Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie do szczesliwych posiadaczy Thunderace :cool: czy jestescie zadowoleni z tegoz motocykla ? posiada jakies ukryte wady, czy wogule posiada jekiekolwiek wady? ;) jak sprawuje sie jesli chodzi o dłuzsze wypady ? jest to wymagajacy sprzet jesli chodzi o utrzymanie ? co ze spalaniem ? :icon_biggrin: z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie do szczesliwych posiadaczy Thunderace :cool: czy jestescie zadowoleni z tegoz motocykla ? posiada jakies ukryte wady, czy wogule posiada jekiekolwiek wady? ;) jak sprawuje sie jesli chodzi o dłuzsze wypady ? jest to wymagajacy sprzet jesli chodzi o utrzymanie ? co ze spalaniem ? :icon_biggrin: z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam :banghead:

 

poszukaj w archiwum, nie było tego dużo ale najważniejsze info znajdziesz. Sam też się przymierzam do ace ale martwi mnie wciąganie oleju przez ten egzemplarz. Jeżeli już kupować to nowsze roczniki 99 lub 2000, które miały wprowadzonych trochę zmian na lepsze. Na forum w UK czytałem że już nie mają tak dużego apetytu jak starsze roczniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie, w niektórch seriach do roku 98 włącznie, były problemy z wadliwie wykonanymi cylindrami i zbyt nadmiernym zużyciem oleju,

natomiast według Świata Motocykli pierwszy wypust tj. 96 rok

miał za małe otwory olejowe w którymś miejscu silnika - nie pamiętam dokładnie, powodowało to przycieranie elementów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thunderace to potęga, wg. mnie jeden z najbardziej udanych motocykli "tamtego okresu", wysoka kultura pracy silnika, piękne rozwijanie mocy, małe spalanie benzyny, pełna regulacja zawieszeń oto jego zalety. Wadą są choroby wieku dziecięcego do rocznika 98. Miałem kiedyś `97 i ze spalaniem oleju bywało różnie, nakulałem 45 tyś i w trasie wystarczyło raz uzupełnić stan między wymianami, na torze, dolewka była niezbędna po każdej dwugodzinnej sesji treningowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu niby te pięć biegów to wada?? jeździłeś tym motoyklem??

btw. praktycznie bez przeróbek pasuje 6tka od YZF 750R:)

Wiesz może jakie są prędkości na poszczególnych biegach po założeniu od YZF?

Czy jest ta skrzynia jest w stanie "wytrzymać" większy silnik?

Edytowane przez bread
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast według Świata Motocykli pierwszy wypust tj. 96 rok

miał za małe otwory olejowe w którymś miejscu silnika - nie pamiętam dokładnie, powodowało to przycieranie elementów

 

Chodziło o otwory w panewkach. Oprócz tego poczatkowe egzemplarze miały problem ze zbyt małą sztywnością wału.

 

 

Pozdrówki

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Potwierdzam produkcja była od 1996 - 2002.

Wszdzedzie znajdziesz ze od '98 poprawiono smarowanie/głod na olej.

A ja twierdze ze to jest kwestia dotarcia moto gdy było nowe i przedewszystkim sposobu uzytkowania.

W moim juz 10 letnim po 2.5tys km ( bo mam go od sierpnia) nie ubyło go na tyle bym mógł zauważyć.

 

Nie sądzę by szósty bieg był potrzebny w tym moto.

Motocykl jest raczej turystyczno sportowy i dłuższe przełozenia na poszczególnych biegach znakomicie sie sprawdzaja w takim trybie użytkowania .

 

Pozdrawiam Adam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...