Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

Z tym buczeniem to coś nie tak, u mnie nic nie buczy.

 

Zmieniłem płyn i odpowietrzyłem obieg i przestało buczeć ale dziwne bo przy zapowietrzeniu byłby problem z skutecznością hamowania....

 

Witam !!! mam problem z moim moto :/ mój zygzak gubi olej, stoi w garazu trzeci dzien i ciagle ubywa mu oleju pod motocklem niema nawet jednej kropli oleju , ale silnik jest zabrudzony po lewej stronie kolo pokrywy przedniej zebatki co moze byc przyczyna ?? jestem nowy tutaj i nie za bardzo wiem o co w tym chodzi ,może ktoś wie co to może być i jak to naprawic ??

 

Wiesz co??? zdejmij dekielek na przedniej zębatce i zobacz czy tam nie ma wycieku, prawdopodobnie tam jest simering tak mi się przynajmniej wydaje i być może że jest do wymiany ale powiem szczerze że to tylko domysł, jutro odkręcę u siebie i zobacze jak to wyglada za zębatką to napiszę.

 

ubywa Ci widocznie w czasie jazdy a jak stoi nie, dla tego nie masz śladów na podłodze, a stan widzisz na okienku po jakimś czasie jak stan opadnie.

Zobacz jeszcze w okolicach z drugiej strony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zygzak podcieka z lewej strony wprost na wydech, ale tylko wtedy gdy stoi na bocznej stopce. Z tego co patrzyłem jest to uszczelniacz na wałku zmiany biegów. Koszt w kawasaki to około 20 zł, dzwoniłem i pytałem. Dziś dostałem pismo z Hestii, robią mi szkodę całkowitą. Koszt naprawy to ponad 8 tys. a wartość według nich to 6.8 tys.zł. Motocykl zostaje u mnie a ja dostaje do ręki dobrą kasę :) Tylko teraz nie wiem co robić. Dziś go odpalałem i mruczy jak przed glebą. Tak naprawdę zrobienie go żeby dobrze wyglądał to kupno prawej owiewki, szyby i wypełnienia wokół zbiornika. Reszta może zostać i po małym malowaniu będzie dobrze. Postaram się zdjęcie dodać w najbliższym czasie. Gdyby nie uszkodzony trzeci bieg w skrzyni, to pewnie by u mnie został. A tak to nie wiem czy nie poszukać drugiego lub innego. Mam już nawet kupca, tylko jak tak na niego patrze to mi go trochę szkoda ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie tam jest simering tak mi się przynajmniej wydaje i być może że jest do wymiany ale powiem szczerze że to tylko domysł

 

 

U mnie zygzak podcieka z lewej strony wprost na wydech, ale tylko wtedy gdy stoi na bocznej stopce. Z tego co patrzyłem jest to uszczelniacz na wałku zmiany biegów. Koszt w kawasaki to około 20 zł, dzwoniłem i pytałem. Dziś dostałem pismo z Hestii, robią mi szkodę całkowitą. Koszt naprawy to ponad 8 tys. a wartość według nich to 6.8 tys.zł. Motocykl zostaje u mnie a ja dostaje do ręki dobrą kasę :) Tylko teraz nie wiem co robić. Dziś go odpalałem i mruczy jak przed glebą. Tak naprawdę zrobienie go żeby dobrze wyglądał to kupno prawej owiewki, szyby i wypełnienia wokół zbiornika. Reszta może zostać i po małym malowaniu będzie dobrze. Postaram się zdjęcie dodać w najbliższym czasie. Gdyby nie uszkodzony trzeci bieg w skrzyni, to pewnie by u mnie został. A tak to nie wiem czy nie poszukać drugiego lub innego. Mam już nawet kupca, tylko jak tak na niego patrze to mi go trochę szkoda ;/

 

Mam tak samo. Rozmawiałem z mechanikiem i mu to pokazałem stwierdził jednoznacznie ze to ten simering...

 

Bestia czytałem o Twoim przypadku tu i na innym forum, ale Ci sie trafiło.

Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i do zobaczenia na mieście. :crossy:

 

PS. Zygzak to fajne moto , jeśli go lubisz może poszukaj nowszego. :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo. Rozmawiałem z mechanikiem i mu to pokazałem stwierdził jednoznacznie ze to ten simering...

 

Bestia czytałem o Twoim przypadku tu i na innym forum, ale Ci sie trafiło.

Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i do zobaczenia na mieście. :crossy:

 

PS. Zygzak to fajne moto , jeśli go lubisz może poszukaj nowszego. :bigrazz:

 

To Ci się wyjasniło z tym wyciekiem :-)) masz racje zygzak jest super, a co do Bestii to nie sprzedawaj tylko zrób sobie sprzeta, masz pewnośc że jest git maszyna, tylko po Twoim szlifie, kase dostaniesz więc rób go, naprawa trójki nie jest droga, ja robiłem dwójkę i zapłaciłem ok 600zł a Twój Zedzik jest wart trzymania i jazdy jeszcze dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo!!!

Pozdro i do zobaczenia już na chodzie i moto i Ty gdzieś w drodze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.Na początek pozdrawiam wszystkich.Jestem tutaj nowy na tym forum,czytałem wszystkie posty

i powiem bardzo ciekawa lektura.Oczywiście też jestem posiadaczem ZZR 1100 z `96.Bardzo fajny motocykl.Ogólnie jeżdżę motocyklami z grubsza 20 lat,na kawasaki z 17 lat.Oczywiście nie na ZZR,około 16 lat miałem GPZ 750 `84.Jak dla mnie super moto,potem była FJ 1200 ABS,następnie 1 miesiąc Bandit 1200.Teraz mam Zygzaka,i mam prośbę widziałem parę postów wstecz że ktoś się ogłaszał iż posiada skany artykułu o ZZR 1100 ze Świata Motocykli.Moja prośba to przesłanie tych skanów na mój mail [email protected] .Ponieważ jak wszystkim wiadomo w necie nie ma za dużo informacji na temat naszego motocykla(mówię o polskich stronach).Z góry dziękuję .

Pozdrawiam i życzę szerokości na zakrętach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

ostatnio posypała mi się stacyjka. Przy włączonym zapłonie nie odpala. Trzeba przekręcić kawałeczek dalej i wszystko gra. Próbowałem wymontować ustrojstwo (nowa w drodze) ale jak to zwykle bywa ERROR.

Dojście do śrub od dołu kiepskie, najgorsze jest jednak to że są w jakimś mikro rozmiarze. według suwmiarki 4-4,5mm. Jednak nasadka się ślizga a płaskiego w takim rozmiarze szukać ze świecą.

Przerabiał ktoś wymianę stacyjki? Macie jakieś sugestie? Chciałbym uniknąć demontażu pułki ale jak tak dalej pójdzie chyba mnie to czeka :banghead:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy miałem skany na kompie te na których jest moje moto. Postaram się poszukać, tylko proszę o cierpliwość. Jak nie to znajdę ś.m i zrobię nowe. Kiedyś też był artykuł o zygzaku, (jeszcze przed moim) ale to mogę poszukać jak będę miał trochę więcej czasu. Chyba ze ktoś wie w jakim numerze to będzie mi łatwiej :) Pozdrawiam. Ja wciąż w gipsie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten numer Świata Motocykli o którym mówiłeś to 6/99,był taki sam artykuł w wydaniu specjalnym ŚM 1/2002"kupujemy używany motocykl"(to tak na marginesie-mam ten artykuł)Bardziej mi chodzi o ten drugi artykuł(ten z Twoim motocyklem).Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slavo28v

Koledzy kto potrzebuje skany artykułu o zygzaku to proszę maila wysłać na priv. Szutek dzięki za podpowiedź :)

 

Dzięki serdecznie za skany i jeszcze raz szybkiego powrotu do zdrowia i na drogi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakim czasie świeci się wam rezerwa? Ja raczej tankuje co jakieś 200km ale ostatnio przejechałem trochę więcej (240km) i zaczeła się świecić. Po zatankowaniu do pełna weszło 14.7l. Chyba zapala się trochę za wcześnie bo w zbiorniku zostało jeszcze jakieś 6 litrów, a ten czerwony kolor bardzo irytuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slavo28v

Po jakim czasie świeci się wam rezerwa? Ja raczej tankuje co jakieś 200km ale ostatnio przejechałem trochę więcej (240km) i zaczeła się świecić. Po zatankowaniu do pełna weszło 14.7l. Chyba zapala się trochę za wcześnie bo w zbiorniku zostało jeszcze jakieś 6 litrów, a ten czerwony kolor bardzo irytuje .

 

Ja również tankuję co 200km a kontrolka zapala mi się jak w baku mam jeszcze podobnie jak u Ciebie 5-6 litrów ale zdarzyło mi się że raz czy dwa nie zapaliła się wcale mimo że w baku było minimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to jest kontrolka? Raz sprawdzałem to nic się nie zapaliło i trzeba było kranik przekręcać podczas jazdy. Zawsze tankowałem gdy wskaźnik zbliżał się do czerwonego pola. Wchodziło wtedy około 15 L. Średnia w trasie wychodziła 5-5.5 L na 100km. Ostatnio przed wypadkiem przejechane 298 km i weszło pod korek 15 L. Trasa na zlot klubu Perkun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slavo28v

A to jest kontrolka? Raz sprawdzałem to nic się nie zapaliło i trzeba było kranik przekręcać podczas jazdy. Zawsze tankowałem gdy wskaźnik zbliżał się do czerwonego pola. Wchodziło wtedy około 15 L. Średnia w trasie wychodziła 5-5.5 L na 100km. Ostatnio przed wypadkiem przejechane 298 km i weszło pod korek 15 L. Trasa na zlot klubu Perkun.

 

Twój ZZR nie ma kontrolki, masz model w nowej wersji i masz wskaźnik poziomu waszki, natomiast model wcześniejszy nie ma wskaźnika a ma kontrolkę-oba rozwiązania w wielu przypadkach mało precyzyjne czyt. skan za który jeszcze raz serdeczne dzięki Kolego.

 

 

Kontrolkę rezerwy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...