Skocz do zawartości

ZZR600, YZF600Thudercat, CBR600F3


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich pod dosc dlugiej przerwie:) Moze zaczne od tego. Moje pierwsze moto a jest nim Gpz500, przestalo byc dla mnie wystarczajace. Nie bede ukrywal. Jest to motocykl niesamowicie poreczny. Ma niezle osiagi, jest wygodny i jest za maly. Za maly dlatego ze lubie od czasu do czasu wybyc z domu z namiotem i nie wracac przez pare dni. OK namiot sie zmiesci, ale plecak juz strasznie narzeka. W zwiazku z tym, chce sie przesiasc na jakas 600, ktora malo pali i jest bezawaryjna, wygodna, ma dobre osiagi i lubi szybkie przeloty. Zwracam sie do was z prosba. Czy mozecie opisac mi ktory z motocykli, ktore wymienilem w temacie najlepiej sie nadaje do takich wypadow. Interesuje mnie wszystko!!! Na co mam uwazac, jakie sa zalety\wady. Mam straszny klopot, ktory z motocykli wybrac. Kawasaki-ludzie narzekaja ale nie wiem wsumie na co. Honda fajna, szybka, poreczna, ale te napinacze lancuszkow rozrzadu no i rzekomo malo miejsca !!!! Fuuujjj. YZF THUNDERCAT, bardzo ciekawy, duzy, wygodny, szybki, ale silnik od FZR600 niestety i droga. Tak wiec opisujcie ile sie da. Mam raczej ograniczony budzet, wiec chce kupic raz, a porzadnie!!! No to hej :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtańsze jest Kawasaki ZZR 600. Jest na nim bardzo dużo miejsca, wygodna pozycja, mało pali, szybki turystyk, trochę ciężka, za to bardzo stabilna.

Thundercat wydaje się mieć podobne parametry ale jest droższa.

Niestety ale nie da się kupić coś porządnego i taniego. Za jakość się płaci.

Ja mam ZZR600 i nie narzekam, ale nie mam możliwości porównania innych moto. Wiem tylko że nie jest to motocykl do katowania, ale do turystyki idealny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyszukiwarki, to juz wyszukiwalem, ale chce sie dokladnie zorientowac co i jak.

Ile pali zzr?? W trasie/miescie?? I czy miales z nim jakiekolwiek klopoty?

 

A co Fazera. Z tego co wiem to fazer taki jak pokazales wszedl na rynek po Thunercacie, dokladnie 2 lata pozniej, no chyba ze cosik namieszalem. Zastanawialem sie nad nim. Cena nawet zadowalajaca i dostaje prawie to samo co w YZF, tyle ze jest jedno ale- jest zbyt miejski. Jest dobry na krotkie wypady jak moj Gpz...

Edytowane przez IG x]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='14 Lipiec 2006 - 10:34' post='664196']

A co Fazera. Z tego co wiem to fazer taki jak pokazales wszedl na rynek po Thunercacie, dokladnie 2 lata pozniej, no chyba ze cosik namieszalem. Zastanawialem sie nad nim. Cena nawet zadowalajaca i dostaje prawie to samo co w YZF, tyle ze jest jedno ale- jest zbyt miejski. Jest dobry na krotkie wypady jak moj Gpz...

http://www.bikepics.com/pictures/290923/

Czy to wygląda jak sprzęt na krótkie wypady? :icon_mrgreen: Wszystko to kwestia przystosowania. Pozycja też na pewno jest bardziej odprężona niż na sprzętach wymienionych w temacie.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaaak. Kufry wiele daja. Wiecej sie nie dalo wepchac??:icon_mrgreen: A konkretniej. Mialem okazje przejechac sie kiedys fazerem. Wrazenia?? SUPER!!!! Bardzo latwy w prowadzeniu. I ten PAZUR!! W miescie czuje sie jak ryba w wodzie. Miesci sie wszedzie, a i mocy nie brakuje. Poza miastem, po 100km karczycho i barki tak mnie napieprzaly, nie wspominajac o moim plecaku. Ojej. Ile ja sie nasluchalem. To bylo straszne!!! Na szczescie to byl wypad na dwa motocykle. Kumpel spowrotem wsiadl na Fazerka a ja na Gpz. Moze jestem jakis inny, ale kazdy ma swoje upodobania. W gruncie rzeczy moim czterem literom Fazerek nie przypadl za bardzo do gustu. Moze i Gpz jest mniejszy, ale jak dla mnie wygodniejszy w porownaniu do Fazera. Najbardziej podobaja mi sie golasy i zupelnie obudowane. Albo to albo to. Owszem gdybym mial wystarczajaco duzo kasy to bym kupi V Maxa:D Ale nie mam. No coz... kiedys w przyszlosci, moze, moze, mooooze... ehhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='14 Lipiec 2006 - 12:23' post='664324']

Poza miastem, po 100km karczycho i barki tak mnie napieprzaly, nie wspominajac o moim plecaku. Ojej. Ile ja sie nasluchalem. To bylo straszne!!! Na szczescie to byl wypad na dwa motocykle. Kumpel spowrotem wsiadl na Fazerka a ja na Gpz. Moze jestem jakis inny, ale kazdy ma swoje upodobania. W gruncie rzeczy moim czterem literom Fazerek nie przypadl za bardzo do gustu.

Ja przy 175cm wzrostu i plecaczek 170 nie narzekamy. Trasy robiło się różne i krótsze i dłuższe. Nie było problemów z tyłkiem czy innymi częściami ciała :icon_mrgreen: A zastanawiałeś się może nad VFR 750 albo 800?

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooooo tak. Strasznie przypadl mi do gustu!!! VFR750 to jest to. Ale troche pali... :icon_mrgreen: Wiec odpada

 

Najbardziej przypadla mi Yamaha, ale nie wiem za co placi sie tyle kasy!!?? Jest to poprostu odchudzony silnik Fzr600. Chcialbym sie wyrwac z epoki "kamienia lupanego", a ten silnik jest dosc stary. I to jest jedyna przyczyna dla ktorej niemilabym kupic YZF. Dlatego chce sie dowiedziec cos jeszcze o Hondzie CBR600F3/F4 i zygzaku. Prosze!!! Piszcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam zygzaka od tego roku zrobiłem nim tylko cos ok 4 tys km i moge ci powiedziec ze prowadzi sie swietnie moim zdaniem. Miałem gpz 500 i jesli chodzi o zakrety to zzr o wiele przyjemniej je bierze.

mam 190cm i 100kg wiec ze mna nie ma lekko :biggrin: ale daje rade jesli tylko chcesz(jak odkrecisz gaz) tyle tylko ze jak odkrecasz to w zbiorniku robi sie wir :biggrin: ale tak do 110 120 to pali grosze Wszystko zalezy od kierowcy. Jest straszna róznica w zuzyciu paliwa według danych to od 4 do 11!!! litrów na 100km, ale mi bierze tak ok 7 litrów srednio.

Co do wygody to przy moim wzroscie tak po godzinie jazdy zaczynaja mnie bolec nogi w kolanach.

Jest dosyc elastyczna na 6 biegu mozna jechac 50 i nic nie szarpie przyspieszyc powoli tez sie da z tej predkosci bez zmiany biegu.

Co mi sie bardzo spodobało to hamulce sa swietne, hamuje 1 palcem góra dwoma

To wszystko co mi sie nasuwa

Powodzenia w wyborze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego chce sie dowiedziec cos jeszcze o Hondzie CBR600F3/F4 i zygzaku. Prosze!!! Piszcie...

 

Od 12 tyś km jestem szczęśliwym posiadaczem f3 , moto było kupione od turysty motocyklowego (wyposażone w stelaż pod trzy kufry Givi ). Ja najcześciej jeżdzę sam, więc dla mnie miejsca jest aż za dużo. Jest to idealny motocykl do szybszej turystyki, bezawaryjny, w miarę prosty w obsłudze serwisowej, dość łatwy w prowadzeniu , jego żywiołem jest trasa choć w mieście też daje rade. Bardzo mi odpowiada spalanie mieszczące się w granicach przyzwoitości, średnio ok 6l\100 . Miodnie mi się nim pomyka i mam nadzieję , że tak zostanie przez kolejne sezony. Pzdr.

 

ps. do dalekiej turystyki warto założyć dedykowaną do tego celu szybkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

mam zygzaka od tego roku zrobiłem nim tylko cos ok 4 tys km i moge ci powiedziec ze prowadzi sie swietnie moim zdaniem. Miałem gpz 500 i jesli chodzi o zakrety to zzr o wiele przyjemniej je bierze.

mam 190cm i 100kg wiec ze mna nie ma lekko :clap: ale daje rade jesli tylko chcesz(jak odkrecisz gaz) tyle tylko ze jak odkrecasz to w zbiorniku robi sie wir :biggrin: ale tak do 110 120 to pali grosze Wszystko zalezy od kierowcy. Jest straszna róznica w zuzyciu paliwa według danych to od 4 do 11!!! litrów na 100km, ale mi bierze tak ok 7 litrów srednio.

 

Ojejka, to strasznie duzo pali!!! A miales z nia jakies problemy??

 

Pozatym jak sie ma przyspieszenie zzr do gpz?? Czuc roznice? Chodzi mi od 0-100km/h, bo jak jechalem Fzr600 i odkrecilem na maksa to nie czulem roznicy. BA!! Nawet sprobowalismy sie na pewnym odcinku. Do 140km/h Gpz wygrywal odziwo!!!!! :biggrin:

 

Dlatego chce sie dowiedziec cos jeszcze o Hondzie CBR600F3/F4 i zygzaku. Prosze!!! Piszcie...

Od 12 tyś km jestem szczęśliwym posiadaczem f3 , moto było kupione od turysty motocyklowego (wyposażone w stelaż pod trzy kufry Givi ). Ja najcześciej jeżdzę sam, więc dla mnie miejsca jest aż za dużo. Jest to idealny motocykl do szybszej turystyki, bezawaryjny, w miarę prosty w obsłudze serwisowej, dość łatwy w prowadzeniu , jego żywiołem jest trasa choć w mieście też daje rade. Bardzo mi odpowiada spalanie mieszczące się w granicach przyzwoitości, średnio ok 6l\100 . Miodnie mi się nim pomyka i mam nadzieję , że tak zostanie przez kolejne sezony. Pzdr.

 

ps. do dalekiej turystyki warto założyć dedykowaną do tego celu szybkę.

 

Mam takie pytanie, czym sie rozni F3 od F4 pod wzgledem technicznym oczywiscie. I czy miales jakies klopoty z napinaczem lancucha rozrzadu, bo z tego co zaslyszalem to cerba ma z tym problemy

Edytowane przez IG x]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, czym sie rozni F3 od F4 pod wzgledem technicznym oczywiscie. I czy miales jakies klopoty z napinaczem lancucha rozrzadu, bo z tego co zaslyszalem to cerba ma z tym problemy

 

f4 jest nowsza,ładniejsza , ma o 5 km wiecej jest szybsza od f3 o jakieś 20 km\h. Moja f3 ma teraz 37 tyś km przebiegu i ciągle ten sam łańcuszek , napinacz i naprawdę niewidzę tu problemu, już prędzej spodziewałbym się awarii regulatora napięcia,ale on też się nie psuje i ładuje :biggrin: Pozdrawiam i życzę trafienia sprzęta w idealnym stanie bo to jest w tym wszystkim najważniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jesli chodzi o mnie, to jestem strasznie gorliwy jesli chodzi o stan techniczny. Scierwa nie dam sobie wcisnac. W ostatecznosci sprowadze sobie cos zza granicy :biggrin:

 

Ponadto, slyszalem ze w zzr czasem pada drugi bieg. Czy to prawda?? Miales moze z tym kiedys klopot??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zzr przyspiesza lepiej! to napewno Moją gpz ma teraz mój brat i czasem jezdzimy i widac róznice Na pierwszym biegu do odciencia zapłonu(14000obr/m) zzr ma 90 a na 2- 140 3-170km/h przyspiesza naprawde dobrze jesli go trzymac na obrotach.

Z problemów to musiałem wymienic tarcze sprzegłowe bo zaczęło sie slizgac(chyba od moich prób stawiania na koło)ale po przebiegu 52 tys to normalne jesli juz wczesniej nie było wymieniane. wymiana jest smiesznie prosta i kosztuje niewiele(215zł)

aha z 2 biegiem nie mam zadnych problemów, ale to chyba zalezy od tego jak ktos jezdził. Czesto spotyka sie moto któremu moze wypadac dwójka(przewarznie od zmianyz 1na2 jadąc na kole). Jesli bym miał wybierac z tych trzech moto to wybrałbym yzf 600 Thundercat, ponieważ raczej sporadycznie uzywany jest do palmowania a raczej wiecej do turystyki-tyle ze jest drozszy. Ja wybrałem zzr z przyczyn finansowych jest poprostu najtanszy ale nie narzekam

Edytowane przez bartez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...