Skocz do zawartości

Problem z Hondą NSR 125


Dawid_89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam Honde Nsr z 2000 roku i problem polega na tym ze na wyzszycch biegach ( problem zaczyna sie juz od 3 a od 4 na maxa na 5 juz prawie nie jedzie) nie wkreca sie dobrze na obroty. Niedawno go dotarlem bo byl po kapitalce ale watpie zeby to mialo cos z tym wspolnego. Jeszcze jest taka sprawa ze gdzu sie zatrzymuje i wciskam sprzeglo po jezdzie obroty sa na poziomie 4 tys i spadaja dopiero po ok 10 sekundach do 2 tys. Nie wiem co to moze byc ale jak wczesniej jezdzilem to dawala 140 bez problemu a teraz ledwo 130 i to juz na 6 biegu , na 5 nei ma co liczyc bo sie poprostu nie chce wkrecic. POMOZCIE!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam Honde Nsr z 2000 roku i problem polega na tym ze na wyzszycch biegach ( problem zaczyna sie juz od 3 a od 4 na maxa na 5 juz prawie nie jedzie) nie wkreca sie dobrze na obroty. Niedawno go dotarlem bo byl po kapitalce ale watpie zeby to mialo cos z tym wspolnego. Jeszcze jest taka sprawa ze gdzu sie zatrzymuje i wciskam sprzeglo po jezdzie obroty sa na poziomie 4 tys i spadaja dopiero po ok 10 sekundach do 2 tys. Nie wiem co to moze byc ale jak wczesniej jezdzilem to dawala 140 bez problemu a teraz ledwo 130 i to juz na 6 biegu , na 5 nei ma co liczyc bo sie poprostu nie chce wkrecic. POMOZCIE!!!!!!

to co piszesz wskazywałoby na nieszczelny zimering na wale lub gaznik z zapchana dyszą lub to co ostatnio czesto na formum było omawiane czyli cały czas zamkniety zawór wydechowy. Zawór o tyle mi nie pasuje bo piszesz ze jak sie zaczymasz to sie wkreca na obroty a to typowe dla nieszczelnego zimeringa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co piszesz wskazywałoby na nieszczelny zimering na wale lub gaznik z zapchana dyszą lub to co ostatnio czesto na formum było omawiane czyli cały czas zamkniety zawór wydechowy. Zawór o tyle mi nie pasuje bo piszesz ze jak sie zaczymasz to sie wkreca na obroty a to typowe dla nieszczelnego zimeringa.

 

 

Może jest nieszczelna uszczelka pod glowicą lub jeszcze silnik może dostawać "lewe" powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jest taka sprawa ze gdzu sie zatrzymuje i wciskam sprzeglo po jezdzie obroty sa na poziomie 4 tys i spadaja dopiero po ok 10 sekundach do 2 tys.

 

Mam to samo w Moim KDXie, ale na razie nic nie robie bo nie mam uszczelki Cylinder-wydech i wydaje mi sie ze to tez może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest nieszczelnosc w ukladzie zasilania.czyli gaznik.lub utworzyl sie gdzies nowy uklad zasilania powietrza :wink: lapie powietrze posprawdzaj wszedzie.jezeli to niepomoze mozliwe ze masz niewyregulowany zawor wydechowy.moliwe tez ze cos sie stalo z membraną.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem doda ze motocykl jest po kapitalce. Wymieniany tlok uszczelka pod glowica również, lozyska na wale , simmmeringi. Wszystko było wymieniane. Z gażnikiem wczesniej mialem klopoty nei chcial dobrze palic i albo sie zalewal albo nie dostawal paliwa. Dopiero gdy zmieniona zaostala jakas uszczelka zaczal dobrze palic. Nie wiem co to moze byc. Myslicie ze wizyta w serwisie moze pomoc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...