony,ilość w zbiorniczku wyrównawczym ok,nowa pompa wody,(przed wymianą pompy było tak samo).Jakieś sugestie,może znacie jakieś patenty na to?A może ten typ tak ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zjawisko całkowice normalne z grzaniem sie silnika, w upalne dni gdy tylko stanie sie na swiatłach bądź w korku szybko sie grzeje , a wentylator ma pełne rece roboty .Jednak u mnie falowanie obrotów nie wystepije , silnik chodzi równo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam. U mnie też motocykl po osiągnięciu temperatury pracuje równo. Moja maszyna pozbawiona jest termostatu i zanim się nagrzeje nawet w upalny dzień to trwa to trochę dłużej niż miałbym termostat. Mam też pytanie. W jakim momencie powinien znajdować się wskaźnik od temperatury gdy załącza się wentylator? U mnie jak już zbliży się do czerwonego pola to dopiero zaskakuje wentylator i gdy spadnie do połowy to się wyłącza. Czy też jest tak w waszych maszynach? Pozdrawiam Witam ponownie. Chciałbym uzyskać od Was informację na temat blokady silnika w Zygzaku. Mój sprzęt jest sprowadzony z Niemiec i ma ograniczoną moc do 92KM. Chciałbym aby ktoś udzielił mi szczegółowych informacji jakie są te blokady i jak ewentualnie można się ich pozbyć tych ograniczeń. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szutek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 U mnie "normalna" temperatura pracy jest gdy wskazówka jest na tej kresce,gdy się podniesie i jest w połowie skali załącza się wentylator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 U mnie "normalna" temperatura pracy jest gdy wskazówka jest na tej kresce,gdy się podniesie i jest w połowie skali załącza się wentylator. Czyli bardzo prawdopodobne, że mam uszkodzony czujnik od załączania wentylatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 To raczej Ty masz w miarę normalnie a kolega Szutek ma niewłaściwy termostat. Optymalna temperatura pracy niemal w każdym przypadku jest przed połową skali (1/3 zakresu NORM czyli między kreskami), natomiast ty możesz się złapać za serwisówkę i poszukać informacji o zakresie działania wentylatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) Zwracam się znów z gorącą prośbą co do blokady silnika w ZYGZAKU. I kolejne moje pytanie. Jakie narzędzia są fabrycznie na wyposażeniu motocykla? Bo ja nie mam nic a nic. Ostatnio musiałem zdjąć przednie koło i miałem duży problem bez fabrycznych kluczy. Edytowane 16 Czerwca 2012 przez Paganini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Zapanowała wielka cisza w naszym temacie. Czy wszyscy wyjechali na wczasy czy co? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paganini Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Czy to już przyszła zima? Nie chcę nic mówić, ale coś jest nie tak z naszym tematem, ponieważ jakiś czas temu odpisywałem pewnemu człowiekowi który zamierzał kupić zzr-a i zniknęły obydwa posty i mój i jego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Może troche późno ale zrobię ci zdjęcia moich oryginalnych kluczy serwisowych do zrx 1100. Piec troche zmodyfikowany ale może klucze dawali takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.