Skocz do zawartości

dudek146

Forumowicze
  • Postów

    208
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dudek146

  • Urodziny 07/26/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    JAKTORÓW

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CB 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia dudek146

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

3

Reputacja

  1. Mam prawie dokładnie tak samo, nie jest ważne czy jadę motocyklem czy samochodem - zawsze patrzę się na drogę i warunki na niej panujące, na prędkościomierz patrzę się dopiero gdy wiem, że "miśki" stoją lub przed czynnymi fotoradarami.
  2. Ja właśnie dziś z powodzeniem użyłem do tego starej nokii N73 ale jak ma się parę groszy na zbyciu to można kupić coś takiego a wtedy żaden leming (tak ich nazywam) się nie wymiga.
  3. To nie dotyczy tylko dzieci, przynajmniej raz w tygodniu ktoś musi mi wyleźć pod koła na czerwonym, a codziennie widzę kilka przypadków jak to wszędzie śpieszący się piesi przebiegają innym przed maską na czerwonym. Jest w Warszawie kilka skrzyżowań na mojej drodze do pracy gdzie nagminnie piesi mają głęboko w poważaniu jakiekolwiek przepisy o zdrowym rozsądku nie wspominając. Przydałaby się jakaś akcja-nagonka na pieszych przypominająca im, że są również uczestnikami ruchu drogowego. [edit] A już niemal do szewskiej pasji doprowadziła mnie jedna młoda dziewczyna, która fakt - szła na zielonym, ale w tym samym czasie skrzyżowanie próbowała opuścić karetka "na bombach", myślicie że przyśpieszyła albo zatrzymała się by umożliwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego? Odniosłem wręcz wrażenie, że zwolniła będąc naprzeciwko karetki... Wiem, wiem - miała prawo iść a karetka wjeżdżając na czerwonym przede wszystkim ma ustąpić prawidłowo jadącym/idącym, ale jaką trzeba być tępą su*ą by robić coś takiego?
  4. cytat z sadistica: Koleś z traktora myślał że mu silnik w transforersa się zamienił i sp***olił :D
  5. czemu po angielsku? Ja bym napisał po staropolsku pi****l się ty h** j****ny bambusie itp itd. Niech by poszli to gdzieś przetłumaczyć. :icon_biggrin:
  6. Widać wszędzie spore ilości silikonu, ktoś tam już grzebał - może to jest przyczyną awarii?
  7. Z drugiego linka cztery ostatnie to powinni drogowcom pokazywać, do kompletu brakuje jeszcze piachu na zakręcie. Ogólnie drażni mnie ta cała nagonka, w mojej okolicy był przypadek kiedy to świeżo upieczony kierowca prawka kat. B ( 18 - 19) lat kupił sobie przechodzone BMW 2.5 litra i nie opanował fury zabijają przy tym bodajże dwie osoby i jakiegoś specjalnego wydźwięku to nie miało, a takich przypadków można by mnożyć. A kiedy pod tira wjechał gość na skuterze (50 cm) to cała miejscowość aż huczała od plotek (pojawiły się też takie, że jechał ponad setką na jednym kole) - normalnie ręce opadają.
  8. OK. To rozumiem, ale spróbuj np. w czasie jazdy wyłączyć zapłon, ująć gazu po czym lekko dodać gazu i włącz zapłon... tylko wtedy mocno trzymaj się kierownicy. Oprócz Hondy mam też Junaka i swego czasu coś mi wpadło do kranika paliwa i powodowało zaburzenia w dopływie paliwa, powodowało to, utratę obrotów lub nawet chwilowe zgaśnięcie silnika a po chwili - jak dotarło paliwo to dostawał nagle takiego kopa, ze kask z głowy zrywało. Wiadomo że sterowane kompem wtryski to nie gaźnik, ale nie chce mi się wierzyć, że w czasie hamowania silnikiem nie jest pobierana choćby znikoma dawka paliwa dla potrzymania zapłonu- silnik spalinowy musi cały czas pracować - to nie hybryda.
  9. Widziałem kiedyś jakiś program o czterech kółkach i tam radzili, że należy hamować silnikiem bo jest wtedy mniejsze zużycie paliwa (komputer pokładowy wskazuje zero). Ale jakoś w to zero nie chce mi się wierzyć - przecież silnik by zgasł. A w momencie dodania gazu komp puszcza paliwo i następowało by odpalenie sprzęta "z popychu" z porządnym szarpnięciem. A więc z tym zerowym spalaniem to chyba ściema jakaś.
  10. Witam! mam pytanie czy nie zginęła komuś honda CB 500? Honda stoi w Warszawie na chodniku już tak od około połowy sierpnia, najpierw myślałem, że ktoś idealnie stawia w tym samym miejscu ale ostatnio przejeżdżałem tamtędy i moto stoi dalej jak stało z tym, że ktoś wykręcił lusterko od strony chodnika i tak już ze trzy tygodnie stoi. Właściciel zapomniał gdzie postawił? znudziła mu się zabawka? a może sprzęt był skradziony i został porzucony? Honda jest koloru niebieskiego na plastikach pod kanapą ma żółte "numery startowe" - 46, tenże plastik (z lewej) jest pokruszony. Nr rejestracyjny zaczyna się na GWE ( nie jestem pewny tego "E") ale poczatek i tak wskazuje na to, że sprzęt pochodzi z nad morza. Ktoś coś słyszał cokolwiek wie?
  11. "Ruch kierownicy w stronę przeciwną do zakrętu jest często prawie niewidoczny, wychylenie kierownicy można liczyć w milimetrach (zależnie m. in od szerokości kierownicy) raczej niż w centymetrach. Nie sądzę aby można go "zobaczyć" u zawodników na torze, natomiast wyraźnie widać jego efekt. Przeciwskręt w postaci "odbicia w stronę przeciwną do zakrętu" ma sens jedynie przy bardzo gwałtownym zakręcie (bądź manewrze omijania przeszkody), najczęściej jednak jest to jeden płynny (często minimalny) ruch kierownicy w jedną stronę i z powrotem. Żeby to odczuć wystarczy - jadąc prosto - lekko i wolno popchnąć na 1 cm. lewą manetkę do przodu, kierownica skręci się leciutko w prawo, a siła odśrodkowa pochyli motocykl w lewo, w tym momencie motocykl zacznie jechać po niewielkim łuku w lewo. I tyle. Koniec przeciwskrętu." Cytat z tego tematu, skanu książki nie posiadam - nie wierzysz to spróbuj na prostym odcinku jezdni przy niewielkiej prędkości "na siłę" skręcić kierę w którąkolwiek stronę - zobaczysz co się stanie(w którą stronę pochyli się moto).
  12. Według zasad przeciwskrętu opisanych w "Motocykliście doskonałym" jeśli kierownica skręcona jest w prawo to moto jedzie w lewo, może to było przyczyną?
  13. Kilka lat temu w Świecie Motocykli lub Motocyklu (nie pamiętam) było porównanie drogi hamowania od 200 do zera Porsche 911 i kilku motocykli (w tym BMW z ABS) - wygrał samochód, wśród motocykli najlepsza okazała się Honda 900RR a najgorsza (chyba) była właśnie BM-ka. Jako ciekawostkę podano, że po wyłączeniu ABS-u kilku kierowców zatrzymało się szybciej niż z ABS-em, ale wtedy ABS w motocyklu to była naprawdę rzadkość - od tamtego czasu na pewno wydajność tych układów się poprawiła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...