Skocz do zawartości

Kawasaki ZZR 1100


Rekomendowane odpowiedzi

:) zx11 z 94, zzr1100 z 98 i modele z 2001 maja wlasnie ukryte w prawym tylnym plastiku zbiornik wyrownawczy ktory sie uzupelnia tam masz kreski min - max z prawej strony na wypelniaczu jest srobka trzymajaca taka pokrywke, pod nia jest korek na takim szarym ustrojstwie ze stopu przykreconym do ramy sluzy do wstepnego zalewania chlodnicy i innych czynnosci.

 

raz mi woda spiepszyla bo opaska puscila przy laczeniu gumowej rury z chlodnica. najpierw zalalem cala chlodnice pod korek na tym ustrojstwie a potem dolalem do zbiorniczka w powiecmy "zadupku po prawej" i gitara.

 

co do poprzedniego tematu o odpalaniu. Tez odpalam tak, ze wlaczam ssania tylko tyle by odpalil i jak mu sie obroty podwyzsza, zdejmuje ssanie i chodzi na jalowymjak osiagnie minimalna temp.pracy zaczynam jechac bo silniki spalinowe najlepiej rozgrzewaja sie pod obciazeniem. dodatkowo nie zbiera sie nagar, nie dostaje mula. jeszcze nigdy nie otworzylem ssania na maxa.

kumpel z widzenia mial suzuki bandit i odpalal go na orgii obrotow i zdejmowal dopiero az osiagnal wlasciwa temperature. sprzed byl z salonu i po ok 30 tys. km. potrzebowal nowego rozrzadu...

 

wiadomo ze przy rozruchu smarowanie jest minimalne. chyba ze ktos jak w czolgu rozpali ognisko pod silnikiem podgrzeje olej do jego temperatury uzytkowej i wtedy odpali silnik :))) smarowanie od pierwszych suwow jest idealne wiec mozliwe ze silnik przezyje taki rozruch.

 

 

nie odpowietrzalem jeszcze ukladu chlodzenia ale z grubsza, na tym szarym ustrojstwie pod manetka gazu jest taki cybant jak przy zaciskach hamulcowych. zdaje sie, ze on sluzy do odpowietrzania, standardowo jak pojawi sie woda to przymknac i uklad powinien byc odpowietrzony ale niejestem pewien. dawno nie zagladalem pod owiewe. teraz przed sezonem to zrobie ale jeszcze nie teraz - brak czasu :(

 

pozdrawiam

Edytowane przez Misugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az milo zajrzec na forum jak ktos cos z sensem napisze :) chociaz glupoty tez sie czyta i jest :) nie wiem jaka u was panowie pogoda ale mazowieckie opanowalo slonko:) wczoraj byla niedziela , odpalilem sprzeta , jak zwykle delikatnie na ssaniu pochodzil z 10 min az okienko stanu oleju napelnilo sie spowrotem :) i delikatnie popedzielm w strone sandomierza :) nie powiem ze moj zzr nie dostal po dupie :) miejscami bylo 260 km/h :)

i moglo byc wiecej ale odpuszczalem bo bede chyba musial wymienic te gumy w tylnim kole , sa lekko dojechane :( i zaczelo mi moto bujac ale nie powiem ze zzr mam mocy bo gsxr k4 1000 leciel z mna rowno , wiadomo z miejsca mnie lykal bo inna masa i przepasc techniczno silnikowa , ale daje rade :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie myslales zeby zaopatrzyc go we wtrysk?, np. od XXa?

Ja myslalem o tym ale nie na tyle by wiedziec czy to warte zachodu...

 

A juz tak reasumujac i konczac temat faktycznie niebardzo wiem o jakim opisie mowisz bo pod zdjeciem masz "Motocykl: 2 czarne ZZR 1100CiD" co moim zdaniem nie mowi na jaki to rynek.

 

Misugi pamiętasz? To Twój cytat...Czekałem czekałem i się doczekałem...Na następnym forum wstawie opis: Motocykl: 2 czarne ZZR 1100CiD, z których jeden ma zbiorniczek wyrównawczy pod czachą a drugi pod kanapą :icon_razz: a i jeszcze dopiszę, że jeden ma ten krótszy błotnik z tyłu :wink:

 

Ja tam dalej obstaje przy swoim: nie za bardzo widzę różnicę pomiędzy ZZR1100 a ZX11 może gdybym oblatał oba w tym samym czasie a nie z półroczną przerwą to wyłapał bym różnicę ale z wrażeń jakie mam to raczej podobnie...Ale zaznaczam moje odczucia są subiektywne nie podparte żadnymi testami...

 

Ja tam i tak zwykle mówię ZZR1100 nie ZX11 bo to jest tak:

-Jaki masz motocykl?

-ZX11

-a to nie znam

-ZZR1100

-acha ninja

-no

 

I nie wmówisz mi, że nigdy nie miałeś takiej właśnie sytuacji.

 

Ja tam dziś kupiłem szczelinomierz i butle nabiłem gazem żeby w garażu cieplej się zrobiło i od jutra się zabieram ze zygzaka żeby go do sezonu przygotować...Padła nowa idea, nie wiem czy drugi nie skończy jako drag, ale jeszcze to przemyślę...

 

Zwaliłem sprawę bo miałem trzecią ramę z uciętym stelażem i poszła na złom za parę zł teraz by się przydała bo całą ciąć mi szkoda...

Edytowane przez prezesartur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej Prezes i jak efekty , starczylo w butli gazu :) mialo byc cieplo a nadal pic :( ja juz z nudow polerke rantow felg zrobilem 4 h mi zeszlo , armagedon ale oplacalo sie , wlepie niedlugo foty , mowisz ze jak ludzie zlysza zzr 1100 to mysla ninja , w moich okolicach jak slysza zzr to nic dopiero jak powiem 1100 to wytrzeszcz , ale fakt lepiej brzmi ZZR niz ZX, z tego co mi wiadomo ale moge sie mysli to wszystko co sportowe wychodzilo z firmy Kawasaki nosilo znamie NINJA :) co do twojego szalenczego pomyslu z ZZR-y zrobic draga to chyba nie takie glupie :D fakt dobrej ramy szkoda , ale za to mozan niezlego monstera stworzyc :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i kolejny problem. juz mam dosyc jak nie urok to sraczka jak nie sraczka to przemarsz wojska... ;/ zalalem dzisiaj plyn elegancko odpalilem pochodzil potem przejechalem sie z 500metrow i wstawilem go do garazu. pojechalem do rodziny i zostal w garazu na 7h wrocilem o 1 w nocy wprowadzam samochod patrze pod zygzaka a tam czarna plama myslalem ze plyn podszedlem blizej a tu plama oleju ;/ leci gdzies w okolicach pomiedzy zebatka a wiatrakiem od plynu chlodniczego;/ scieka po obudowie od wiatraka wlasnie ale nad jest wszystko suche;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Kilka dni nie byłem na forum i musiałem przeczytać kilka stron :icon_biggrin: Dobrze ze jest tylu aktywnych "ZZygzakowców" Co do wspólnego spotkania, to w tamtym roku pisałem na forum o takim pomyśle. Nic z tego nie wyszło, jak wiadomo nie wszystkim pasowało. Na zlotach w Giżycku i Liwie spotkałem dwóch lub trzech "ułanów" na ZZR-a. Jeśli czas i sprzęt pozwoli to chętnie się zobaczę z Wami na "żywca" :biggrin: Może jakiś wspólny wyjazd na zlocik? Nie koniecznie otwarcie sezonu. Teraz mamy taki wybór zlotów w całym kraju, ze można coś wybrać, tak by wszystkim pasowało.

Przez dwa sezony jazdy moim zygzakiem, troche opakowań po oleju zostało. Zanim pojawił sie wyciek wychodziło jakieś 1,5 L na 1000km. Przed każdą jazdą sprawdzam stan oleju. Teraz przy zębatce pojawił sie drobny wyciek. Zastanawiam sie co to jest. Nie leci mocno, ale po noce jak się moto rozgrzeje i wydechy to lekko się dymi przez chwile. Sączy się na lewy wydech i po rozgrzaniu odparowuje. Czy to może być uszczelniacz na zębatce? Miał ktoś już tak? Sezon sie rozpoczyna a moje moto stoi ;(

Odpalam zawsze na ssaniu i po tylu razach wiem ile musze odchylić, by nie "wskoczył" na 4 lub 5 tys.obr. Staram się by miał nie więcej niż 2tys. , w tym czasie przygotowuje się do jazdy. Trwa to kilka minut, po czym spokojnie ruszam nie przekraczając 6 tys. Myśle ze tak jest dobrze. Przyznam się, ze początkowo musiałem nauczyć się obsługi ssania.

Zygzak lubi chyba chłodniejsze klimaty. Jazda w lato po mieście powoduje ze wentylator prawie cały czas pracuje. Termostat mam dobry, układ odpowietrzony. Chłodnice mam czyściutkie. U mnie nawiew wychodzi prosto pod du** co powoduje ze mam podgrzewany zadek :icon_mrgreen: Jeździłem kilkoma "testówkami" kawasaki i miały podobnie.

Czeka mnie trochę wydatków z przygotowaniem mojego zygzaka do sezonu, ale kocham to moto. Teraz wiem ze nie zmienie go na inny. Jeśli już, to kupie model z końca produkcji, chodź żal będzie swojego sprzedać, a tym bardziej ze jest opisany w Ś.M :buttrock: Koledzy ze stolicy i okolic, mozemy się spotkać jakoś w stolicy :icon_biggrin:

 

Pozdrawiam Cezary

 

Ps. Pewnie zrobiłem kilka "byków", ale piszę w szkole w ukryciu na lekcji :bigrazz:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemanko pepe no to klops , z kad ten olej moze byc, sprawdziles uszczelke pokrywy zaworow , moze sie podwinela cz cos albo jest peknieta , nie chce byc zlosliwy ale oby tak bylo, bo wydatek stosunkowo maly , nie martw sie napewno bedzie dobrze , musi byc , sraczka kiedys mija :)

 

Hej Bestia, a masz moze ten artykul na kompie i podeslal bys mi go na maila bylo by zajebiscie z twojej strony i oczywiscie piwko sie nalezy z gory dzieki, bo przeszukalem wszystko na necie i nie moge odgrzebac tego artykulu z Ś.M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no yellow Sqter :) hmmm wiesz jak masz pompke plynu chlodniczego konkretniej chodzi mi o ten wiatraczek co masz po lewej stronie od oslony zebatki i dolna sruba od tego wchodzi w blok silnika dalej i to tak wyglada jakby z tamtad lecialo jest to mozliwe?? i uszczelka zaworow mozesz konkretniej bo nie jestem az tak doswiadczony w budowie silnika i motoru :) a jesli to nie bylo by to co mowisz to co to moze byc;/ ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zerkne na moto oblookam go dokladnie bo teraz to nie bardzo i obejrze serwisowke to powiem ci co moze byc , nie stresuj sie za bardzo tym bo wszystko jest do zrobienia, a taki wyciek napewno , dam znac ok , pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vini vidi vici, moja opcja , zdejmij boczne owiewy i wymij moto na pic silnik w podejrzanych miejscac , miska blok i gora czyli glowica , troche pracy jest ale zero kosztow , odpal i i zerknij cz pod uszczelka miski olejowej sie nie poci to newralgiczny punkt, zerknij na pokrywe zaworw, i ostatnie najgorsze to uszczelka pod glowica miedzy cylindrami a glowica , choc w to watpie :) ale sprawdz , obserwuj i zalej oleju na stan zeby nie bylo ze zatarles 3 legendarna panewe :) i sprawdz stan plynu chlodzacego :) pozdro i daj znac co i jak, jak tylko zauwazysz wyciek gas moto i nie odpalaj pls , napisz objawy zrob zdjecia tego rzypadu ja jako Sqter z forum postaram ci sie pomuc jesli nie masz sie do kogo zwrucic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Sqter sprawa wyglada tak ja tydzien temu zalalem plyn chlodzacy do zbiorniczka wyrownawczego pod kanapa. Powiedziano mi zebym rozgrzal moto to pusci termostat płyn w obieg. Napisalem do was i powiedziano mi o tym wlasnie wlewie pod plastikiem prawym pod kierownica ;/ Przypuszczam ze to bedzie przyczyna, ze wtedy go tak troche grzalem ;/;/;/;/;/ takze plyn mam swiezy zalany do pelna :) a wyciek zauwazylem w okolicach jak masz "wiatrak" ten od plynu to jest przy osłonie od przedniej zebatki wiesz o co mi chodzi?? Ten "wiatrak" jest mocowany na 4 sruby w tym 2 trzymaja wiatrak z tylnia pokrywa a 2 wchodza w blok silnika (dolna i górna sruba) i wlasnie z pod tej dolnej zuwazylem wyciek ;/

 

 

 

Prezes poprawilem troche. wczoraj sie spieszylem i moglo tak byc ... bo akurat do domu wpadlem

 

 

Edytowane przez pepe175
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pepe175 nie chce być upierdliwy ale gdy czytam posty jakie piszesz to za bardzo nie rozumie o co w ogóle chodzi. Używaj chociaż szczątkowej interpunkcji i trochę bardziej przykładaj się do formułowanych zdań. Te posty wyglądają tak jakby ktoś przebiegł sprintem z 500m, a potem na czas miał wyrecytować inwokacje i wrócić...Chociaż chciałbym coś doradzić to nie ma jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie:

 

Nie zgubil przypadkiem ktos z was kluczykow od motocykla?, albo wasi znajomi?

gdzies na Natolinie, + - rog Rosola z Pietraszewicza LOTA?

... wiem, ze takowe sie znalazly i czekaja na odbior...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...