streetracer23 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 gsxr750olejak , walneło mi dzisiaj coś w silnikuprzypuszczam ze poszedł łańcuszek napedu pompy oleju( 1 pytanie jest tam taki??) po coś waleło do miski moto normalnie chodził tylko pokazało ciśnienie oleju a dzwiek taki jakby coś wpadło do miski oleju. i mam pytanie czy da sie ściągnąć miske olejową niewyjmująć silnika???pozdrawiam jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-gsxr Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 witam pompa oleju jest sprzegnieta z walem poprzez przekladnie zebatkowa, miske sciagniesz bez problemow tylko kolektor wydechowy musisz zdjac, zeby sprawdzic pompe mozesz popuscic lekko sruby na wezu dochodzacym do chlodnicy po lewej stronie po wlaczeniu silnika tam powinno cisnac olej ale jak cos walnelo w silniku i teraz swieci olej to moze byc cos powazniejszego oby nie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 teraz juz wiem ze jest na zebatkach, zobaczyłem w serwisówce. dzwiek był taki jakby coś wpadło do miski olejowej, na początku myślałem ze korba wyszła,ale moto dalej chodziło tak jak powinno, szybko zgasiłem, i sparawdzałem co sie dzieje, miska cała olej sie nie leje tylko niema ciśnienia, wiec albo cała mompa odpadła ;) albo hu. go wie, ja juz niemam siły do tego moto.dobrze ze sie szypko skapłem ze niema ciśnienia bo jakbym latał na gumie to bym nawet nieusłyszał tego dzwieku i pewnie zakapowałbym oco chodzi dopiero jakbym zatarł silnik :banghead:, jeszcze3 mi powiedzcie czy musze te sanki z jednej strony tez odkęcić czy nie, zeby ta miska mi wyszła?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Miskie powinieneś zdjąć bez problemu, wtedy może będzie coś widać więcej. Może jakimś dziwnym trafem spadł smok z rurki i przywalił gdzieś w korbowód i oleju nie może zaciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 no mam nadzieje ze to jakiś detal, bo mi sie koszta na to moto skończyły. a moze macie kogoś chetnego na takiego olejaczka??? sprzedam w dobrych kosztach, bo chce jakąś k1 1000, moto ma sportowe wałki i dyno jety, wydech kompletny dewil 4-2-1, owiewki od modelu k1. mam go w avatarze. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) Optymista jest z ciebie niezly, jezeli spodziewasz sie ze ktokolwiek kupi motocykl w ktorym padlo cisnienie oleju od wlasciciela, ktory stale uzytkowal ten motocykl latajac na gumie, ale nie wiadomo czy pilnowal poziomu oleju. Chyba latwiej bedzie go sprzedac po rozbiorce silnika, gdy wiadomo bedzie na pewno co padlo i ile pieniedzy trzeba bedzie w niego wlozyc zeby znowu zaczac jezdzic. Adam M. Edytowane 24 Czerwca 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 powiem ci tak o poziom oleju dbałem zawsze, robiłem wymiany, i regulacje zaworów, jest to moje 1 powazne moto dlatego dbałem o silnik, ja silnik rozbiore w poniedziałek i bede wiedział co z nim jest nietak i myśle ze to naprawie do ewentualnej sprzedazy, jedyny problem jaki miałem to z cewkami ale ostatnio sie z nim uporałem, wiec ewentualny kupiec kupi moto sprawne.chyba ze to coś powaznego to wtedy silnik bedzie rozłożony i bedzie mozna ocenić co i jak, mi ten motocykl słuzył do doszkolenia sie w jezdzie na ciezkiej maszynie, i chodziło mi tez oto ze w razie awarii niebedzie za duzo kosztów. teraz zamierzam kupic coś nowszego i o wiekszej pojemność bo uwazam ze na tyle dobrze juz jezdze ze niepowinna mi sie przydarzyc zadna przygoda z mojej winy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 A jak dlugo juz jezdzisz, ze tak uwazasz ???Poza tym GSXR 750 to nie jest ciezka maszyna, to gwizdek, ktory zaczyna jechac od 7 tys obr. ;) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 moze dla ciebie niejest ciezka, ja swoją kariere zaczynałem od 50ccm, poprzez 80ccm, 250ccm w 2sówie(rgv250) przez 450ccm w 4sówie, do 750 gsxr jezdziłęm oczywiście na innych moto cieższych i większycha lecz były to moto znajomych i nigdy niemiałem dłuzszej styczności z tymi motocyklami. a biorąc przelicznik moc/waga mojej 750 do np. gsxr 1000 k2 to jest lekka roznica na korzyść k2 :D, dlatego chce coś mocniejszego teraz, zeby mocy niebrakowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 AAAAAAAAAAA :D Jaki GWIZDEK ?????? Że idzie od 7 tyś potwierdzam (od 7tyś idzie na koło z gazu :icon_mrgreen: ) Ale on nie gwiżdże !!!! On charczy, warczy i stuka. Widział ktoś warczący gwizdek??? Pozdrowienia dla pana Adama M. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 no i powstało pytanie :D do jakiegoś mechanika co robił takie gixery, jak wymienic pompe oleju??? ściągnąłem miske i to pompa sie rozsypoała na kawałeczki(ubudowa aluminiowa), z tego co widziałem to ona jest tak głębiej w bloku, i czy da sie ją wymienic od spodu czy trzeba cały silnik jakoś rozpoławiać????? prosze o szybką odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Trzeba rozbierać silnik. Na początek proponuję ściągnąć manual - oszczędzi to Tobie i Nam masę pytań :D http://www.blackbears.ru/manual/files/Suzu...pair_Manual.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 tylko ze ten manual jest na jakimś wolnym serwerze i ściąga mi sie z predkością 500bajtów/sec, wiec musiałbym go ściągac 20 godzin, niema jakichś szybszych serwerów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer23 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 niema ktoś tej serwisówki??? kurcze wykreciłęm wszystkie śruby ale niemoge rozpołowić silnika. pomuzcie bo chciałbym juz jezdzic a niewiem jak go rozebrac, jakby coś trzymało na samym środku tylko ze tam naiema zadnej śruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squash Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Nie napisałeś z którego roku jest twój olej a ze zdjęcia nie widze. Jednak jeżeli masz olejaka z 88-90 to podaje Ci link do eMula z serwisówką (to jest wykaz części, jak sie przypatrzysz to możesz policzyć ile śrubek trzyma kartery) to ten link:ed2k://|file|Suzuki%20GSX-R%20750%201988-1990.pdf|7465036|A9832A940F8D94EABD56587756A4D227|h=YKJPU6PSUEWUQVLJHELANIC3XGAB6EUF|/ Jak byś nie wiedział jak to działa to:Kopiujesz cały link i wklejasz go w swoją przeglądarke (tam gdzie pasek adresu) i enter, eMul sie sam uruchomi. ...POZDRO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.