lowrider Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Witam. Do czego służą koncówki kierownicy typu http://www.allegro.pl/item116250355_koncow..._carbonowe.html , mają one jakies konkretne zastosowanie?? jest sens je qpowac??a jesli tak to jakie do gsf600?? takie z allegro czy lepiej do serwisu suzi pojechac i tam zakupic?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Końcówki służą standartowo zarówno jako bajer jak i kraszpady w trudniejszych warunkach. A z dopasowaniem nei ma problemu, zazwyczaj standartowo pasują w kierownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 A nie do tłumienia drgań kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 słuzą do tłumienia drgan kierownicy (im cięższe ty lepsze), jako crash pady, i poprawiają wyglądsprawdz jaka jest srednica kierownicy bo brat kupił z louisa do xj 900 i trzeba było toczyc bo za duza srednica była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 A nie do tłumienia drgań kierownicy?Wydaje mi się, że to jest główny powód ich montażu. Szczególnie, że do określonego modelu motocykla można dobrać ciężarki o różnej masie.Do mojej XJ, jak jakiś sq....... mi je odkręcił dorobiłem je za piwo u znajomego tokarza.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Przede wszystkim tłumią ...Jeździłem przez jakiś czas bez i czuć różnicę ... Co do rozmiarów trzeba uważać na średnicę i długość . Musiałem zmienić na dłuższe dlatego że jak miałem za krótkie a manetka wychodzi poza koniec kierownicy potrafi się blokować oporami o krawędź stożka .... Teraz mam już spokój ...dobrze dokręcone i z odpowiednim luzem ....Ja polecam :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Końcówki kierownicy tłumią drgania wywoływane przez silnik motocykla. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 a czy jest jakas optymalna waga jaka te koncowki powinny miec? Kupilem wlasnie nowe i wydaja mi sie za lekkie, bo standardowe jakie mam w kierownicy sa ciezsze na oko.A te nowe maja wage 50 gramow kazdy.Czy to nie za malo ? Kierownice mam aluminiowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 no własnie - zwróc uwagę na średnice , sposób mocowania i jak głęboko wchodzą w kierownicę. ja kupiłem Carbon`owe koncowki do swojej RF 600R i nie pasowały więc jebną...em je do szafki i niech tam gniją. Kierownica w RF na wspawane tulejki z otworem gwintowanym które służą włąśnie do mocowania tych końcówek. Problem w tym że są wspawane na głębokość 5-8mm i są tam małe spawy które przeszkadzają w założeniu koncowek. Musiałbym szlifowac trochę a nielubie rzeźnictwa wiec musialem znalezc inne , takie co pasują.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Witam. Do czego służą koncówki kierownicy typu http://www.allegro.pl/item116250355_koncow..._carbonowe.html , mają one jakies konkretne zastosowanie?? jest sens je qpowac??a jesli tak to jakie do gsf600?? takie z allegro czy lepiej do serwisu suzi pojechac i tam zakupic?? pozdr Akcesoryjne koncowki wykonane sa z reguly a aluminium. Oryginalne koncowki w bandicie maja wklad z olowiu i sa dosc dlugie. Roznica w wadze jest wiec spora. Akcesoryjne koncowki mozna dostac juz w cenie kolo 20zl. Oryginaly w salonie SUZUKI kosztuja 10-15 razy tyle (4-5 lat temu szukalem). Sam sobie odpowiedz na pytanie czy warto. W przypadku montazu koncowek akcesoryjnych bedzie to tylko zabieg kosmetyczny.Do Bandita beda pasowac wszystkie koncowki o rozmiarze srednicy 20mm (standardowa kierownica stalowa 22mm). Do aluminiowych sa chyba 16mm. Najlepszym sposobem byloby zeby ktos CI dotoczyl takie koncowki wedlug twojego pomyslu i masz problem z glowy a wydasz grosze. PS Ja u siebie w Bandicie montowalem szersza kierownice aluminiowa i akcesoryjne koncowki. Nie czulem roznicy w prowadzeniu motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.