enduromaster Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 dr350/klx300/xr400 < typuje te trzy sztuki, zanajomi mają już kilka lat i żadnej awari Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osin Opublikowano 24 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 ee Osin tu juz jezdziles :D to 125 bedzie za malo :D na poczatek klx 250 lub dr 350 :D lub klr 250 myslalem ze pierwsze moto w zyciu :biggrin: nie nabiajaj sie ze mnie :banghead: jak mialem 14-15 jeden kumpel mian etz 150 a drugi jave 350 i od czasu do czasu sobie dosiadalem te "potwory" ;) , za ktoryms tam razem mialem upadek na piasku java, stad pamietam ze w tym wieku to otrzepalem sie oczyscilem z piachu - pokulalem po motor i nazajutrz bylem gotowy teraz to chyba bymi to tydzien zabralo :banghead: hehe wiec zostanmy przy tym pierwszym "własnym" w zyciu :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 na allegro jest ladna DR350 tylko ze na kostakch czyli przykatowana w tereniehttp://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111248914 jest tez jedna za 2 200 ale z dorznietym silnikiem i bez bocznej owiewki http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M233278ale tego bym nie bral, mechanikiem w koncu nie jestes jak mowiles i tu kolejna ale wydaje mi sie ze od handlarza bo malo info a zazwyczaj ludziom zalezy zeby sprzedac moto i daja duzo info i w ogolehttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M209875p jakbym mial sprzedana moja DR i zarobiona kase, patrz koniec wakacji to juz bym jechal ogladac ta pierwsza DRe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 ;) zakladam ze srednia wieku u was to 20 lat i wagi jakies 70kg, chyba nie musze przeknywac nikogo ze dodatkowe 30kg (co nie znaczy ze jestem jak beczka) to nie malo - to jesli chodzi o koniki, co do wieku to nie robie z siebie dziadka ale dla mnie upadek na motorze to juz nie to samo jak na javie 15 lat temu :banghead: wiec tez nie moge brac czego czego nie bede umial opanowac na lesnej drodze. Ja 20 lat jeszcze nie mam :banghead: ale wagi tez mam troche bo waże 94kg a jezdze na 125 2T i ciagnie aż miło a jeszcze sprzęta nie odblokowałem :banghead: Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 24 Czerwca 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 nie no proszę cię jestem moze juz i troche stary ale nie glupi, mam na mysli modyfikację silnika, wyciagniecia wiekszej mocy,nie jestem ekspertem ale takie rzeczy da sie robic w skuterach to i pewnie w tej klasy sprzecie takze, ale nie spieram sie Mi chodziło o to, jak zamierzasz tuningować chińską "technologię" przy praktycznie zerowym dostępie do jakichkolwiek części tuningowych... Mam wrażenie, że się tego nie da zrobic bez jakiejś bazy części.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 jedyne co mi przychodzi do glowy to planowanie glowicy i zmiana gaznika oraz tankowanie ponad 100 oktanowej benzyny, bodajze mustanga ktory lata na cwier mili tankuja 112 oktanowa ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 planowanie glowicy No niewiem czy to dobry pomysł bo w tym chińskim wynalazku jak zawory tylko dotkną tłok to sie zara wygną ponieważ jak sądzę są ze stopu plastelinowo-gumowo-maślanego i nie będzie już wogle komprechy :D Jeśli ten silnik jest na licencji jakiegoś renomowanego japońskiego producenta to można jeszcze dorwać gdzieś tłok podwyższający kompresję. No i można kazać zrobić sobie ostrzejszy wałek na zamówienie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 No niewiem czy to dobry pomysł bo w tym chińskim wynalazku jak zawory tylko dotkną tłok to sie zara wygną ponieważ jak sądzę są ze stopu plastelinowo-gumowo-maślanego i nie będzie już wogle komprechy :D planuje sie tak zeby nie dotykalo niczego, dzieki temu zmniejszasz komore, czyli zmniejszasz objetosc, wzrasta cisnienie i temperatura spalania, uzyskujesz wieksza moc na marginesie, jak tlok udezy w zawor to zawsze sie pognie wiec co za roznica co za sprzet, nawet WR250F nie wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 na marginesie, jak tlok udezy w zawor to zawsze sie pognie wiec co za roznica co za sprzet, nawet WR250F nie wytrzyma No niezgodze sie :D Ostatnio z kumplem rozkładaliśmy jego XL i oto co zrobily zaworki z tłokiem: http://bikepics.com/pictures/596647/ A zaworki nie ruszone, piękna kompresja, czyli są znacznie twardsze niż stop tłoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 mozliwe ze zawory byly wymieniane a tlok nie,, wiec ja mam watpliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osin Opublikowano 25 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Mi chodziło o to, jak zamierzasz tuningować chińską "technologię" przy praktycznie zerowym dostępie do jakichkolwiek części tuningowych... Mam wrażenie, że się tego nie da zrobic bez jakiejś bazy części.pzdr nie no widzisz nieporozumienie pisałem o yamaha XT 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osin Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Halo, Halo witam, niestety dopiero jutro będę mógł zobaczyć te motorki, ale mam jakies wiesci na ich temat, podobno te Yamaha xt 125 sa w wersji supermoto??? i że niby mają ok 17 km czy to możliwe i co to dokładnie znaczy supermoto?? pozdrawiam, Osin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 http://myamaha.pl/produkty.php?pid=87oznacza to ze wyglada tak i jest do jazdy po miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osin Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 http://myamaha.pl/produkty.php?pid=87oznacza to ze wyglada tak i jest do jazdy po miescie albo inaczej kapa znaczy sie....no i z ta moca to chyba jakis kit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 no i z ta moca to chyba jakis kitCo mało?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.