trajka66 Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 (edytowane) Czego to moze byc wina ??? Albo cewka zapłonowa albo kondensator ? Ma ktos jakies inne pomysły wszystkie kable całe, przewod wysokiego napiecia wymieniony. Wczesniej prąd był no i iskra tez. Magneto musi byc dobre bo swiatła są. pozdro Edytowane 18 Lipca 2006 przez trajka66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 że światła sa to znaczy że cewka od świateł jest dobra, ale od iskry nie koniecznie. jeszcze przerywacz przejrzyj, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 A jaki silnik masz w tej motorynce?? Pozatym. Chodzi ci o to ze nie ma iskry tak?? Jesli nie ma iskry to:1.kup nowa swiece nie wazne czy jest nowa czy stara, ze dzialala. Poprostu kup i sprawdz2:Jesli to nie pomoze to sprawdz fazerem czy cewka indukujaca prad na cewke zaplonowa(to ta duza do kotrej masz podlaczona swice)3:Jesli jest ok, sprawdz czy aby napewno nie ma gdzies przebicia4:KONDESATOR DO WYMIANY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Na początek wyreguluj przerywacz(sprawdz czy czysty i czy przewodzi prąd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Dokladnie tak jak kolega napisał sprawdz przerwe, stan i czystośc przerywacza. I jeszcze pytanie dlaczego i na jaki (miekki, twardy) zmieniłes przewód wysokiego napięcia ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nemesis Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Mi to wygląda na padniętą cewke od zapłonu, miałem podobną awarie w simsone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Ale łatwiej chyba przerywacz sprawdzić niż sie z cewką bawić!!!! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobskiii Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Jeszcze jest jedna mozliwosc. mialem tak kiedys w motorynce a mianowicie mialem delikatne bicie na magnecie i w momecie jak sie platynki otwieraly magneto ocieralo o cewke zapłonową, robilo sie zwarcie i nie bylo iskry. Sprawdz czy magneto nieociera o cewke albo czy nie ma opilkow poprzylpianuch do magnesow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorzeszow Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Sprawdz tez czy nie poluzował sie kondensator, jelsi si epoluzuje tez nie bedzi eiskry bo nie bedzi emiał masy dobrej. Pozatym przerywacz a w ostatecznosci cewke, no i probuj wszytko na odlonczonej instalacji elektrycznej, moze gdzies w kablach masz zwarcie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.