Miaziu Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Otóż mam okazje kupić motor : Honda VF 500 F2, 1986r, 55000km, stan: dobry+, Nowy łańcuch , zębatki, uszczelniacze, rok temu wymienione panewki , nowe opony. Tyle że bierze olej . Warto brać ? Cena- 2kZdjęcia na : http://www.bikepics.com/members/miaziu/86v...sp?i=355982&s=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Za 2000zł?? to tanio - fakt , sądze, ze jesli byś wsadził kiedyś tam jeszcze 1000zł tio byś miał fajny sprzet , a VF sie cenią ...ale tak naprawde nikt Ci nie powie "tak kupuj-zajebisty" jesli go nie zobaczy , pogadaj z mechanikami , ewenttualnie weź ze sobą jakiegoś speca ...pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy600 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Troche stary rocznik. Przy ewentualnej odsprzedaży może być ciężko. Sprawdź, ile czasu nią jeździł pprzedni właściciel. jeżeli pół roku, to może być mina (ale nie sugeruj się tym co pisze, bo może być inaczej). Moja XJ jest z 85, i nie powiem, żebym narzekał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Dlaczego wymieniane były panewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Jak na mój gust to przed 55 powinna być jeszcze przynajmniej jedynka. Wg tego licznika poprzedni właściciele nie mogli robić więcej niż 3 tyś rocznie. A to raczej nie możliwe. Tym bardziej, że bierze olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Ej tu jest mowa o 2000zł, dokładasz kolejne 2 lub po znajomości tysiaczka i masz sprzęt jak nowy, wszystko wymienisz i jesteś pewny co tam masz.Czasami lepiej zrobić sobie sprzęta od nowa ,żeby potem dłuuuuuuuugo cieszyć się jego bezawaryjnością.Więc jak masz na ewentualne naprawy i sprzęt Ci się podoba to bierz :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 2 000 tyś to przy japoni starcza na opony i porządny przegląd, a nie na remont.Jak były wymieniane panewki, to pewnie był też szlifowany wał, więc długiej przyszłości silnikowi nie wróżę.Jak silnik zużywa olej, to trzeba się liczyć z wymianą pieścieni, bądź uszczelniaczy, albo całej góry silnika tzn. tłoki, tuleje, pierścienie, uszczelniacze. Radzę poszukać innego egzemplarza, chyba, że wolisz spędzić sezon na robieniu motocykla i zarabianiu kasy na remont :banghead: Obecny właściciel już to zrozumiał, dlatego się sprzęta pozbywa :banghead: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 postaraj sie uzbierac troszke wiecej i kp cos mlodszego z mniejszym przebiegiem co nie bedzie sie psulo datego zgadzam sie z przedmowca pomysl czy masz czas checi i kase by dlubac caly sezon pozdro Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 16 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Dlaczego wymieniane były panewki?jedna panewka klękła :/ Poprzedni właściciel ma ten motor do 2 lat,i podczas remontu były wymieniane także uszczelniacze zaworów. Czyli odrazu pierścienie do wymiany i możliwe że gniazda zaworowe wypalone. Kto z was miał takiego sprzęta ? żeby ktoś mógł coś o nim konkretnego powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 ach te przebiegi.......... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekk Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 (edytowane) Jak na mój gust to przed 55 powinna być jeszcze przynajmniej jedynka. Wg tego licznika poprzedni właściciele nie mogli robić więcej niż 3 tyś rocznie. A to raczej nie możliwe. Tym bardziej, że bierze olej. Słusznie Przebieg to ściema!! Po pierwsze choćby z racji przeprowadzonych "reanimacji" silnika o których wspomniałeś w opisie(zwłasza ze ten silnik to V a one sa w stanie robić słuszne przebiegi przy odpowiednim użytkowaniu bez remontów które są znacznie wyższe anieżeli wspomniane 55kkm) po drugie jest poprostu niemożliwe w zestawieniu z rocznikiem... Z reszta cena mowi sama za siebie Nie jest to okazja-to poprostu mina :banghead: Ej tu jest mowa o 2000zł, dokładasz kolejne 2 lub po znajomości tysiaczka i masz sprzęt jak nowy, wszystko wymienisz i jesteś pewny co tam masz.Czasami lepiej zrobić sobie sprzęta od nowa ,żeby potem dłuuuuuuuugo cieszyć się jego bezawaryjnością.Więc jak masz na ewentualne naprawy i sprzęt Ci się podoba to bierz :banghead: Pozdrawiam Oooo tak!! Myślisz ze ktoś kto smiga na MZ jest zainteresowany zakupem sprzeta za 2000zl z nastawieniem na wydanie kolejnych 2000zl na remont silnika?! Jakby miał do wydania 4000zł to nie szukałby trupa za 2000zł a byłby pewnie zainteresowany jakimś GS-em CB itp Niech chłopak lepiej pośmiga sobie spokojnie jeszcze w tym sezonie na tym co obecnie posiada... Edytowane 17 Czerwca 2006 przez jarekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 a powiedzcie mi jeszcze , czy w VFce cylindry kryte są niklasilem ? czy jest na nich jakaś tuleja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.