Skocz do zawartości

ktm 250 exc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie..

LC4 mi się podoba ale nie jestem jeszcze zdecydowany...

Mam głosy kup coś lżejszego na początek itp..

Pomęcze więc Was jeszcze trochę :D

macie w końcu doświadczenie!!

KTM 250 exc - podobno bardzo mocna maszyna ale lekka

Pojeździłem na YZ od kolegi... bajka.. lekki, zwrotny, power ok, tylko w biegach często mieszać trzeba!

Chodzi mi ten KTM po głowie ale to 2T

Jedni mówią że to ok, inni że szybko padają i trzeba częściej serwisować.

Spalanie też (podobno) nie jest małe.

Jest taki na allegro.. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=109284369

 

Nie wiem, nie wiem.. cholera

Muszę coś kupić bo jeździć się chce..

:)

 

Trudno coś wybrać..

Zacząłem jeździć w tym sezonie, tak na powaznie:) tzn nie raz na 2 m-ce tylko raz, dwa w tygodniu..

Jak czas pozwala. No i jak narazie kumple przychylni!! dają naszyny mi do ręki - podobno rozsądny jestem:)

W końcu jednak trzeba w swoje moto zainwestować..

I tu jest problem... w co???

 

Pozdrawiam terenowców..

Grzechu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz kasy??

To EXC mi sie podoba i to jest bardzo fajny motor ale jak by Cie było stac to coś młodszego lepiej bo do tego rocznika tylko oryginalne czesci i to z niewielkimi fochami w salonach (bo nie maja ich w dealer necie i nie maja jak zamówic w prosty sposób tylko musza sie fatygą wykazac). Nie ma tragedji z utrzymaniem EXC. Teoria mówi ze w Enduro tłok na sezon korba na dwa sezony ale to zalezy ile i jak kto jezdzi bo jednemu starczy na wiele dłuzej a innemu tłok starczy na 3 miechy :-) Wymiana tłoka w tego typu wyczynowym enduro nie jest trudna wrecz powiem łatwa wiec mozna sporo zaoszczedzic przy odrobinie checi :) jesli chodzi o spalanie to kolo 10l trzeba liczyc. Moj pali ok 12 ale to SX. Tylko ze nie do konca mi to pasuje bo to moto mi na 94 wyglada ale jak ma papier to nie wazne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem okazje jechać raz na KTM-ie EXC ale 525 poj chwilke tylko sie po ulicy przejechałem ale buta to ma niezłego,przy tej wadze to co dałem gazu więcej to szedł na koło.Na twoim miejscu szukałbym jakiegos 4T bo 2T i do twgo KTM to słyszałem że mało żywotne te silniki,szybko padają i trzeba często wymieniac części.

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się dba i likwiduje każdą najdrobniejszą usterkę to aż tak dużych kosztów niema, gorzej jak się naodkłada kupe rzeczy, co do tłoka to różnie bywa, mój ma ponad 6000 przejechane na tłoku i nie zanosi się na wymianę

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się to EXC nie podoba ponieważ to już stary rok. KTM daje na części 10 lat a jeżeli moto ma więcej to zaczynają się schody. Maszynka bardzo mocna. Świetnie przyspiesza, dobre zawieszenie. Pali około 10l mieszanki

Jak ja zadzwonilem do serwisu KTMa w krakowie to dostalem wszystko czego do mojego motocykla (rok 93) potrzebowalem. A co do ogloszenia to te plastiki sa chyba z lat 93-97, ale pewny nie jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm jak masz zamiar kupic tak stare moto to LC4 lepsze bo mniej narwane od EXC, mniej awaryjne,

ale EXC jest lzejsze i to prawda, z czesciami nie ma najmniejszego problemu, w krakowie czy na kilinskiego czy w tym grugim salonie (kolo balickiej) dostaniesz napewno.

2T nie polecam bo jest o niesamowicie narwana bestia :), trzeba czesciej redukowac biegi i co chwile bawic sie z silnikiem, maszyna raczej dla bardziej doswiadczonych riderow.

P.S. poza tym zauwaz w jakich klasach na zowadach wygrywaja KTMy ??

tylko w 4T, KTM nigdy nie robil dobrych silnikow 2T i taka prawda.

Edytowane przez sidik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam..

na moto chcę wydać max 6 tysiaków..

więcej będzie ciężko bo jeszcze kompletuję strój..

za tą cenę nie kupię wypasu, wiem.. ale chcę je wydać rozsądnie..

Jeśli macie jakieśinne propozycje dla mnie to czekam..

Może nie KTM....

W każdym razie nie chcę niczego ciężkiego typu "Dakar"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2T nie polecam bo jest o niesamowicie narwana bestia ;), trzeba czesciej redukowac biegi i co chwile bawic sie z silnikiem, maszyna raczej dla bardziej doswiadczonych riderow.

 

 

wszystko zależy jak ustawisz zawór, np u mnie nie ma efektu nagłego skoku mocy, silnik ciągnie jak 4T (dosłownie) biegami też nie trzeba wachlować, na torze w 90% wystarczy mi 2, czasami 3ke się zapnie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja zadzwonilem do serwisu KTMa w krakowie to dostalem wszystko czego do mojego motocykla (rok 93) potrzebowalem. A co do ogloszenia to te plastiki sa chyba z lat 93-97, ale pewny nie jestem

 

 

Wiesz części dostaniesz ale pewnie nie wszystkie, cena też będzie nie wesoła. A te 10lat to taka gwarancja że części muszą być na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...