Skocz do zawartości

Czy Honda CRM 250 ma akumulator?


Rekomendowane odpowiedzi

Znaczy to jest sprowadzone cudenko i w papiurkach na CR ale jak sprawdzilem w serwisowkach to jest CRM ale bez aku ale cala elektryke mam zostawiona i planuje sie pobawic w reanimacje tylko niemam pojecia czy bedzie potrzebany aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Endurowiec.... :) zgon :D Po prostu zobacz czy jest gdzies dioda prostująca(kostka aluminiowa i regulator napiecia(rowniez aluminiowa kostka przykrecone obie do ramy.jezeli są takie to aku musi byc)Crm to enduro mialo kierunkowskazy,klason itd itp wiec aku powinien byc.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Endurowiec.... :) zgon :D Po prostu zobacz czy jest gdzies dioda prostująca(kostka aluminiowa i regulator napiecia(rowniez aluminiowa kostka przykrecone obie do ramy.jezeli są takie to aku musi byc)Crm to enduro mialo kierunkowskazy,klason itd itp wiec aku powinien byc.pzdr

 

w exc tak mam a akumulatora nie ma

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA zauważyłem że jak założyłem sprawny aku do rx to moto jakby lepiej chodzi. Bez aku moto chodzi Ok (światła i kierunki też - jak chodzi) ale z aku jakby lepiej, i zawór rave jakby lepiej chodził. Sam nie wiem czy tak mi się tylko wydaje czy to prawda - bo różnica nie jest jakaś znacząca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA zauważyłem że jak założyłem sprawny aku do rx to moto jakby lepiej chodzi. Bez aku moto chodzi Ok (światła i kierunki też - jak chodzi) ale z aku jakby lepiej, i zawór rave jakby lepiej chodził. Sam nie wiem czy tak mi się tylko wydaje czy to prawda - bo różnica nie jest jakaś znacząca.

 

 

Silnik może trochę lepiej chodzić przy włączonych światłach, gdy masz podłączony akumulator. Ale jeżeli masz wyłączone światła to nie ma różnicy czy masz aku czy nie.

 

Zrób takie doświadczenie odłącz aku, niech moto chodzi na wolnych obrotach i włącz światła i naciśnij klakson. I słuchaj silnika i zobaczysz, że motocykl trochę przygaśnie, a światła będą mrugać. A na akumulatorze żadnych takich objawów nie zauważysz

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik może trochę lepiej chodzić przy włączonych światłach, gdy masz podłączony akumulator. Ale jeżeli masz wyłączone światła to nie ma różnicy czy masz aku czy nie.

 

Zrób takie doświadczenie odłącz aku, niech moto chodzi na wolnych obrotach i włącz światła i naciśnij klakson. I słuchaj silnika i zobaczysz, że motocykl trochę przygaśnie, a światła będą mrugać. A na akumulatorze żadnych takich objawów nie zauważysz

pzdr

 

dzięki, bez sprawdzania wiem że tak jest i potwierdzam, silnik chodzi stabilniej. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Akumulatory (żelowe i dość lekkie) występują zwykle w motocyklacyh posiadających elektryczny rozrusznik. Taki, nazwijmy to, jest standard. Do innych enduro aku nie jest potrzebny, szkoda zbędnych dekagramów. Gdy akumulator już jest, warto go wykorzystać, zakładając np wentylator na chłodnicę, gniazdo zapalniczki pod zasilanie GPS, itd patenty.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...