Demon Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 witam... ten sam temat napisalem jakis czas temu na Chopper/cruiser ale jakos mało pomysłów otrzymuje wiec postanowilem tu zapytac... zamontowałem sobie nowy (uzywany) tłumik i chciałbym go wypatroszyć (nie wiem jeszcze czy całkowicie)... najchetniej na poczatek wypatroszył bym połowę ale mam taki problem: tłumik jest oczywiscie chromowany w srodku czyms tam wypełniony i na wylocie ma "przykrywke" (lekko w głębi)... wymyslilem sobie ze wyjme ta przykrywke, wyciagne połowe wkładu i zamontuje ta przykrywke tak w połowie długosci tłumika... tylko ze ta "przykrywka" jest zgrzewana z tłumikiem... macie jakies doswiadczenie albo pomysl na wyciagniecie tej przykrywki nie uszkadzając tłumika i jej samej (na tyle zeby potem mozna było jej użyc)? a jesli sie nie da w ten sposob to jak poprostu usunąć tą "przykrywke"? z gory dzieki za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 tylko po co chcesz wypruć flaki z tego tłumika..jeżeli chodzi o decybele to sie zgadzam < tak będzie głośniej> ale czy lepiej.... ale co za tym idzie trzeba wyregulowac gaźniki a czasami wymienic nawet dysze...i wcale nie musisz w tym przypadku polepszyc osiągów lecz je pogorszyc.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 ale ja nie pytam co mi to da i co bede musial zrobic bo o tym se juz poczytalem na forum!!! pytam jak wyciagnac ta pokrywke zebu nie zepsuc tłumika, chromu, zeby nie pogiac... tyle osob ma wypatroszone tlumiki i nik nie wie jak to sie robi???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 twoje ryzyko.... zawsze jest takowe że coś pójdzie nie tak i zniszczysz tłumik... w końcu to jest zgrzewane i czasem sie dobrze trzyma a czasem w ogóle ...ryzyk fizyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Demon ot poprostu kolejny tuningowiec-amator. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Adam M. Ci zaraz napisze, że GS550 jeździ tylko na seryjnym tłumiku. Jakakolwiek ingerencja w jego budowę jedynie pogorszy osiągi. Demon ot poprostu kolejny tuningowiec-amator. lapad.gifTak mi się równiez wydaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Jego sprawa, a jak ktoś się dobrze zna, to złoży go(tłumik) zpowrotem bez problemu...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 No to po co rozkładać, jak wiadomo, że motocykl nie będzie jeździł i prędzej czy później sam go będzie chciał czym prędziej składać :icon_mrgreen:? Gdzie logika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 No to po co rozkładać, jak wiadomo, że motocykl nie będzie jeździł i prędzej czy później sam go będzie chciał czym prędziej składać :icon_mrgreen:? Gdzie logika?Bo czasami trzeba się na własnej skórze przekonać jak to działa, żeby zrozumieć :icon_mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 no ale on chce tylko jedna przegrode wyciagnac coby bardziej buczalo. To nie to samo co zalozenie przelotu. Ja w swojej xjcie tez bede przerabial wydechy pod wzgledem wuzualnym ale jesli zobacze ze przegroga podda sie bez walki to ja wyjme. Mysle ze regulacja a tym bardziej zmiana dusz nie bedzie potrzebna ale jesli nawet to kolega zrobi mi to prawie za darmo. Wywiercone dziury nie spowodowaly ze musialem regulowac gaznikow a motocykl pali jak palil. Jest glosnie ale dziury maja ta wade ze troche "pierdza" na wolnych obrotach i dlatego mam zamiar powiekszyc srednice wylotowa wydechow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 ludzie jak np. zbig i wieczny studen mogli by sie nie wypowiadac jak nie chca mi pomoc tylko pier...lą glupoty... nie interesuja mnie osiagi, nie interesuje mnie czy motocykl ruszy czy nie, nie interesuje mnie czy bede musial regulowac gazniki bo czekam z regulacja az sie pobawie wydechem (czyt. cały czas mam rozregulowane) nie ro zumiem po jakiego h..a sa wypowiedzi typu "demon to tuningowiec-amator" chcialem tylko uzyskac odpowiedz czy macie jakis patent na wyjecie tej przykrywki ale widze ze nie macie... Temat mozna usunac, poradze sobie sam... Dziekuje za wspolprace i odpowiedzi na temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Proponuję za mocno się nie unosić... Wszystko można usunąć, nawet ząb - jedynkę, tylko co potem??? Jak masz coś fabrycznie zgrzane, to normalne, że poza "kowalskimi" metodami nie da się tego rozebrać. A jak podgrzejesz za mocno przy wycinaniu, tudzież montażu jakiejś "pokrywki" (np. spawaniem), to masz po chromie...Oczekujesz odpowiedzi, której nikt Ci raczej jednoznacznie nie udzieli... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Proponuję za mocno się nie unosić... Wszystko można usunąć, nawet ząb - jedynkę, tylko co potem??? Jak masz coś fabrycznie zgrzane, to normalne, że poza "kowalskimi" metodami nie da się tego rozebrać. A jak podgrzejesz za mocno przy wycinaniu, tudzież montażu jakiejś "pokrywki" (np. spawaniem), to masz po chromie...Oczekujesz odpowiedzi, której nikt Ci raczej jednoznacznie nie udzieli... Pozdro Witam! Jestem akurat na etapie wyjmowania środkowej przegrody, a właściwie to już ją wyciągnąłem. Tylko z lewego tłumika ( bo mam dwa) . Srodek wypalił się i latał luźno dzwoniąc. Coś co było raz złożone fabrycznie , nie można rozebrać bez zniszczeń. Ja osobiście posiąłem tłumik w miejscach , gdzie były spawy oryginalne. Ale i tak wyciąłem od dołu dziurę , aby się dostać do środka. A tylko dlatego , że wszystko jest zgrzewane i możliwości nie ma żadnej na nie zniszczenie tłumika . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 i o takie własnie odpowiedzi mi chodziło... jednak sa ludzie ktorzy umieja sie wypowiedziec na temat... dziekuje bardzo serdecznie... w dziale chopper/cruiser tez odezwal sie człowiek ktory to samemu robil i podał pomysł na usuniecie tej "przykrywki"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 (edytowane) Nastepnym razem musisz poprostu rzeczowo opisac problem. Gdybys napisal ze cos dzwoni w tlumiku, i generalnie chcesz go naprawic, ma 100% mial bys kilkanascie postow porad, odpowiedzi. A zaczoles cos macic o przegrodach i przykrywkach. Mozna bylo odniesc wrazenie ze chcesz ,,poprawic brzmienie,,Pzdr. Edytowane 6 Lipca 2006 przez Zbig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.