czarczi Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 witam ;) widzialem na forum ze sporo osob przerabia swoje motorki na supermoto i ja tez chcialbym sobie mojego ktm przerobic ( ktm lc2 125 cm 96 r) mam zamiar sie troszke pobawic przez lato ale nie wiem jak przerobic kolachodzi mi zeby je przerobic na 17 albo 16 calowe i czy jest ktos kto sie tego podejmie oczywiscie za oplata ;] :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 niektore maja 17 cali supermoto ;) z reszta , zeby moto przerobic to nie tylko opony ale i zawieszenie jest inne :banghead: Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Przednie amory całkiem inne (np.wyższe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Wychodzil taki KTM oryginalnie SM. Jest on na bazie LC2 wlasnie. KTM STING 125.W niemczech jest on popularny wiec poszukaj sobie czesci od niego.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 lepiejs przedaj i kuporyginal ;) bedzie znacznie prosciej bo kupic komplet opon i felg to kolo 2500 tys :? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekktm Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Na początek potrzebe Ci są tylko obręcze 17 cali + szprychy - możesz to zapleść na swoje piasty (Paweł z Bielska robi takie kółka - namiary znajdziesz na allegro) Zawieszenia na początek nie przerabiaj tylko skręć na w miare sztywno i tyle. Pojeździj i jeśli Ci się spodoba to pomyslisz nad hamulcem przednim i przeróbkami zawiecha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 piasty te same, hebel ten sam, jedyne co to 16,5 calowe felgi (takie sa wymagane na zawodach) czy jakie wolisz, szprychy zamawiasz z czestochowy 1,5zl za sztuke niklowana z nyplem + opony i masz to zrobione najmniejszym kosztem, tylko ze zaraz trzeba wymieniac zebatki bo buta bedzie mialo ogromnego a max speed spadnie, zawieche utwardzasz dajac podkladki pod sprezyny czy tez zwiekszajac ich twardosc srubami jak takie sa. ostatnio przeplatalem swoja tylnia felge bo mi szprychy stare pourywalo, felge robilem z ojcem, jest lepiej niz bylo, wiec nie sadze ze jest to filozofia, no ale jak wolisz to oddaj do rowerowego ;p tylko ze problem jest z kluczami, bo jak nyple sa niklowane to zadnego klucza nie dostniesz, ja musialem kupic stanleya bodajze 5 i go lekko spilowac i pasuje idealnie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekktm Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Obręcze 16,5 wcale nie są wymagane na zawodach!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 ehh obawiam sie ze cena moze cie zaskoczyc jesli bedziesz chcial kupic kolo od SM .Ja proponuje pobawic sie 18 calowymi felgami od JAwy 350 albo CZ .Widzialem jak koles wsadzal taki zestaw do HM i wygladala super :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 (edytowane) Często widać że kolesie mają założone kółka od ścigantów takich jak np GS 500, albo nsr 125: http://www.xr-italia.com/galleria/albums/600/enricoa01.jpg http://www.xr-italia.com/galleria/albums/600/albertoa01.jpg http://www.xr-italia.com/galleria/albums/600/khamiz11.jpg (XR-ki są piękne..) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=110247423 być może to będzie opłacalne rozwiązanie, gdyż jak sądze używane felgi od takiej nsr-ki na części nie będą drogo kosztować, z tym że trzeba się liczyć z pewnymi bliżej mi nieznanymi przeróbkami.. No a jak ktoś chce koniecznie niszczyć swoje stare kółka to można kupić tylne koła od jakiegoś soft enduro (XL, XT , DR 600/650, stare XR-ki tam z tyłu są właśnie felgi 17) i zapleść ją z piastami w swoim moto . Natomiast niewiadomo czy szerokość tych felg bendzie odpowiednia. Edytowane 25 Czerwca 2006 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Czerwca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 jedyne co to 16,5 calowe felgi (takie sa wymagane na zawodach) "3.6.2. Maksymalna średnica kół nie może przekroczyć 17 cali." Następnym razem, zanim znów zaczniesz pleść bzdury, poczytaj, to nic nie kosztuje!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 16,5 cala to na moto gp mają, do sm 17ki stosują Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.