dudek146 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 (edytowane) Witam!jak w temacie, stoję sobie na światłach jest pomarańczowe włączam jedynkę i...moto gaśnie.maiłem to już kilka razy w tym sezonie (cztery razy podczas wyprawy na rozpoczęcie sezonu na bemowo i kilka razy podczas innych przejażdżek. Podejrzewam czujnik bocznej stopki ( w czasie wrzucania biegu jest lekkie szarpnięcie więc może powodować to jakieś chwilowe jego zadziałanie). dodam że moto po zgaśnięciu odpala od razu bez jęknięcia, zjawisko to nie zależy od warunków atmoasferycznych (zdarza się tak samo w deszczu jak i w słoneczny dzień)miał ktoś może coś podobnego? J jeszcze z innej beczki... odnośnie głośnej zmiany biegów , wiem z czasów MZ że jest coś takiego jak "zgrubna regulacja sprzęgła" (czy jakoś tak to się nazywało), robił to ktoś w Hondzie? Może wtedy skrzynia pracowałaby ciszej a szczególnie dwójka ... Edytowane 22 Czerwca 2006 przez dudek146 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Pozprawdzałbym wszystko związane tak jak mówisz z czujnikiem bocznej stopki .. Tym bardziej że zależy to od pogody więc wilgoć może robić swoje ....Co do głośnej dwójki mam to samo zaczynam ją teraz wrzucać przy lekkim pcześniejszym przygazowaniu ...Był tema na forum w tej sprawie ... W przyszłym tygodniu chcę zalać Ceramizer do oleju w silnkiu i zaobserwujuę jak to sie sprawdza ...Podobno między innymi biegi wchodzą płynniej ....pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 zjawisko to nie zależy od warunków atmoasferycznych (zdarza się tak samo w deszczu jak i w słoneczny dzień) Tym bardziej że zależy to od pogody więc wilgoć może robić swoje :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Tak jak kolega MAXV napisał masz coś z czujnikiem stopki, proponuje rozebrać i porzejżeć, możliwe że jakieś luzy są albo niedługo ci padnie :icon_mrgreen: Co do jedynki to niestety tak mają i trzeba sie przyzwyczaić, przed włączeniem 1 pomaga małe przygazowanie z dwa razy, ale tak to nic nie pomoże, TEN TYP TAK MA :wink: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek146 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 napiasłem że NIE zależy od pogody... ale dzięki trochę mnie uspokoiliście, szczególnie tymi biegami. swoją drogą to dziwne, w MZ biegi przy dobrze wyregulowanym sprzęgle są prawie bezgłośne a tu przez te stuki mam wrażenie że coś jest zepsute albo zaraz padnie.A co do regulacji sprzęgła to wyregulowałem je (luz na klamce) regulatorem na kierownicy, do czego więc jest ten regulator na silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Jakbys nie mógł wyregulowac na kierownicy Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Jakbys nie mógł wyregulowac na kierownicy Nieprawda, do regulacji sprzegla sluzy wlasnie wkret regulacyjny na silniku, moze byc jeszcze mozliwosc regulacji na samej plycie wyciskowej sprzegla, lub mozliwosc przestawienia ramienia wysprzeglika, ale jak jest w CB 500 nie wiem. W kazdym razie regulacja przy dzwigni sprzegla sluzy tylko do wyregulowania sobie luzu na dzwigni, ktory powinien wynosic jakies 10 - 15% zakresu ruchu tej dzwigni, najpierw regulujesz sprzeglo na silniku przy luznej regulacji dzwigni, potem ustawiasz sobie luz na dzwigni. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sarena gpz500 Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 u mnie w GPZ 500s z czujnikiem bocznej stopki wspołpracuje czujnik przy klamce sprzegła i to wlasnie on mi kiedyś nawalał. Objawy były podobne ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Dudek mialem kiedys Cb 500 z 2000r sprowadzona z wloch ktora w ogole nie odpalala,zaczalem grzebac w niej wlasnie od czujnika i okazalo sie ze to wlasnie to.Ja czujnik kupilem drugi i bylo po srawie.Co do pracy skrzyni u mnie tez tak bylo ze biegi wchodzily dosc glosno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zanshin Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Tak jak koledzy mówili biegi przy wrzucaniu troche stukają też i u mnie, sprzęgło regulowałem żeby brało w około połowie zakresu raczki i luz tak na 10-15% najpierw na silniku potem na kierwonicy. Co do gaśnięcia to mysle że nie zaszkodzi ściągnąc jej boczki (już swoją rozbierałem ;) ) i posprawdzać elektroniki oprócz czujnika stopki, serwisówka dużo ci da możesz sobie ją ściągnąć np. na emulu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 co do gaśnięcia motocykla to zapewne czujnik od stopki "z czujnikiem bocznej stopki wspołpracuje czujnik przy klamce sprzegła" móglby mi ktoś powiedzieć do czego są te czujniki przy klamce sprzęgła? bo w mojej cbz też coś takiego jest i głowię się po co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 co do gaśnięcia motocykla to zapewne czujnik od stopki "z czujnikiem bocznej stopki wspołpracuje czujnik przy klamce sprzegła" móglby mi ktoś powiedzieć do czego są te czujniki przy klamce sprzęgła? bo w mojej cbz też coś takiego jest i głowię się po co... czujnik na sprzęgle pozwala zapalać na biegu, gdy sprzęgło wciśnięte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 wow, nie wiedziałem. nigdy nawet nie odpalałem na sprzęgle. dzięki za wyjaśnienie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.