Skocz do zawartości

Bandit1200 Tłukący przód,co to może być ?


ANGLIK
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie sadze. Tuleje mialem wyrobione w Suzuki, golenie tez ale stukow zadnych nie bylo. To samo mam teraz w BSA - golenie sa wyrobione, tuleje juz wymienilem ale luz dalej jest i zadnych stukow nie ma.

Poza tym Inazuma to swieze moto, za swieze na tego typu zuzycie.

A wszelkie odglosy z przodu jest bardzo ciezko umiejscowic, typowe bylo pisanie na preclach o stukach w przodzie GSXF 600, a potem zawsze okazywalo sie ze to luzne tarcze.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]wszelkie odglosy z przodu jest bardzo ciezko umiejscowic, typowe bylo pisanie na preclach o stukach w przodzie GSXF 600, a potem zawsze okazywalo sie ze to luzne tarcze

Mam to samo w swoim BIG-u. Szarpanie lag na podnośniku nic nie wykazuje a w czasie jazdy stuka. Stuknięcie jest przy hamowaniu oraz pchaniu motocykla na przednim hamulcu. Dlatego pisałem aby Anglik oparł przednie koło o ścianę i cisnął kierownicę w przód i w dół. Wtedy można coś więcej powiedzieć o stukach. Moim zdaniem niestabilność tego motocykla oraz stuki to dwie różne sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to upuszcze luzu na główce to może być myśl i zmienie olej w lagach,

ale czy to całkiem wykluczone że lagi nie są wytłuczone-przecież jeżdzony był w polsce a to mocny powód

 

Hikor ? to chyba te same stuki jak u mnie ci się przydażyły i co to było ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba macie racje bo stuki się pojawiły i dociągnołem tak łożysko by nie mogła się swobodnie kręcić kierownica...ale stuki są nadal...ciekawe nie ?

 

Ale występują stuki jak nawet przejeżdzam nierówności bez chamowania, więc tarcze to raczej odpadają

 

Przyczyną mogą być tuleje ślizgowe na lagach. Jak są wyrobione nabierają też luzu osiowego na ladze i wydają takie dźwięki.

 

Pawel

Czy można dostać takie tuleje osobno do montażu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze będą stukały bez hamowania. Złap za tarczę w miejscu gdzie pracują klocki i poruszaj z góry na dół. Posłuchaj czy nie ma stuków, luzów na nitach. Wiem, że GSXR miały z tym problemy. Żeby uszkodzić tuleje tak jak pisał hikor moto musiałoby być walnięte, lub mieć bardzo duży przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzowałem Łożysko jak kazaliście sprawdziłem , 160 spokój, 180 spokój, 200 i znów zaczyna tańczyć, jakby lepiej ale powód nie został usunięty, to w takim razie inna chyba przyczna niż łożyko co ?

 

A co jak by to były opony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje jesli jest uszkodzona w taki sposob, ze obija sie o jezdnie ;).

Kolego, w motocyklu jezdzacym ponad 200 uzywki dla mnie nie maja zastosowania !!!. Kup sobie porzadne opony a potem zaczniemy rozmawiac o stabilnosci motocykla.

Kupujac uzywke, kupujesz problem poprzedniego wlasciciela dzieki ktoremu zostala ona zdjeta z jego kola.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można dostać takie tuleje osobno do montażu ?

 

Można, dostaniesz w każdym serwisie Suzuki. Cena około 30 zł za sztukę. Oczywiście nieupieram się, że to to. Echh, szkoda że za pośrednictwem forum nie da się "namacalnie" sprawdzać niektórych rzeczy :-).

 

Adam - spotkałem sie z takim zjawiskiem w GSX-F z 1999 roku, więc też w stosunkowo nowym motocyklu.

 

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK Przyjmuje do wiadomosci :icon_mrgreen:.

Wydaje mi sie ze u Anglika motocyklem miota z powodu kiepskiej opony, a sprawe stukania mozna by rozstrzygnac gdyby sie u ciebie w warsztacie pojawil.

W koncu to tylko jakies 600 z groszem km :icon_eek:

Niestety internet nie rozwiaze problemu niemoznosci organoleptycznego obadania motocykla.

Anglik, czy zbadales w jakim stanie masz olej w tych lagach ?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK Przyjmuje do wiadomosci :icon_mrgreen:.

Wydaje mi sie ze u Anglika motocyklem miota z powodu kiepskiej opony, a sprawe stukania mozna by rozstrzygnac gdyby sie u ciebie w warsztacie pojawil.

W koncu to tylko jakies 600 z groszem km :icon_eek:

Niestety internet nie rozwiaze problemu niemoznosci organoleptycznego obadania motocykla.

Anglik, czy zbadales w jakim stanie masz olej w tych lagach ?

 

Adam M.

Masz racje z tymi oponami , szukamy orzyczyny niewiadomo gfdzie a nie zadbałem o podstawowe żeczy, niestety nie zajade do ciebie bo jestem w Angli ( przynajmiej mam gdzie testować ) .

Tarcza faktycznie stuka i to będzie ten chyba stuk, choć ten stuk wydaje się tak doniosły że skłonny bym był powiedzieć że to jakiś większy element...

 

Jeśli ma sprawfdzić olej w lagach to jak poznać dobry od złego ?

 

W takim razie rzuce sie i kupie nową opone i zobaczymy wtedy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...