psycho zwirek Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 jak w temacie... czy crmki mialy fabrycznie akumulator? czy jest on niepotrzebny? i jak moge dojsc do tego po elektryce co jest co? w sesie ktore to swiatla, migacze itp. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 CRM 250 to moto Enduro także aku mialy.Ale Ty masz jakąś wersje cross także nie orientuje sie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psycho zwirek Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Znaczy to jest sprowadzone cudenko i w papiurkach na CR ale jak sprawdzilem w serwisowkach to jest CRM ale bez aku ale cala elektryke mam zostawiona i planuje sie pobawic w reanimacje tylko niemam pojecia czy bedzie potrzebany aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 (edytowane) W enduro żeby wszystko działało nie jest potrzebny akumulator, bo wszystko idzie od magneta. Edytowane 24 Czerwca 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Endurowiec.... :) zgon :D Po prostu zobacz czy jest gdzies dioda prostująca(kostka aluminiowa i regulator napiecia(rowniez aluminiowa kostka przykrecone obie do ramy.jezeli są takie to aku musi byc)Crm to enduro mialo kierunkowskazy,klason itd itp wiec aku powinien byc.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 (edytowane) Endurowiec.... :) zgon :D Po prostu zobacz czy jest gdzies dioda prostująca(kostka aluminiowa i regulator napiecia(rowniez aluminiowa kostka przykrecone obie do ramy.jezeli są takie to aku musi byc)Crm to enduro mialo kierunkowskazy,klason itd itp wiec aku powinien byc.pzdr w exc tak mam a akumulatora nie ma Edytowane 25 Czerwca 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 (edytowane) Ja tez tak ma , kierunki, klakson, światła i nie ma akumulatora, tak samo jak np. husqa wr125, Kolega w dr350 maił akumulator i jak go zdjął to tez mu wszystko działa. Edytowane 25 Czerwca 2006 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 JA zauważyłem że jak założyłem sprawny aku do rx to moto jakby lepiej chodzi. Bez aku moto chodzi Ok (światła i kierunki też - jak chodzi) ale z aku jakby lepiej, i zawór rave jakby lepiej chodził. Sam nie wiem czy tak mi się tylko wydaje czy to prawda - bo różnica nie jest jakaś znacząca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 JA zauważyłem że jak założyłem sprawny aku do rx to moto jakby lepiej chodzi. Bez aku moto chodzi Ok (światła i kierunki też - jak chodzi) ale z aku jakby lepiej, i zawór rave jakby lepiej chodził. Sam nie wiem czy tak mi się tylko wydaje czy to prawda - bo różnica nie jest jakaś znacząca. Silnik może trochę lepiej chodzić przy włączonych światłach, gdy masz podłączony akumulator. Ale jeżeli masz wyłączone światła to nie ma różnicy czy masz aku czy nie. Zrób takie doświadczenie odłącz aku, niech moto chodzi na wolnych obrotach i włącz światła i naciśnij klakson. I słuchaj silnika i zobaczysz, że motocykl trochę przygaśnie, a światła będą mrugać. A na akumulatorze żadnych takich objawów nie zauważysz pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Silnik może trochę lepiej chodzić przy włączonych światłach, gdy masz podłączony akumulator. Ale jeżeli masz wyłączone światła to nie ma różnicy czy masz aku czy nie. Zrób takie doświadczenie odłącz aku, niech moto chodzi na wolnych obrotach i włącz światła i naciśnij klakson. I słuchaj silnika i zobaczysz, że motocykl trochę przygaśnie, a światła będą mrugać. A na akumulatorze żadnych takich objawów nie zauważyszpzdr dzięki, bez sprawdzania wiem że tak jest i potwierdzam, silnik chodzi stabilniej. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psycho zwirek Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 ok to postaram sie rozszyfrowac najpierw ktory przewod jest od jakieos wiatla itp itd i bede robil wedlug wszych wskazuwek :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 No to kierunki se mozeszm iec.ale jak masz prostownik pradu zmiennego na staly i regulator napiecia to aku byc musi :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Czerwca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Akumulatory (żelowe i dość lekkie) występują zwykle w motocyklacyh posiadających elektryczny rozrusznik. Taki, nazwijmy to, jest standard. Do innych enduro aku nie jest potrzebny, szkoda zbędnych dekagramów. Gdy akumulator już jest, warto go wykorzystać, zakładając np wentylator na chłodnicę, gniazdo zapalniczki pod zasilanie GPS, itd patenty. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.