Skocz do zawartości

Komplet śrub


Rekomendowane odpowiedzi

Ja już przerobiłem ten temat... chromowane śruby do V-Stara/XVS...

 

Moim zdaniem rozwiązania są 2:

- chromujesz te które masz - ale najpierw musisz je wykręcić ;)

- 2 zamawiasz u dealera Yamahy (cynkowane) i oddajesz do chromowania. Z uwagą, żeby Ci gwinty zabezpieczyli. Pewnie to najdroższe rozwiązanie... Bo ceny np. w Mitsui mają wysokie ;)

 

i jest jeszcze rozwiązanie alternatywne:

kupujesz w sklepie ze śrubami (np. ASMET w Warszawie) takie śruby (ocynk) i oddajesz do chromu.

Problemem jest to, że w serwisówce pojęcie takie jak zestaw śrub nie istnieje, są one strasznie "mętnie" opisane, więc albo wykręcasz i przynosisz na wzór albo musisz się troche napocić...

 

Oczywiście będziesz miał do czynienia ze śrubami z gwintem drobnozwojnym... :P

A wiele z nich jest w ogóle specyficzna...

 

Możesz kupić śruby z nierdzewki i będą prawie takie jak chrom, szczególnie jak wcześniej wypolerujesz łepki, ale pojawia się tu problem - twardość śrub:

- nierdzewka to 8.8,

- te co masz w oryginale to 12.9

 

Ja wybrałem wariant 1 :P Ale trzeba było motóra rozkręcić. Nie wiem, czy w Twoim przypadku warto :)

 

Kup sobie chrom w sprayu , popsikaj i będzie git :P :flesje: :) ;)

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za konkretne odpowiedzi.

Teraz to na pewno nic nie bede rozkrecał, szkoda sezonu.

Oddanie śrub do chromowania to dobre wyjscie, tylko czasochłonne.

Poki co zostaje tylko spray.

A może jakieś firmy customowe mają takie komplety w ofercie?

 

Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić śruby z nierdzewki i będą prawie takie jak chrom, szczególnie jak wcześniej wypolerujesz łepki, ale pojawia się tu problem - twardość śrub:

- nierdzewka to 8.8,

- te co masz w oryginale to 12.9

 

12.9 to juz sa masakrycznie twarde sruby. Tak z ciekawosci - cala Yamaha jest skrecana nimi, w jakim celu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, to jedynie kilka srub jest miększych niż 12.9.

Rama, silnik,... wszystko 12.9

 

Dlaczego twarde? Bo trzeba być twardym, a nie miętkim :)

 

Twarde są pewnie dlatego, żeby wytrzymały dzialające na nie siły i żeby z wiekiem i przy wielokrotnych odkręcaniach/dokręcaniach gwinty się nie zrąbały.

To tak na mój rozum...

Bo skoro Japońce dali prawie wszędzie 12.9, to na pewno nie z oszczędności...

 

Jak chcesz drążyć temat śrub, to zapytaj Forumowych mechaników.

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem komplety śrub do Yamahy na amerykańskich stronach, a w Polsce ni widu ni słychu.

 

Są w Polsce firmy które zajmują się pełnym tuningiem Drag –Starów i z pewnością maja takie komplety śrub. Widziałem ich motocykle po tuningu na Moto Bike Show. Są gdzieś z południa Polski.

 

A tu goście też nieźle pojechali :

 

http://members.lycos.co.uk/senio/foto/CustomBike/5.jpg

 

Ci są gdzieś z Łodzi czy jej okolic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem tego Draga na zywca. Nasrane mial tego wszystkiego jak na odpuscie. Mozna by detalami obdzielic kilka maszyn ;)

Kilka pomyslow mial dobrych zwlaszcza boczna podstawke w ksztalcie szkieletu reki z pierscieniem :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...