Skocz do zawartości

Lifan 200cc enduro


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ee Osin tu juz jezdziles :D

 

to 125 bedzie za malo :D

 

na poczatek klx 250 lub dr 350 :D lub klr 250

 

myslalem ze pierwsze moto w zyciu :biggrin:

 

nie nabiajaj sie ze mnie :banghead: jak mialem 14-15 jeden kumpel mian etz 150 a drugi jave 350 i od czasu do czasu sobie dosiadalem te "potwory" ;) , za ktoryms tam razem mialem upadek na piasku java, stad pamietam ze w tym wieku to otrzepalem sie oczyscilem z piachu - pokulalem po motor i nazajutrz bylem gotowy teraz to chyba bymi to tydzien zabralo :banghead: hehe wiec zostanmy przy tym pierwszym "własnym" w zyciu :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro jest ladna DR350 tylko ze na kostakch czyli przykatowana w terenie

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=111248914

 

jest tez jedna za 2 200 ale z dorznietym silnikiem i bez bocznej owiewki

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M233278

ale tego bym nie bral, mechanikiem w koncu nie jestes jak mowiles

 

 

i tu kolejna ale wydaje mi sie ze od handlarza bo malo info a zazwyczaj ludziom zalezy zeby sprzedac moto i daja duzo info i w ogole

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M209875p

 

jakbym mial sprzedana moja DR i zarobiona kase, patrz koniec wakacji to juz bym jechal ogladac ta pierwsza DRe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;)

 

zakladam ze srednia wieku u was to 20 lat i wagi jakies 70kg, chyba nie musze przeknywac nikogo ze dodatkowe 30kg (co nie znaczy ze jestem jak beczka) to nie malo - to jesli chodzi o koniki, co do wieku to nie robie z siebie dziadka ale dla mnie upadek na motorze to juz nie to samo jak na javie 15 lat temu :banghead: wiec tez nie moge brac czego czego nie bede umial opanowac na lesnej drodze.

 

 

Ja 20 lat jeszcze nie mam :banghead: ale wagi tez mam troche bo waże 94kg a jezdze na 125 2T i ciagnie aż miło a jeszcze sprzęta nie odblokowałem :banghead:

www.jem-zdrowo.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
nie no proszę cię jestem moze juz i troche stary ale nie glupi, mam na mysli modyfikację silnika, wyciagniecia wiekszej mocy,nie jestem ekspertem ale takie rzeczy da sie robic w skuterach to i pewnie w tej klasy sprzecie takze, ale nie spieram sie

 

Mi chodziło o to, jak zamierzasz tuningować chińską "technologię" przy praktycznie zerowym dostępie do jakichkolwiek części tuningowych... Mam wrażenie, że się tego nie da zrobic bez jakiejś bazy części.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planowanie glowicy
No niewiem czy to dobry pomysł bo w tym chińskim wynalazku jak zawory tylko dotkną tłok to sie zara wygną ponieważ jak sądzę są ze stopu plastelinowo-gumowo-maślanego i nie będzie już wogle komprechy :D

 

Jeśli ten silnik jest na licencji jakiegoś renomowanego japońskiego producenta to można jeszcze dorwać gdzieś tłok podwyższający kompresję. No i można kazać zrobić sobie ostrzejszy wałek na zamówienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niewiem czy to dobry pomysł bo w tym chińskim wynalazku jak zawory tylko dotkną tłok to sie zara wygną ponieważ jak sądzę są ze stopu plastelinowo-gumowo-maślanego i nie będzie już wogle komprechy :D

 

planuje sie tak zeby nie dotykalo niczego, dzieki temu zmniejszasz komore, czyli zmniejszasz objetosc, wzrasta cisnienie i temperatura spalania, uzyskujesz wieksza moc

 

na marginesie, jak tlok udezy w zawor to zawsze sie pognie wiec co za roznica co za sprzet, nawet WR250F nie wytrzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na marginesie, jak tlok udezy w zawor to zawsze sie pognie wiec co za roznica co za sprzet, nawet WR250F nie wytrzyma

 

No niezgodze sie :D Ostatnio z kumplem rozkładaliśmy jego XL i oto co zrobily zaworki z tłokiem:

 

 

http://bikepics.com/pictures/596647/

 

A zaworki nie ruszone, piękna kompresja, czyli są znacznie twardsze niż stop tłoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodziło o to, jak zamierzasz tuningować chińską "technologię" przy praktycznie zerowym dostępie do jakichkolwiek części tuningowych... Mam wrażenie, że się tego nie da zrobic bez jakiejś bazy części.

pzdr

 

nie no widzisz nieporozumienie pisałem o yamaha XT 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo, Halo

 

witam, niestety dopiero jutro będę mógł zobaczyć te motorki, ale mam jakies wiesci na ich temat, podobno te Yamaha xt 125 sa w wersji supermoto??? i że niby mają ok 17 km czy to możliwe i co to dokładnie znaczy supermoto??

 

pozdrawiam,

 

Osin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...