Dawid_89 Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Witam. Mam Honde Nsr z 2000 roku i problem polega na tym ze na wyzszycch biegach ( problem zaczyna sie juz od 3 a od 4 na maxa na 5 juz prawie nie jedzie) nie wkreca sie dobrze na obroty. Niedawno go dotarlem bo byl po kapitalce ale watpie zeby to mialo cos z tym wspolnego. Jeszcze jest taka sprawa ze gdzu sie zatrzymuje i wciskam sprzeglo po jezdzie obroty sa na poziomie 4 tys i spadaja dopiero po ok 10 sekundach do 2 tys. Nie wiem co to moze byc ale jak wczesniej jezdzilem to dawala 140 bez problemu a teraz ledwo 130 i to juz na 6 biegu , na 5 nei ma co liczyc bo sie poprostu nie chce wkrecic. POMOZCIE!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Witam. Mam Honde Nsr z 2000 roku i problem polega na tym ze na wyzszycch biegach ( problem zaczyna sie juz od 3 a od 4 na maxa na 5 juz prawie nie jedzie) nie wkreca sie dobrze na obroty. Niedawno go dotarlem bo byl po kapitalce ale watpie zeby to mialo cos z tym wspolnego. Jeszcze jest taka sprawa ze gdzu sie zatrzymuje i wciskam sprzeglo po jezdzie obroty sa na poziomie 4 tys i spadaja dopiero po ok 10 sekundach do 2 tys. Nie wiem co to moze byc ale jak wczesniej jezdzilem to dawala 140 bez problemu a teraz ledwo 130 i to juz na 6 biegu , na 5 nei ma co liczyc bo sie poprostu nie chce wkrecic. POMOZCIE!!!!!!to co piszesz wskazywałoby na nieszczelny zimering na wale lub gaznik z zapchana dyszą lub to co ostatnio czesto na formum było omawiane czyli cały czas zamkniety zawór wydechowy. Zawór o tyle mi nie pasuje bo piszesz ze jak sie zaczymasz to sie wkreca na obroty a to typowe dla nieszczelnego zimeringa. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 to co piszesz wskazywałoby na nieszczelny zimering na wale lub gaznik z zapchana dyszą lub to co ostatnio czesto na formum było omawiane czyli cały czas zamkniety zawór wydechowy. Zawór o tyle mi nie pasuje bo piszesz ze jak sie zaczymasz to sie wkreca na obroty a to typowe dla nieszczelnego zimeringa. Może jest nieszczelna uszczelka pod glowicą lub jeszcze silnik może dostawać "lewe" powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Jeszcze jest taka sprawa ze gdzu sie zatrzymuje i wciskam sprzeglo po jezdzie obroty sa na poziomie 4 tys i spadaja dopiero po ok 10 sekundach do 2 tys. Mam to samo w Moim KDXie, ale na razie nic nie robie bo nie mam uszczelki Cylinder-wydech i wydaje mi sie ze to tez może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 To jest nieszczelnosc w ukladzie zasilania.czyli gaznik.lub utworzyl sie gdzies nowy uklad zasilania powietrza :wink: lapie powietrze posprawdzaj wszedzie.jezeli to niepomoze mozliwe ze masz niewyregulowany zawor wydechowy.moliwe tez ze cos sie stalo z membraną.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 nieszczelny uklad zasilania lub żle wyregulowany gaźnik lub zawor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_89 Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Zapomnialem doda ze motocykl jest po kapitalce. Wymieniany tlok uszczelka pod glowica również, lozyska na wale , simmmeringi. Wszystko było wymieniane. Z gażnikiem wczesniej mialem klopoty nei chcial dobrze palic i albo sie zalewal albo nie dostawal paliwa. Dopiero gdy zmieniona zaostala jakas uszczelka zaczal dobrze palic. Nie wiem co to moze byc. Myslicie ze wizyta w serwisie moze pomoc ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Wyreguluj do porządku gaźnik. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 ja tez stawiam na regulacje gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 A jak to nie pomoże to go przeczyść. I na zapas załóż filtr na węrzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 moze dostawac lewe powietrze i bardzo wolno zchodzi wtedy z obrotow lub moze byc zle wyregulowany gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emiloko Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Te obroty to wina źle wyregulowanego gaźnika, wykręc troche śrubkę od mieszanki paliwa z powietrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 To jest sprawa gaźniczka, wyreguluj go porządnie i daj znać jak działa motór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.