Skocz do zawartości

Obroty w hondzie MTX 125R


michal_dh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam maly problem z moim motorkiem honda Mtx 125R.Miedzy 4-5tys obrotow motor stoi nie chce wogole przyspieszac, dopiero po dluzszym czasie zaczyna wcodzic wyzej na obroty ale tylko np z gorki bo pod nia nie przyspieszy :icon_biggrin: mozcie mi powiedziec co sie moglo spepsuc?Prosze o pomoc!!!!!! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UUuu, ja MBX tez kupilem bez filtra powietrza ( oczywiscie okazalo sie to po jakims miesiacu) tez mialem taką dziure w obrotach. W koncu bez filtra motor sie zatarł, wstawilem nowy tlok i filtr powietrza, w serwisie mi wyregulowali i szedl jak burza. NIE JEZDZIJ BEZ FILTRA !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest ten zawor w wydechu i co trzeba z nim zrobic? A stozkowy filtr powietrza bedzie dobry?

 

Mam jeszcze pytanie. Mozecie mi powiedziec dlaczego strasznie duzo mi ubywa plynu w chlodnicy ? co jazde zalewam na full ale kiedy koncze jazde to jest tylko polowa nie wiem dlaczego tak jest :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź chłodnicę czy nie jest pęknięta czy nie kapie z niej płyn posprawdzaj rurki od pompki wodnej jeśli sa całe i niema nigdzie wycieku to pewnie padła ci uszczelka pod głowicą i zasysa ci wodę

Edytowane przez zaxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez filtra nawet nie odpalaj tego motocykla!

Stożek odpada. Musisz dobrać odpowiedni gąbkowy. Wyczyściś wszystko łącznie z gaźnikiem i namoczyć filtr w specjalnym oleju do filtrów!

Pozdrawiam

Ps. Jazda bez filtra grozi BARDZO szybkim zatarciem! tymbardziej w enduro gdzie masz do czynienia z piachem, kurzem, kamieniami, błotem!

Ps2. Dibo kochanie. Jakby zawór padł to albo by był zamknięty i by był poprostu świetny dół i słaba góra albo odwrotnie.

Edytowane przez EnduroMax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mozliwe ze uszczelka własnie pod głowica tak jak wspomniał pikus91 sie wydmuchała i płyn dostaje sie na tłoka i jest spalany (a raczej wydalany). Jakie sa spaliny? W sesie czy ładnie pachna spalonym olejem 2T czy jak tylko zblizysz sie do tłumika (zapalone moto oczywiscie) to odrazu Cie odrzuca a konkretnie sa żrące? Jak sa takie ze odrazu powoduja reakcjwe wymiotna :banghead: to znaczy ze płyn dostaje sie do cylindra. motor jak najbardziej moze przez to zamulac. Miałem tak w KTM 125 GS jakies 3 lata temu. A ak nie no to moze własnie regulacja gaznika)

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spaliny sa normalne a zapach tez normalny czyli oleju :banghead: a z tym filtrem to nie wiem jak narazie sam go sobie zrobilem z gabki bo nie moge dostac w sklepie i moze jeszcze kupie ten specjalny olej do moczenia gabki da rade bez orginalnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da rade ja nigdy nie miałem zadnego specjalnego oleju tylko nasoczasłem go tym olejem co do paliwa ;) w MTX jest tylko taki płaski kawałek gombeczki wiec ja bym sie jakos nad tym nie rozczulał tylko załozył jakakolwiek gobeczke o tych samych wymiarach i grubosci i podobnej konsystencji bo ja nie wiem czy mozena wogule cos takiego do MTX dostac. No bo przeciez nie bedizesz chyba zamaiwiał org. japonskiego filtra :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...