Asmodan Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 KLX 650 C przed generalka 1L na 300km a po generalce 0ml na 836km (dzisiaj wymienialem olej :icon_twisted:) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Nitomen a ile musi brac Twoja fura? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Nitomen a ile musi brac Twoja fura? :icon_razz: Pewnie więcej niż trabant :icon_twisted: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 A mi furka bierze jakieś szczątkowe ilości oleju, najlepsze jest, to że nie ma jak sprawdzić poziomu, ponieważ gdy sprawdzam po dniu postoju na centralce, to jest full, a jak postoi jeszcze ze dwa dni, to poziom spada do połowy :icon_twisted: Zapobiegliwie dolewałem olej i przy przeglądzie Paweł złapał się za głowę, ponieważ było około litra ponad stan :icon_razz: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 @januszm, jak to ni ma jak sprawdzić? :icon_twisted: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 zawsze przechylaj moto na strone okna przed sprawdzeniem oleum , bo tam mozna dolewac i dolewac :icon_twisted: A mi biera tyle ile musi :icon_razz: przeta pisalem :) a tak serio roznie jak latam kolo domu to ze 200 ml na 1000 km, w trasie przy 140 km/h to i litra by na 1000 wziela Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Mówię wam, że olej spływa i ubywa go w okienku po kilku dniach, nie wiem czym, to jest spowodowane, może taka konstrukcja silnika :icon_twisted: Wujek też tak ma w swojej ZZR 1100. Teraz wiem, że miarodajną kontrolę oleju można przeprowadzić po jednym dniu od jazdy, później olej znika z okienka i wygląda tak jak by go brakowało, co nie jest zgodne z prawdą. Przechylać motocykla przed kontrolą poziomu oleju nie mam zamiaru, ponieważ w ten sposób, zalewa się szkiełko i można mieć przez krótką chwilę nawet maksymalny stan :icon_razz: W instrukcji napisane jest jak wół, sprawdzać w pozycji pionowej. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 (edytowane) Mówię wam, że olej spływa i ubywa go w okienku po kilku dniach, nie wiem czym, to jest spowodowane, może taka konstrukcja silnika :icon_twisted: Wujek też tak ma w swojej ZZR 1100. Dokładnie tak! ZX900 tak samo "gubi olej", po czym okazuje się, że jest go za dużo. Chyba na prawdę za dużo sake japońce wypili i wyprodukowali jakieś cudo :icon_razz: Ruszam (ruszałem, teraz konik zepsuty czeka na rewitalizację) jest minimum. Po dwóch dniach maksimum, po czym po tygodniu np. pół okienka. W tych większych silnikach Kawasaki to chyba norma. Kiedyś mnie to martwiło... ...a spalanie:XJ600, 1986, przebieg 170 000, spalała około 0,6/1000 oleju Motul 5100 15W50ZX900, 1988, przebieg 140 000, spala 0,033/1000* oleju Motul 5100 10W40 * 0,1/3000 Edytowane 27 Października 2006 przez embe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Suzuki DR600 89' spala około 2l/1000km. Przebieg licznikowy 30000km. Używałem Castrola GPS 4T 10W-40, a ostatnio dolałem Mobila 10W-40 (1L tańszy o 5zł o Castrola :icon_twisted:) Do wymiany uszczelniacze zaworowe i uszczelka od głowicą bo sa wycieki. Czekam na zime, aż przyjdzie bo szkoda tak wcześnie kończyć sezon :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Nie chodzi o przechylenie moto i zalanie okna .Ja robie tak przechylam moto ,olej zalewa okno potem doprowadzam moto do pionu i wtedy mam odczyt ile jest oleju , chodzi oto aby olej z innych czesci silnika dostal sie do komory z oknem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 embe widze ze trafiales zawsze na niezajechane sprzety, jak na 140 tys tej kawy to bardzo zacny wynik. takze jak na olejaka przy przebiegu 170 tys 0,6 na tysiac to nieduzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 (edytowane) Powiem tak: XJta "podróżowana" z prędkościami bliskimi (jak na nią) znacznych, oleju brała więcej. 0,6 litra na 1000, to wartość z jazdy miejskiej i podróżowania do 130km/h. Z kolei GPZ gdy kupowałem miał deklarowane 42 000*km, ale pomimo dobrego stanu nikt nie wierzył, że 17sto letni motocykl ma tak mały przebieg. Ja dodaję do tego jedynkę i ludzie z uznaniem kiwają głowami...także mówię to, co chcą usłyszeć :P Faktem jest, że praktycznie nie palił oleju bez względu na sposób jazdy. * tuż przed wypadkiem przebieg wynosił około 150 000 :biggrin: Edytowane 28 Października 2006 przez embe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Mój Wild Starek nie bierze oleju. Benzyny też za wile nie pali bo 5-5,5l /100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompi Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 No VN1500 przebijac chyba moga tylko zabytki i ruski. Pozdrawiam! :P moja wirówka 750 z 300 setki na 1000 pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocz Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Bzdury koleś pisze .Jeżdżę VN 1500 już 2 rok i nie zaglądam w olej w ogóle ,Robię w sezonie około 8-10 tys km i od wymiany do wymiany.Jakieś bzdury ,słyszałem , mówią ,że Vulcany biorą ,ale chodzi pewnie o pierwsze roczniki z tej serii z roku 96`-98`.Najłatwiej wyrażać opinie powielane przez innych . :) Pamiętajcie VULCAN VN 1500 CLASSIC z roku 2003 z przebiegiem 20 tys km nie BIERZE OLEJU !!!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.