Skocz do zawartości

wywazanie kol


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

primo

w rowerowym nie maja kluczy do takich szprych, kontkretnie to nie moglem trafic na klucz do szprych motocyklowych, kupilem klucz STANLEYa bodajze 5mm plaski i musialem go lekko poszerzyc bo jak kupilem nowki szprychy z czestchowy robione na zamowienie, niklowane, to nie pasowal, normalnie jest klucz 5 na nypel ale ze byly niklowane to musialem sobie przerobic klucz zeby nie zedrzec niklu,

 

secundo

w rowerowym nie maja stelarza pod takie felgi, maszyna do centrowania jest przystosowana pod felgi rowerowe a nie motocyklowe, nie dosc ze motocyklowa jest za szeroka to i ma za duza oske,

 

trimo ultimo

centrowanie jest dobre gdy jest bicie na bok, bicia gora dol jest nie do usuniecia bez prostowania felgi, chyba ze jest minimalne to mozna to troche skorygowac

 

tercero maximo

na oponach kostkowych jest wyrazny napis NOT FOR HIGHWAY USE, czyli nie na szose bo rozwalisz opone, a w terenie 135 to stary... pogratuluje jak przelecisz u mnie z taka predkoscia prosta trase i sie nie zabijesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

primo

w rowerowym nie maja kluczy do takich szprych, kontkretnie to nie moglem trafic na klucz do szprych motocyklowych, kupilem klucz STANLEYa bodajze 5mm plaski i musialem go lekko poszerzyc bo jak kupilem nowki szprychy z czestchowy robione na zamowienie, niklowane, to nie pasowal, normalnie jest klucz 5 na nypel ale ze byly niklowane to musialem sobie przerobic klucz zeby nie zedrzec niklu,

 

 

tu jest klucz 7mm który ma każdy dobry zakład

 

secundo

w rowerowym nie maja stelarza pod takie felgi, maszyna do centrowania jest przystosowana pod felgi rowerowe a nie motocyklowe, nie dosc ze motocyklowa jest za szeroka to i ma za duza oske,

 

 

dobry zakład ma takie urządzenie z regulowanym rozstawem

 

trimo ultimo

centrowanie jest dobre gdy jest bicie na bok, bicia gora dol jest nie do usuniecia bez prostowania felgi, chyba ze jest minimalne to mozna to troche skorygowac

 

tu masz rację

 

 

tercero maximo

na oponach kostkowych jest wyrazny napis NOT FOR HIGHWAY USE, czyli nie na szose bo rozwalisz opone, a w terenie 135 to stary... pogratuluje jak przelecisz u mnie z taka predkoscia prosta trase i sie nie zabijesz :banghead:

 

do 180 się nie rozpadają

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. primo

bylem we wszystkich motoryzacyjnych w moim miescie + jeden z czesciami do samochodow w akcie desperacji i kilku rowerowych i mowili ze nie maja takiego klucza, w sklepach ze specialistycznymi narzedziami tez szukali i nie mieli takiego czegos, nawet o tym nie slyszeli.

wiec moje pytanie brzmi, chodziles i pytales ze wiesz ze robia i maja?

 

ad. secundo

 

jesli chodzi przyrzad to wyglada on tak

http://www.poreba.carrer.pl/index.php?i=of...879eba35c701b7e

jak widac jest to pod oski rowerowe wiec nie wiem czy motocyklowa by pasowala

 

 

ad. tercero maximo

 

po co niszczyc opony kostkowe jezdzac 135 po asfalcie, na dodatek skutecznosc hamowania jest znikoma... w terenie raczej tyle nie wyciagniesz, chyba ze na polnej drodze ale to tez watpliwe bo zawiecha nie nadazy nad wybieraniem dziur czy tez nie zdazysz ich omijac a czas rekacji wynosi kolo 1 sekundy, wczoraj prawie lezalem na masce opla astry bo lecialem 70km/h polna droga przy dzialkach, wylatujac z zakretu wyskoczyl mi samochod, byl dosc daleko, ale i tak nie zdazylem wyhamowac, bylo dosc ryzykowne wymijanie prawie po krzakach, zakurzylem na dosc sporym odcinku drogi :banghead: a hamulce mam sprawne, gosc jechal moze 10km/h

wiec rozsadku duzego nie ma latajac z takimi predkosciami, bo jest jeszcze zwierzyna ... ostatnio na forum czytalem ze ktorys z Husaberg'ow po przerobieniu na SM moze ciagnac nawet 200...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. primo

bylem we wszystkich motoryzacyjnych w moim miescie + jeden z czesciami do samochodow w akcie desperacji i kilku rowerowych i mowili ze nie maja takiego klucza, w sklepach ze specialistycznymi narzedziami tez szukali i nie mieli takiego czegos, nawet o tym nie slyszeli.

wiec moje pytanie brzmi, chodziles i pytales ze wiesz ze robia i maja?

 

w serwisie rowerów szosowych naprawiali mi kilka razy koła i nie mieli z tym problemów a co do klucza to można użyć płaskiej 7

http://www.poreba.carrer.pl/index.php?i=of...879eba35c701b7e

 

ad. secundo

 

jesli chodzi przyrzad to wyglada on tak

http://www.poreba.carrer.pl/index.php?i=of...879eba35c701b7e

jak widac jest to pod oski rowerowe wiec nie wiem czy motocyklowa by pasowala

ad. tercero maximo

 

ten stojak się chowa przy tym z tego serwisu, w tamtym można zmieniać końcówki mocujące ośke i jeszcze parę opcji

 

po co niszczyc opony kostkowe jezdzac 135 po asfalcie, na dodatek skutecznosc hamowania jest znikoma... w terenie raczej tyle nie wyciagniesz, chyba ze na polnej drodze ale to tez watpliwe bo zawiecha nie nadazy nad wybieraniem dziur czy tez nie zdazysz ich omijac a czas rekacji wynosi kolo 1 sekundy, wczoraj prawie lezalem na masce opla astry bo lecialem 70km/h polna droga przy dzialkach, wylatujac z zakretu wyskoczyl mi samochod, byl dosc daleko, ale i tak nie zdazylem wyhamowac, bylo dosc ryzykowne wymijanie prawie po krzakach, zakurzylem na dosc sporym odcinku drogi :banghead: a hamulce mam sprawne, gosc jechal moze 10km/h

wiec rozsadku duzego nie ma latajac z takimi predkosciami, bo jest jeszcze zwierzyna ... ostatnio na forum czytalem ze ktorys z Husaberg'ow po przerobieniu na SM moze ciagnac nawet 200...

 

 

mam taką traskę przelotową szutrami że widoczność masz na 5 km więc można poginać +130

a przy działkach nie jade więcej niż 50 bo niewiadomo co wyskoczy

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosta sprawa:

enduro, kostki... vmax to 135 kmh

wywazac kola?

 

thx za help

trzeba wyważyć i to koniecznie jeżeli masz opone przykręcaną do felgi :banghead: to tyle waży że przy 80 chce wyrwać kiere z rąk :) ja nie wiem jak to poprzednikom nie przeszkadzało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

trzeba wyważyć i to koniecznie jeżeli masz opone przykręcaną do felgi :banghead: to tyle waży że przy 80 chce wyrwać kiere z rąk :) ja nie wiem jak to poprzednikom nie przeszkadzało ;)

 

 

Możesz wyrażać się precyzyjniej? Co oznacza zwrot "opona przeykręcona do felgi"? Poza tym nic nie rozumiem z reszty tego zdania... Przetłumacz to może na ludzki język.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ciężki jest ? bo u mnie waży nie więcej niż płaska "13"

żeby nie skłamać to musiałem przyklejić 80gram na 1 felge po jego przeciwnej stronie inaczej było tak że na aswalcie cały motor podskakiwał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...