Skocz do zawartości

ktm exc 125 vs. husqvarna wre 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam w przyszłym roku mam zamiar zrobić prawko a1, ale juz w niedalekiej przyszłości chciałbym kupić jakieś moto 125. Z tego coludzie polecają to te 2 motorki.Jestem początkującym endurowcem, w razie czego ewentualnie mozna założyć plombę na jakiś czas.Proszę was o wady i zalety owych motocykli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prośbę do użytkowników tego forum , posiadaczy ktm exc 125 o wypowiedzeie sie o wadach i plusach tego moto. widzicie potrzebne mi enduro za około 7000-7500 którym w lato bede 1-2h dziennie w terenie jezdił max a poza wakacjami 2h w tygodniu i takie którym na polnych drogach w drodze do sklepu zaszaleć mozna chciałbym tez przy takiej jezdzie jak mozja zeby koszt utrzymana moto (bez paliwa )1000zł nie przekroczył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym tez przy takiej jezdzie jak mozja zeby koszt utrzymana moto (bez paliwa )1000zł nie przekroczył

 

1000 zł ale na ile miesiąc, rok ??

 

Miałem kiedys EXC 125, bardzo fajny motor, dobre zawieszenie, stosunkowo mocny dół, przyjemnie sie tym jezdzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja wlasnie nie wiem czy taka maszynka to dobry wybor na pierwsze endurko :D ale co kto lubi

 

ps. 1500 to pojecie wzgledne jak sie przewrocisz czy cos to mzoe nie starczyc, a mzoe jakies ubranie buciki czy kask.... chyba ze masz

Edytowane przez ray69

Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach