ptasiorr Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Tak jak w temacie.Jakie mam mieć ciśnienie z przodu a jakie z tyłu :icon_biggrin: pozdrawiam i please o odp:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Na asfalt:przód- 2.0tył - 2.0W teren:przód-1.1tył-0.9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Noo wlasnie...a ja nabiłem po 2,2 :icon_biggrin: I co się tu dziwić jak ja w terenie 90% życia na moto spędzam, że na dolkach poniewiera :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 ja daje:0.8-0.9 bara przód0.6-0,7 bara tył na niskim ciśnieniu jakoś lepiej mi się jeździ, walić pogięte fele.. wyprostuje się :icon_biggrin: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 3 Lipca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Zależy jaki teren. Optymalnie 0,9 atm do obu. Jeśli jeździcie po kamieniach itd to można dać mniej, tak jak pisał enduromaster. Na tor, na piach i hopy oczywiście więcej. Pompkę czy też naboje warto wozić w samochodzie, jeśli ciągniecie motocykl na tor itd. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Ja ostatnio spuszczalem powietrza troche (nie wiem do ilu musze isc i zmierzyc) na torze bo byl strasznie gleboki i suchy piach. Po upuszczeniu bylo ok. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 czym mniej powietrza tym lepiej, ale niestety to wpływa na zurzycie opon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 czym mniej powietrza tym lepiej, ale niestety to wpływa na zurzycie oponnie wspominajac juz o felgach ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Racja..kolega w TTR ma tak malutko, że ręką można nacisnąć z 5cm..ale felgi to ma kwadrat:/ No ale cóś albo to albo to :icon_mrgreen: THX za info :icon_mrgreen: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 to co on ma za opony jak reka mozna nacisnac na 5 cm ? Ja swojej nawet jak mam kompletnie pusto nie jestem w stanie nadusic na wiecej niz 1 maks 2. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 to co on ma za oponyMitaski, które juz przeszly swoje :icon_mrgreen: Nie dziwie sie ze są takie miękkie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 jak chcecie zeby na zakretach rzucalo lepiej i powerslidy lepsze wychodzily to dajcie troche wiecej, wtedy opona bedzie twardsza, co spowoduje ze nie bedzie sie tak rozplaszczala do podloza czego skutkiem bedzie to ze bedzie miala mniejsza stycznosc do nawierzchni i latwiej bedzie wpasc w poslizg na zakrecie ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 jak chcecie zeby na zakretach rzucalo lepiej i powerslidy lepsze wychodzily to dajcie troche wiecej, wtedy opona bedzie twardsza, co spowoduje ze nie bedzie sie tak rozplaszczala do podloza czego skutkiem bedzie to ze bedzie miala mniejsza stycznosc do nawierzchni i latwiej bedzie wpasc w poslizg na zakrecie ;p zależy jaki sprzęt :icon_mrgreen: ja tam wole jak mniej rzuca na zakręcie :icon_mrgreen: , Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.