Thori Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Nad zwiększeniem masy pracuję cały czas :P Będę kombinować dalej :) Cytuj https://www.facebook.com/motoprzygody/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Złap za podnóżek pasażera zamiast tylnego uchwytu o ile nie jest zbyt nisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Nie wystarczy stanąć na stopce. Trzeba przenieść ciężar ciała do tyłu. Twój syn to właśnie robi naciskając ręką na kanapę. I druga bardzo ważna rzecz, upewnij się że obie "nogi" stopki dotykają ziemi, inaczej w życiu się nie uda. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 no i trzeba się pogodzić z faktem, że niektóre motocykle są po prostu źle pod tym kątem zaprojektowane. pamiętam, że wrzucenie na centralkę er5 wymagało znacznie więcej wysiłku, niż ta sama operacja na r1100rs - mimo różnicy w wadze. nie mówiąc o tragicznym efekcie pracy włochów w postaci st4...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Kolejny przykład - Suzuki En-125 dużo ciężej postawić na centralkę niż Kawasaki GPZ500S. Testowane przez moją skromną osobę i kilka panienek :P.Nie rozmiar czy waga, a technika się liczy :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Takie jednoczesne "hej, rup!". Spodobało mi się to :D Macie jakiś pomysł jak to ogarnąć? Targaj go za tylny uchwyt do góry i do tyłu jednocześnie stojąc na stopce, drugą ręką trzymaj (się za) kierownice. ** - sprawdza się u mnie ale mam 186cm wzrostu i ponad 80kg wagi na pewno ułatwia sprawę :P Chyba, że problem leży w zbyt małym nacisku nóg? Ile ważysz? :) Ile wzrostu?Przypomniało mi się jeszcze że jak odpalałem LC4 bez dekompresora, to stawałem na kopce i lekko "podskakiwałem" czekając aż tłok zacznie przeskakiwać, może spróbuj podobnie stanąć całkiem na nóżce, tak żebyś była w powietrzu ;) a nie tylko jedną nogą naciskać i lekko "podskakiwać" :) może wystarczy żeby przełamać wagę moto i dygnąć go do góry. Edytowane 3 Listopada 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Można coś porzeźbić , jak za ciężko idzie tzn. że stopka za bardzo próbuje moto podnosić już od samego początku - skrócić stopkę albo wydłużyć dźwignię. Ruska fajnie się na centralkę wrzucało :D Cięzkie dupsko , stopka bez dźwigni i jedyny uchwyt uje**ny w błocie . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.