Skocz do zawartości

cbr954rr czy zx9r? co wybrac?


Rekomendowane odpowiedzi

rozstrzał duży od fajera do bandita, no ale mógł być większy np do nsr125. Zastanów się czy chcesz sporta czy nakeda sport turystę. Oscylujesz wokół rocznika 2000 - 2002 z tego co widzę na twoim miejscu wybrałbym 954. Kawka odpada bo pomimo, że sam jeżdżę zx10r to nie lubie dziewiątki. Mam dla tego motocykla jedno określenie Koza. Gsxr z tego rocznika tez nie było oszałamiające. Z twoich modeli zostaje fajer a ponieważ wypisałeś 2 modele więc wiadomo że ten nowszy. Jeśli chodzi o 2002 rok to weź pod uwagę R1. Miała już wtrysk i był to udany model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozstrzał duży od fajera do bandita, no ale mógł być większy np do nsr125. Zastanów się czy chcesz sporta czy nakeda sport turystę. Oscylujesz wokół rocznika 2000 - 2002 z tego co widzę na twoim miejscu wybrałbym 954. Kawka odpada bo pomimo, że sam jeżdżę zx10r to nie lubie dziewiątki. Mam dla tego motocykla jedno określenie Koza. Gsxr z tego rocznika tez nie było oszałamiające. Z twoich modeli zostaje fajer a ponieważ wypisałeś 2 modele więc wiadomo że ten nowszy. Jeśli chodzi o 2002 rok to weź pod uwagę R1. Miała już wtrysk i był to udany model.

 

Fajnie dziur, że się wysiliłeś ale tutaj jest sprawa innego typu.

 

Znam jkara od kilku dobrych lat. Chce chłopak moto i myśli, że to jak jazda na rowerze.

Wcześniej jeździł WSK i MZ, a teraz mówi, że minimum 900ccm bo 600 mu się szybko znudzi.

Rozmawiałem osobiście i nie da rady wyperswadować. Chłopak twierdzi, że da radę, a uparł się tak, że ja go nie odciągnę od tego pomysłu.

Więc jeżeli radzić to albo odradzać albo coś z tego wymienionego najbardziej nadające się dla początkującego. Wiem, że to śmiesznie brzmi ale tak już jest, a co ciekawe jkar sprawia wrażenie niegłupiego gościa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego kumpla mozna powiedziec szwagra tez namawialem zeby nie bral cbr 900 po sprzetach typu wsk, mz

ale odpowiadal mu gabarytowo i mial ten sam argument NIE CHCE 600 bo sie znudzi. Ma ja od zimy, jak narazie ma klopoty w winklach a kreci ja do 7-8 tys rpm, sam wsiadlem na nia po nsr 125 i powiem tyle trzeba bardzooo ostroznie poslugiwac sie manetką, z rozsadkiem nauczy sie na niej jeździc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki koledzy za rady. teraz biore pod uwage 954 i R6. ABG dzieki ze mnie wspierasz. czekaj za 3 tygodni jak wroce do duni to ci podziekuje.

PS. ten rozstrzal wynika z niezdecydowania.prktycznie kazdy motor mi sie podoba i ciezko mi sie zdecydowac.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że nowa 600 jest szybsza niż starsze 900 tki, wiec z tą ostrożnościa na poczatek lepsze 600 niz 900 to może byc róznie. Miałem w zeszłym roku 636 2005r ze 136 konnym silnikiem i zx9r 2003 rok niestety nie miał startu, niemówiąc już o jego starszej ciotce z 1999roku. Jkar - musisz miec trochę oleju w głowie i respektu do sprzętu, rozpoczynając jeżdzic na motocyku który przyspiesza do 200km/h w około 10s. Fakt jest taki, że szescsetki są lżejsze i poręczniejsze - rozpatrując lata 2000-2002 bo teraz jest praktycznie tak, że litr waży parę kilo wiecej niz 600 a koni ma o 50 wiecej. Wybierz co uważasz ja nr zaczolem 3 sezony od szescsetek, fakt że co roku na nowszym modelu wiec parę koni dochodziło ale było to "parę" a nie "dziesiąt" :banghead: Teraz mam litra i nie mogę powiedziec że mi brakuje ale mogę powiedzieć że mam za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka że nowa 600 jest szybsza niż starsze 900 tki, wiec z tą ostrożnościa na poczatek lepsze 600 niz 900 to może byc róznie

 

 

swieta prawda. a podstawa to miec troche oleju w glowie. mysle ze poradze sobie z ta moca. napewno minie jakis czas zanim zaczne czuc sie pewnie na moto o ile mozna tak sie czuc, a do tego czasu nie bede odkrecal manetki ponad swoje mozliwosci.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zaryzykuje stwierdzenie , że jeżeli jeździć będziesz po Polskich drogach i nie bedziesz częstym gościem w Poznaniu :) to faktycznie nie bedziesz miał jak i gdzie wykożystać tych 50 kucy więcej... smigamy w rabce, jeździmy po słowacji i jeździ sporo ludzi na mocnych sprzętach, w naszej ekipie też jest 954 ale jakoś nie czeka na nas a na winklach jest często objeżdzany przez 600 (ale gośc juz miał horneta , fazera i doświadczenie kilkuletnie więc wie co jak).. ;)

 

szczerze powiem to na chwile obecną jedynym powodem dla którego wybrałbym jakiegoś lytra by był wygląd , a to czy ma 3 czy 3,3 sec do 100km/h w normalnej jeździe jest nieodczuwalne ...

po prawie 1,5 sezonu i jakis 13Kkm na 600 stwierdzam że wykożystuje ją może w 60-70% mimo , że opony pozamykane , slidery poździerane tak jak podnóżki :banghead:

Edytowane przez lolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiscie widze ze masz dylemat. Podobny jak ja. Tylko ja mam mniejszy rozrzut bo wybieram miedzi cbr 600 rr i gsxr 750 nowym i tu tez mam dylemat czy wziac K4/K5 czy K6 w nowej budzie bo w ramie z 600. I zastanawiam sie caly czas na szczescie mam caly rok na myslenie bo w Irlandii teraz na niego pracuje. Wiec mysleze decyzja bedzie przemyslana. A jezdzilem wczesniej XJ 600 i GSX 750, wiec chyba troche wiecej doswiadczenia. pozdr i udanego wyboru

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swieta prawda. a podstawa to miec troche oleju w glowie. mysle ze poradze sobie z ta moca. napewno minie jakis czas zanim zaczne czuc sie pewnie na moto o ile mozna tak sie czuc, a do tego czasu nie bede odkrecal manetki ponad swoje mozliwosci.

 

 

Nie to żebym się czepiał, ale na jakiej podstawie myślisz że sobie poradzisz z tą mocą?? masz juz jakieś doświadczenie czy widziałeś może w Tv MotoGP?? A może wróźka Ci to przepowiedziała??

 

Twoja kasa rób co chcesz, napisałem to tylko dlatego że ale twoje myśli są lekko nielogiczne i nie mają wytłumaczenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jakiej podstawie myślisz że sobie poradzisz z tą mocą??

 

a na takiej ze nie bede jej uzywal nawet w 60%. nie jestem jakims narwancem co wsiada na moto nie majac pojecia o jezdzeniu i przyciska ile wejdzie do pierwszego zakretu. nie chce jakiejs 500-tki bo po roku chcialbym ja zmienic,a na to trzeba miec kase,bo jak wiadomo co bys nie kupil to i tak trzeba wlozyc w to kase zeby jezdzilo jak trzeba. 1000-czki bardziej mi sie podobaja.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...