Skocz do zawartości

ZZR600, YZF600Thudercat, CBR600F3


Rekomendowane odpowiedzi

ja tez mam zzr 600 92 r moto przyjemne malo pali sporo miejsca wygodnie niezle idzie narazie nic sie nie dzieje do palowania ni nadaje sie pali kolo 6

 

Jak na turystyczna jazde...to kotek malo pali...ale jak dasz mu w PIS de to juz mozna zapomniec o ekonomii...pisza ze k 10l przy pilowaniu...ja juz w to uwierzylem;)

No i Thunder...jest wygodny, sliczny, sprawdzony i malo awaryjny...polecam raz jeszcze...

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Hej, mam nadzieje ze nie dubluje podobnego tematu.

piszcie prosze wady i zalety waszym zdaniem, oraz gdzie te maszyny sie lepiej znajdują (przeznaczenie) oraz w czyich rękach sa wilkami.

chcialbym uslyszec to od osob jezdżacych na tych modelach dluzej niz rok.

podawajcie rocznik

 

pisac maniacy tych trzech maszyn.

 

 

jesli cos nie tak poprawiac i pisac swoje wrazenia z jazdy

milego dnia i asfaltu.

Edytowane przez tuo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.motocyklistow.pl/vfr-800-vs-t...at-t117084.html

 

wystarczy użyć szukajki, a daleko nie trzeba szukać bo już w sąsiednim temacie znajdziesz sporo potrzebnych Tobie informacji

 

dzieki stary. :biggrin:

 

bardziej chodzi o info osob ktore jezdzily trzema modelami w swoim zyciu i maja dokladnie wyrobione zdanie :cool:

inaczej zawsze jest subiektywne odczucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mnie się wydaje, czy skasowałeś całą sensowną treść swojego posta, zostawiając kolejne pusto brzmiące pytanie..?

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy mnie się wydaje, czy skasowałeś całą sensowną treść swojego posta, zostawiając kolejne pusto brzmiące pytanie..?

jsz

 

skasowalem, bo nie chcialem byc profesorem w swoim pytaniu. dzieki ze mnie doceniles :bigrazz:

 

trudno mowic o zaletach i wadach cbr jesli sa znaczne roznice w f2, f3 , f4i

 

ale

skoro nikt nic nie napisal to ja zaczne to co wykasowalem :

 

cbr

wady: mala (dla wysokich moze byc mniej wygodna), na krotsze dystanse, ciezko by ktos ja oszczedzal wiec jak sie kupujhe to pewnie z wadami uzytkowania.

 

 

zalety

zwrotna, lekka, latwa w prowadzeniu, malo pali (relatywnie)

odporny silnik, latwo stawiac na kole (slyszalem narzekania ze wielu jednak trudno). ponoc f4i jest najlepsza w tym.

czeste zmiany biegow (wada lub zaleta zalezy kto co lubi :)

 

gsx

wady:ciezki, gorszy w prowadzeniu, wiecej pali (?) sa rozne opinie, nisko osadzone siodelko, n ie ma szans wheelie z gazu,

 

zalety: wygodny, malo mieszania w skrzyni (do turystyki lepiej), dobrze sie trzyma drogi, ponoc nie grozi stopie, najwyzej pisk opon (nie wiem w jkaich rocznikach)

 

 

 

 

thundercat

 

wady

silnik i skrzynia dwojka sie psuje od wheelie.

a przeciez poczatkujacy chca sie uczyc wheelie,

tlumik za cichy jak na sporta,

 

 

zalety- ponoc ciagnie od dolu najszybciej z tych modeli,

sa opnie ze cbr, ale od jezdzacych slyszy sie ze thundercat ma do setki najlepiej

wygodny i dlugi.dobry na drogi i na poszalenie sportowe (dotyczy poczatkujacych i srdniozaawansowanych

)

mozna stawiac na kolo z gazu,

malo pali

wiekszy od cbr ale lzejszy od gsx 600f.

 

ogolnie mysle ze cbr jest lepszy dla poczatkujacych (lzejszy) i dla sportowcow (czestsze zmiany biegow, ulatwiona kaskaderka)

 

gsx (jako turystyk)? i do rozpedzania go na autostradzie

 

a thundercat pomiedzy?

 

 

co wiecej? pisac i mnie poprawiac.

 

jelsi moj post byl pomocny, pisac mi pochwaly. lub krytyke :)

 

 

Edytowane przez tuo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo panie, ale warto żebyś jeszcze zaznaczył jakie ma mieć zastosowanie poszukiwany przez Ciebie motocykl, bo te trzy podane modele różnią się od siebie znacząco.

Jeśli przeznaczeniem ma być turystyka to obstawiam, że gsx będzie bardzo wygodny, choć cebra nie powinna dużo mu ustępować. Jeśli chcesz pojeżdzić bardziej sportowo, to odpuść sobie temat gsxa - jest ociężałą kloftą i cebra czy thundercat na pewno lepiej spełnią swoje zadanie.

Generalnie o gsx-e sporo było napisane w jednym ze zbiorczych tematów na tym forum także wszystko co istotne powinieneś tam znaleźć;)

Weź pod uwagę cenę! Gsx-a np model jajko z 98roku możesz kupić poniżej 7 koła a pierwsze modele F4 zaczynają się często od 10 kafli

 

Pozdr

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatanio przysiadlem sie do gsx-f a 600 z pierwszych lat klepania , cos mnie w nim "porazilo" - a mianowicie jakos wykonania , szczegolnie konsola i przelaczniki , plastik byl tak tandetny ze przpominal Jawe , ciekawe jak reszta motocykla...

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Witam

Od dawna byłem zdecydowany na zakupThundercata do około 7 tys. zł, miałem na oku konkretny egzemplarz i jak się poprawi pogoda, to chciałem po niego jechać. Byłoby to moje pierwsze moto, mam kat. A zdaną w 2012 roku, wcześniej jeździłem po kilkaset km na XJ6 i FZ6 z wypożyczalni.

Jednak na kilka dni przed zakupem trafiłem na forum, gdzie mnie namieszano w głowie, że jak dołożę ok. 2 tys. zł, to będę miał o wiele nowszy i bardziej niezawodny sprzęt i naprawdę warto celować w wersję na wtrysku. Te 2 tys. zł nie są dla mnie żadnym problemem, na ciuchy, pierwszy serwis itp na pewno zostanie :)

Wiadomo - CBR600 F4i do ok 9-10 tys. zł będzie w nieco gorszym stanie niż Thundercat, ale na pierwsze poważne moto nie ma co szukać koniecznie perełki. CBR jest popularniejsza, łatwiej o części, akcesoria, wsparcie, większa niezawodność.

Na pewno planuję jeździć z plecaczkiem, wiadomo, że nie od razu, ale z czasem na pewno tak - jakbym czasem nie przewiózł to druga połowa by się obraziła, dlatego wygoda pasażera też się liczy.

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc w zdecydowaniu się na zakup. Chciałbym zakupu dokonać jeszcze przed sezonem i celuję w egzemplarz, w którym nie będzie roboty.

Edytowane przez multifan4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plecaczek wygody nie będzie miał ani na jednym ani na drugim. :)

Chyba, że chcecie jeździć do 100 km wokół komina to jeszcze jakoś obleci. Bierz co w lepszym stanie. F4i niby nowocześniejsze i dość pancerne ale my tu piszemy o pełnoletnich motocyklach, których nie powinno się pod tym kątem oceniać bo w tak wiekowych maszynach wszystko jest możliwe. Trzeba je dobrze prześwietlić bo łatwo wpakować się w skarbonkę bez dna. F4i były dość często używane w stuncie i można się nadziać na taki sprzęt "postuntowy" :D Thundercaty miały z kolei spore problemy z wyskakującym drugim biegiem.

 

Dorzuć jeszcze do listy GSX-F 750 "jajko", świetne motocykle. Dużo bardziej wygodny od tych wyżej wymienionych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...