thefex Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 prosta sprawa:enduro, kostki... vmax to 135 kmhwywazac kola? thx za help Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 (edytowane) kostek się nie wyważa, urwie się jeden klocek i dupa z wyważeniem. ważne żeby fela była prosta Edytowane 8 Lipca 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 8 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Przede wszystkim je wycentruj...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Przede wszystkim je wycentruj...pzdr zapomniałem dopisać... dodam że serwis rowerowy powinien się podjąć takiemu zadaniu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 8 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 kolka sa prosciutkie i okraglutkie jakby je cyrklem odrysowac :icon_biggrin: thx za info i sorry za pomieszanie dzialu Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 primow rowerowym nie maja kluczy do takich szprych, kontkretnie to nie moglem trafic na klucz do szprych motocyklowych, kupilem klucz STANLEYa bodajze 5mm plaski i musialem go lekko poszerzyc bo jak kupilem nowki szprychy z czestchowy robione na zamowienie, niklowane, to nie pasowal, normalnie jest klucz 5 na nypel ale ze byly niklowane to musialem sobie przerobic klucz zeby nie zedrzec niklu, secundow rowerowym nie maja stelarza pod takie felgi, maszyna do centrowania jest przystosowana pod felgi rowerowe a nie motocyklowe, nie dosc ze motocyklowa jest za szeroka to i ma za duza oske, trimo ultimocentrowanie jest dobre gdy jest bicie na bok, bicia gora dol jest nie do usuniecia bez prostowania felgi, chyba ze jest minimalne to mozna to troche skorygowac tercero maximo na oponach kostkowych jest wyrazny napis NOT FOR HIGHWAY USE, czyli nie na szose bo rozwalisz opone, a w terenie 135 to stary... pogratuluje jak przelecisz u mnie z taka predkoscia prosta trase i sie nie zabijesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 (edytowane) primow rowerowym nie maja kluczy do takich szprych, kontkretnie to nie moglem trafic na klucz do szprych motocyklowych, kupilem klucz STANLEYa bodajze 5mm plaski i musialem go lekko poszerzyc bo jak kupilem nowki szprychy z czestchowy robione na zamowienie, niklowane, to nie pasowal, normalnie jest klucz 5 na nypel ale ze byly niklowane to musialem sobie przerobic klucz zeby nie zedrzec niklu, tu jest klucz 7mm który ma każdy dobry zakład secundow rowerowym nie maja stelarza pod takie felgi, maszyna do centrowania jest przystosowana pod felgi rowerowe a nie motocyklowe, nie dosc ze motocyklowa jest za szeroka to i ma za duza oske, dobry zakład ma takie urządzenie z regulowanym rozstawem trimo ultimocentrowanie jest dobre gdy jest bicie na bok, bicia gora dol jest nie do usuniecia bez prostowania felgi, chyba ze jest minimalne to mozna to troche skorygowac tu masz rację tercero maximo na oponach kostkowych jest wyrazny napis NOT FOR HIGHWAY USE, czyli nie na szose bo rozwalisz opone, a w terenie 135 to stary... pogratuluje jak przelecisz u mnie z taka predkoscia prosta trase i sie nie zabijesz :banghead: do 180 się nie rozpadają Edytowane 10 Lipca 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 ad. primobylem we wszystkich motoryzacyjnych w moim miescie + jeden z czesciami do samochodow w akcie desperacji i kilku rowerowych i mowili ze nie maja takiego klucza, w sklepach ze specialistycznymi narzedziami tez szukali i nie mieli takiego czegos, nawet o tym nie slyszeli.wiec moje pytanie brzmi, chodziles i pytales ze wiesz ze robia i maja? ad. secundo jesli chodzi przyrzad to wyglada on tak http://www.poreba.carrer.pl/index.php?i=of...879eba35c701b7ejak widac jest to pod oski rowerowe wiec nie wiem czy motocyklowa by pasowala ad. tercero maximo po co niszczyc opony kostkowe jezdzac 135 po asfalcie, na dodatek skutecznosc hamowania jest znikoma... w terenie raczej tyle nie wyciagniesz, chyba ze na polnej drodze ale to tez watpliwe bo zawiecha nie nadazy nad wybieraniem dziur czy tez nie zdazysz ich omijac a czas rekacji wynosi kolo 1 sekundy, wczoraj prawie lezalem na masce opla astry bo lecialem 70km/h polna droga przy dzialkach, wylatujac z zakretu wyskoczyl mi samochod, byl dosc daleko, ale i tak nie zdazylem wyhamowac, bylo dosc ryzykowne wymijanie prawie po krzakach, zakurzylem na dosc sporym odcinku drogi :banghead: a hamulce mam sprawne, gosc jechal moze 10km/hwiec rozsadku duzego nie ma latajac z takimi predkosciami, bo jest jeszcze zwierzyna ... ostatnio na forum czytalem ze ktorys z Husaberg'ow po przerobieniu na SM moze ciagnac nawet 200... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 ad. primobylem we wszystkich motoryzacyjnych w moim miescie + jeden z czesciami do samochodow w akcie desperacji i kilku rowerowych i mowili ze nie maja takiego klucza, w sklepach ze specialistycznymi narzedziami tez szukali i nie mieli takiego czegos, nawet o tym nie slyszeli.wiec moje pytanie brzmi, chodziles i pytales ze wiesz ze robia i maja? w serwisie rowerów szosowych naprawiali mi kilka razy koła i nie mieli z tym problemów a co do klucza to można użyć płaskiej 7http://www.poreba.carrer.pl/index.php?i=of...879eba35c701b7e ad. secundo jesli chodzi przyrzad to wyglada on tak http://www.poreba.carrer.pl/index.php?i=of...879eba35c701b7ejak widac jest to pod oski rowerowe wiec nie wiem czy motocyklowa by pasowalaad. tercero maximo ten stojak się chowa przy tym z tego serwisu, w tamtym można zmieniać końcówki mocujące ośke i jeszcze parę opcji po co niszczyc opony kostkowe jezdzac 135 po asfalcie, na dodatek skutecznosc hamowania jest znikoma... w terenie raczej tyle nie wyciagniesz, chyba ze na polnej drodze ale to tez watpliwe bo zawiecha nie nadazy nad wybieraniem dziur czy tez nie zdazysz ich omijac a czas rekacji wynosi kolo 1 sekundy, wczoraj prawie lezalem na masce opla astry bo lecialem 70km/h polna droga przy dzialkach, wylatujac z zakretu wyskoczyl mi samochod, byl dosc daleko, ale i tak nie zdazylem wyhamowac, bylo dosc ryzykowne wymijanie prawie po krzakach, zakurzylem na dosc sporym odcinku drogi :banghead: a hamulce mam sprawne, gosc jechal moze 10km/hwiec rozsadku duzego nie ma latajac z takimi predkosciami, bo jest jeszcze zwierzyna ... ostatnio na forum czytalem ze ktorys z Husaberg'ow po przerobieniu na SM moze ciagnac nawet 200... mam taką traskę przelotową szutrami że widoczność masz na 5 km więc można poginać +130a przy działkach nie jade więcej niż 50 bo niewiadomo co wyskoczy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 prosta sprawa:enduro, kostki... vmax to 135 kmhwywazac kola? thx za helptrzeba wyważyć i to koniecznie jeżeli masz opone przykręcaną do felgi :banghead: to tyle waży że przy 80 chce wyrwać kiere z rąk :) ja nie wiem jak to poprzednikom nie przeszkadzało ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 trzeba wyważyć i to koniecznie jeżeli masz opone przykręcaną do felgi :banghead: to tyle waży że przy 80 chce wyrwać kiere z rąk :) ja nie wiem jak to poprzednikom nie przeszkadzało ;) Możesz wyrażać się precyzyjniej? Co oznacza zwrot "opona przeykręcona do felgi"? Poza tym nic nie rozumiem z reszty tego zdania... Przetłumacz to może na ludzki język. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 może chodzi mu o "szpaner", aluminiowy klin który wkłada się wewnątrz opony i mocuje się w otworze w obręczy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 "szpaner", aluminiowy klin tak właśnie tego słowa mi brakło ;) z tym że u mnie są stalowe :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 tak właśnie tego słowa mi brakło :flesje: z tym że u mnie są stalowe :) a ciężki jest ? bo u mnie waży nie więcej niż płaska "13" Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 a ciężki jest ? bo u mnie waży nie więcej niż płaska "13"żeby nie skłamać to musiałem przyklejić 80gram na 1 felge po jego przeciwnej stronie inaczej było tak że na aswalcie cały motor podskakiwał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.