Skocz do zawartości

Cbr f2/f3 a sv 650s na drugie moto...


Rekomendowane odpowiedzi

Sligier czy ja dobrze zrozumialem, na pełnym baku SV 650 przejezdzasz 150 km ? :clap: :clap: czy masz jakąś wersję z 8 litrowym bakiem :biggrin: (joke of coz). Z tego co mi wiadomo to SV jest motocyklem ktory wlasnie stosunkowo malo pali. Mozesz dokladnie opisac czy masz wersję N czy S oraz ktory rok ?

ps. troche odswiezylem temat ale przymierzam sie do sprzedania detki i kupna SV 650 S z roku 03 w zwyz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jechać SV tak, że po 130 km trzeba zatankować bo pali sie rezerwa :clap: Ostatnio jechałem na zlot do Polanowa i na trasie Gdynia - Słupsk prawie cały czas 170-215 km/h spaliła 10 L/100km :biggrin:

Przy kultularnej jeździe do 120-130 km/h pali 5,5-5,8L wiec tragedi nie ma :clap:

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sligier czy ja dobrze zrozumialem, na pełnym baku SV 650 przejezdzasz 150 km ? :lalag: :lalag: czy masz jakąś wersję z 8 litrowym bakiem :biggrin: (joke of coz). Z tego co mi wiadomo to SV jest motocyklem ktory wlasnie stosunkowo malo pali. Mozesz dokladnie opisac czy masz wersję N czy S oraz ktory rok ?

ps. troche odswiezylem temat ale przymierzam sie do sprzedania detki i kupna SV 650 S z roku 03 w zwyz.

Wersja S z 2005 roku. nie wyjeżdżam za każdym razem całego baku :biggrin: raz to zrobiłem w gorący dzień i więcej nie mam zamiaru tego powtarzać :biggrin:. Podałem spalanie przy pałowaniu na każdym biegu do ok. 9-10tys obrotów i "podróżowaniu" z prędkościami rzędu 190-210 km/h. Wtedy po ok. 150 km zapala mi się rezerwa i do baku wchodzi mi ok. 12 litrów. Normalne jest że spalanie zależy od stylu jazdy i pewnie jakbym go kręcił do 4tys. na każdym biegu a na 6-tce nie przekraczał 120 km/h to bym może i 300 km zrobił na jednym baku, ale ja tak nie potrafię. Max. na 1 baku zrobiłem 200 km...

 

Można jechać SV tak, że po 130 km trzeba zatankować bo pali sie rezerwa :clap: Ostatnio jechałem na zlot do Polanowa i na trasie Gdynia - Słupsk prawie cały czas 170-215 km/h spaliła 10 L/100km :clap:

Przy kultularnej jeździe do 120-130 km/h pali 5,5-5,8L wiec tragedi nie ma :clap:

pozdr

Dokładnie ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam od czasu do czasu te twoje wypowiedzi Sligier mniej lub bardziej obrazujace twoj styl jazdy i zastanawiam sie czy to prawda co obilo mi sie o oczy, a mianowicie ze jest to chyba twoj drugi sezon na moto ???

Wrazenie mam takie jakby pisal ktos kto milion km w kazdych warunkach przejechal i ma mistrzostwo Polski w wyscigach.

Jezeli to prawda ze to drugi sezon to pilnuj sie chlopie, bo wszystko jeszcze przed toba.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam od czasu do czasu te twoje wypowiedzi Sligier mniej lub bardziej obrazujace twoj styl jazdy i zastanawiam sie czy to prawda co obilo mi sie o oczy, a mianowicie ze jest to chyba twoj drugi sezon na moto ???
Pierwszy
Wrazenie mam takie jakby pisal ktos kto milion km w kazdych warunkach przejechal i ma mistrzostwo Polski w wyscigach.
Zupełnie nie rozumiem na podstawie których postów wysnułeś tezę że zachowuję się jak ktoś kto ma mistrzostwo Polski, ale ja już się przyzwyczaiłem do ogólnie panującej nadinterpretacji wypowiedzi jaka panuje na tym rum, więc nie będę drążył tego tematu.

 

Jezeli to prawda ze to drugi sezon to pilnuj sie chlopie, bo wszystko jeszcze przed toba.
Cały czas się pilnuję i nie mam zamiaru przestawać :biggrin:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz dylemat... ja myślę jednak że gdybym trafił na bardzo dobry egzemplarz cebry, to łykałbym cebrę... chyba jednak to bardziej wszechstronny motocykl...wygodna pozycja, dobra ochrona przed wiatrem, niezawodność... ale jeśli nie znajdziesz ceby w stanie "igła nówka sztuka nie smigana" to jesli łykniesz SV to chyba też się nie zawiedziesz...tylko bierz wersję S ( z szybką) ... nekedy może ładnie wyglądają, ale nadają się tylko do miasta i do spacerów... myślę że pod względem spalania te motocykle wypadają podobnie... Ja ujeżdżam litrową fałkę...i podczas wypadu do Assen z grupą znajomych (coś chyba około 10 motocykli) przyglądałem się ile kolesie tankowali (na tankowanie zatrzymywaliśmy sięrazem i każdy tankował po korek) to zauważyłem że mój TL palił tyle co rzędowe sześćsetki... tak więc wydaje mi się że V-ki nie wypadają gorzej od rzędówek.. jesli chodzi o spalanie... Ponadto pomieszkuje trochę w Anglii i tutaj SV jest bardzo popularnym motocyklem... grunt żebyś nie trafił na minę...SV czy CBR będziesz miał radoche po pachi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Do moich typow doszedl Thundercat. Po ostatniej podrozy nad morze moim gpz'tem wiem, ze chce moto ktore tez pozwoli mi milo podrozowac po Polsce (wiec pomysly z gixxerem, r6 calkowicie odpadaja).

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...