krzychu-gsxr Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Witam chciałem sie dowiedzieć jak zdławiony jest silniczek tego moto z tego co wiem pochodzi od gsxr 1100 a te miały po ok 150km, w bandicie 1200 moc to jest chyba 98km nie pamietam dokładnie i tak sie zastanawiam czy i jak oddławić ten silnik? a może ktoś jeżdził na takim bandicie? ciekawią mnie opinie jak sie wtedy jeździ w porównaniu z seryjnym pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Hej ,ale napewno taki bandzior pali dużo mniej niz gixxer ,i jest bardziej ukierunkowany na turystyke wiec mozliwe ze masz np wiekszy moment obrotowy na nizszych obrotach,czyli moto jest elastyczniejsze i nie trzeba wysoko kręcic .... poza tym wieksza zywotnośc silnika . mi się tak wydaje ;) seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Skrocone czasy rozrzadu ( inne walki ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 A jakby wstawić do B12 wałki od GSXR 1100? To wystarczy żeby go "odblokować"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Tak, ale warto dobrze przemyslec jaki typ gaznikow zalozyc bo glowica jest jednak troszke inna niz GSXR ( srednice kanalow dolotowych ).Ja polecam Mikuni RS 36 mm (smoothbores ) :icon_mrgreen: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-gsxr Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Skrocone czasy rozrzadu ( inne walki ). Adam M.oki wałki inne a co z gaźnikami czyki dysze, srednica przelotu, nastawy idt.? no właśnie tak sobie myśle moj gsxr 1100 ma juz swoje przejechane cisnienie juz nie najlepsze dlatego mysle powoli co z tym zrobic kupis silnik do gsxr 1100 olejaka w dobrym stanie graniczy z cudem a silniki do bandita mozna dostac nawet w dobrym stanie i jest ich sporo tylko nie wiem jak tam mocowanie czy duzo trzeba bedzie przerabiac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 To może ja podam wyniki swojego małego śledztwa...Dotyczą one, co prawda FZ 750 (2MG) i FZX 750 (2JE), ale myślę, że co do zasady będzie to analogiczne jak w przypadku Bandita i GSXR. Silniki generalnie są prawie identyczne w swojej budowie, a najważniejsze różnice mające wpływ na charakterystykę to:1. GażnikiW obydwu te same gaźniki (Mikuni BDS 34), jednak dysze główne FZ: 105 na 1 i 4 cyl., 102,5 na 2 i 3. FZX: 92,5 na wszystkich. Ustawienie iglic: 3 rowek - FZ, 4 - FZX.2. ZapłonWyprzedzenie zapłonu w FZ: 10 st. przy 1000 rpm, a 42 st. przy 5000Natomiast w FZX: 41,5 przy 6000 rpm3. Wałki rozrząduWznios krzywek wałka zaworów ssących wynosi 7,6 mm dla FZ, a 7,0 mm dla FZX. Na wydechowym taki sam w obu przypadkach. Nie wiem w jaki sposób, oprócz wzniosu, różnią się jeszcze kształtem.4. Skrzynia biegówTrochę inny stosunek przełożeń na poszczególnych biegach. Na przykład na 6 FZ - 1,083, FZX - 1,125. Efekt: Moc max: FZ - 100 przy 10500 rpm, FZX - 87,5 przy 9500 (ale przy 6000 FZ - 35, FZX - 41)Moment max: FZ - 80 Nm przy 8250, FZX - 78 przy 8000 (generalnie przebieg krzywej momentu podobny, w FZX jest bardziej zbliżony do linii prostej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 w inazumie 1200 zmieniony jest rozrzad,gazniki i cos w elektronice ale co to dokladnie nie wiem.po co zmieniac ten silnik to nie wiem.jest zajebiscie zestrojonyv.max 240o-100 w 2.9s0-180 w 9,6smoment obr.96Nm przy 4500obr/minmoc tylko[?] 98 KMI jak dla mnie to spokoruszy z 5kipolecam Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Bandit to piec nie do zajebania moja uwaga nie kombinuj , bo przekombinujesz. Nic tam nie jest zdławione wałki fakt są przekonstruowane ale wał też ( cięższy ) dlatego ma taką charakterystyke . Mam książke serwisową bandita i wszystkie roczniki wykazują moc większości 100 koni !! Nie wieżysz ? ale to prawda rocznikowo idąc np. 96 rok ma 108 !! Nominalnie, pozatym niewielkie przeróbki ( filtr i wydech ) powodują że moc skacze do ok 120 koni ( żródło tych info to serwis w którym widziałem wydruk ) te 98 koni jak piszą to tylko dlatego że nikt tego nie sprawdza i dane biorą z niemieckich katalogów czy coś w tym rodzaju. Plusy Bandita zbiera sie jak lokomotywa , nie trzeba kręcić żeby przyspieszał , trwalszy i mniej spali i co ty na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Zrozumialem ze Krzych mysli co zrobic ze swoim silnikiem w GSXR.Takie silniki sie po prostu remontuje i ulepsza, ale mozesz rowniez wstawic sobie silnik od Bandita czy Inazumy i tez powinien pasowac.Wszystkie przerobki mozna sprawdzic na forum, czy stronach poswieconych Banditom jak rwniez w Old School Suzuki website.Niestety wszystko po angielsku. Czytalem o przerobkach silnika Bandita z walkami od GSXR i wyniki byly zachecajace. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.