Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Nie sadze. Tuleje mialem wyrobione w Suzuki, golenie tez ale stukow zadnych nie bylo. To samo mam teraz w BSA - golenie sa wyrobione, tuleje juz wymienilem ale luz dalej jest i zadnych stukow nie ma.Poza tym Inazuma to swieze moto, za swieze na tego typu zuzycie.A wszelkie odglosy z przodu jest bardzo ciezko umiejscowic, typowe bylo pisanie na preclach o stukach w przodzie GSXF 600, a potem zawsze okazywalo sie ze to luzne tarcze. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 [...]wszelkie odglosy z przodu jest bardzo ciezko umiejscowic, typowe bylo pisanie na preclach o stukach w przodzie GSXF 600, a potem zawsze okazywalo sie ze to luzne tarczeMam to samo w swoim BIG-u. Szarpanie lag na podnośniku nic nie wykazuje a w czasie jazdy stuka. Stuknięcie jest przy hamowaniu oraz pchaniu motocykla na przednim hamulcu. Dlatego pisałem aby Anglik oparł przednie koło o ścianę i cisnął kierownicę w przód i w dół. Wtedy można coś więcej powiedzieć o stukach. Moim zdaniem niestabilność tego motocykla oraz stuki to dwie różne sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dobra to upuszcze luzu na główce to może być myśl i zmienie olej w lagach, ale czy to całkiem wykluczone że lagi nie są wytłuczone-przecież jeżdzony był w polsce a to mocny powód Hikor ? to chyba te same stuki jak u mnie ci się przydażyły i co to było ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 (edytowane) 1. Bez wypadku trudno mechanicznie uszkodzić lagi nawet jeżdżąc po polskich drogach jeśli nie pałujesz jak dziki :)2. Luz na tarczy hamulcowej :flesje: Edytowane 11 Lipca 2006 przez hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 To chyba macie racje bo stuki się pojawiły i dociągnołem tak łożysko by nie mogła się swobodnie kręcić kierownica...ale stuki są nadal...ciekawe nie ? Ale występują stuki jak nawet przejeżdzam nierówności bez chamowania, więc tarcze to raczej odpadają Przyczyną mogą być tuleje ślizgowe na lagach. Jak są wyrobione nabierają też luzu osiowego na ladze i wydają takie dźwięki. Pawel Czy można dostać takie tuleje osobno do montażu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Tarcze będą stukały bez hamowania. Złap za tarczę w miejscu gdzie pracują klocki i poruszaj z góry na dół. Posłuchaj czy nie ma stuków, luzów na nitach. Wiem, że GSXR miały z tym problemy. Żeby uszkodzić tuleje tak jak pisał hikor moto musiałoby być walnięte, lub mieć bardzo duży przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 wlasnie tak .u mnie stukaja Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Poluzowałem Łożysko jak kazaliście sprawdziłem , 160 spokój, 180 spokój, 200 i znów zaczyna tańczyć, jakby lepiej ale powód nie został usunięty, to w takim razie inna chyba przyczna niż łożyko co ? A co jak by to były opony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 (edytowane) ja mam zuzyta prawie na maxa ale nie odczuwam zadnych zaklucen toru jazdy Edytowane 12 Lipca 2006 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 12 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 A ja założyłem używke, i to też zaczynam brać pod uwage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Ale opona nie wydaje dźwięków typu "tykanie".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Wydaje jesli jest uszkodzona w taki sposob, ze obija sie o jezdnie ;).Kolego, w motocyklu jezdzacym ponad 200 uzywki dla mnie nie maja zastosowania !!!. Kup sobie porzadne opony a potem zaczniemy rozmawiac o stabilnosci motocykla.Kupujac uzywke, kupujesz problem poprzedniego wlasciciela dzieki ktoremu zostala ona zdjeta z jego kola. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Czy można dostać takie tuleje osobno do montażu ? Można, dostaniesz w każdym serwisie Suzuki. Cena około 30 zł za sztukę. Oczywiście nieupieram się, że to to. Echh, szkoda że za pośrednictwem forum nie da się "namacalnie" sprawdzać niektórych rzeczy :-). Adam - spotkałem sie z takim zjawiskiem w GSX-F z 1999 roku, więc też w stosunkowo nowym motocyklu. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 OK Przyjmuje do wiadomosci :icon_mrgreen:.Wydaje mi sie ze u Anglika motocyklem miota z powodu kiepskiej opony, a sprawe stukania mozna by rozstrzygnac gdyby sie u ciebie w warsztacie pojawil.W koncu to tylko jakies 600 z groszem km :icon_eek:Niestety internet nie rozwiaze problemu niemoznosci organoleptycznego obadania motocykla.Anglik, czy zbadales w jakim stanie masz olej w tych lagach ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 OK Przyjmuje do wiadomosci :icon_mrgreen:.Wydaje mi sie ze u Anglika motocyklem miota z powodu kiepskiej opony, a sprawe stukania mozna by rozstrzygnac gdyby sie u ciebie w warsztacie pojawil.W koncu to tylko jakies 600 z groszem km :icon_eek:Niestety internet nie rozwiaze problemu niemoznosci organoleptycznego obadania motocykla.Anglik, czy zbadales w jakim stanie masz olej w tych lagach ? Adam M. Masz racje z tymi oponami , szukamy orzyczyny niewiadomo gfdzie a nie zadbałem o podstawowe żeczy, niestety nie zajade do ciebie bo jestem w Angli ( przynajmiej mam gdzie testować ) . Tarcza faktycznie stuka i to będzie ten chyba stuk, choć ten stuk wydaje się tak doniosły że skłonny bym był powiedzieć że to jakiś większy element... Jeśli ma sprawfdzić olej w lagach to jak poznać dobry od złego ? W takim razie rzuce sie i kupie nową opone i zobaczymy wtedy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.