Dario.G Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Wydech Montii Motorsport ma takie same wymiary jak orginalny od gs 500 oprócz średnicy wejścia- ma 50 mm, a orginalny 45mm. Jeśli więc go założę to wszystko będzie w porzadku, czy nie?I co z regulacją wkońcu? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Teraz nie wiem co robić wsadziłem wydech przelotowy do nowego moto szkoda by było zaraz z nim robić głos jest ekstra ale martwi mnie jeszcze to że ten wydech co ja wsadziłem nie jest wydechem jakiegoś renomowanego producenta pod konkretny model motor jedzie elegancko lepiej ja na tym fabrycznym tylko jak odejme z gazu strzela z rury ale to chyba wina że za mało plaiwa dostaje co o tym sądzicie? ja sadze, ze piszac skladnie i przejrzyscie, stosujac znaki interpunkcyjne, ulatwisz forumowiczom zrozumienie twojego problemu. wowczas twoja wypowiedz bedzie czytelniejsza, nawet mimo nie zastosowanych znakow polskich ąęść... Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Adam M. to dlaczego miałby się kolor zmienić, skoro skład mieszanki by się nie zmienił (a co za tym zawartość CO2)?? Sklad mieszanki przy niezmienionych nastawach by sie zmienil, bo jakas czesc ladunku nowej mieszanki w fazie przeplukiwania komory spalania bedzie uciekala przez twoj "sportowy" tlumik. Fala uciekajacych gazow wydechowych, ktora porywa ze soba swieza mieszanke powinna zostac odbita od przegrody tlumika i wtloczyc spowrotem swieza mieszanke do komory spalania.W wypadku braku tej przegrody jakas czesc mieszanki wyleci wydechem i stosunek benzyny do powietrza ( czy spalin ) wypelniajacych komore spalania zmieni sie na korzysc tego ostatniego powodujac wzrost temperatury spalania, a nie "chlodzenie zaworu wydechowego swieza mieszanka".No ale to wszystko napisal juz A!ntek na poczatku tego watku jesli sie nie myle, nie czytales tego ?Tak ze duzo zalezy od konstrukcji tego nowego tlumika, z tym ze jezeli kupuje sie koncowke dedykowana do danego modelu moto to producent zwykle sprawdzil czy proces zubozenia mieszanki jest na tyle nieznaczny ze nie wymaga regulacji, czy odwrotnie - wymaga.I informacja na ten temat zawarta jest zwykle w instrukcji producenta.Uzytkownik motocykla obserwujac dzialanie silnika w czasie jazdy i sprawdzajac kolor swiec jest w stanie rowniez wysnuc wnioski na ten temat - jest prosta metoda opisana dokladnie na stronie FactoryPro jak to sprawdzic i ja ja tu kilka razy przedstawialem.Czesto opisywane tu przez uzytkownikow "walenie ogniem z rury" jest prostym dowodem na takie dzialanie "pustych wydechow" - swieza mieszanka z komory spalania wylatuje z gazami wydechowymi i zapala sie w goracej rurze wydechowej powodujac "strzal z tlumika". Powoduje to rownierz spadek mocy silnika bo tylko czesc, a nie calosc mieszanki spala sie w komorze spalania oddzialywujac na tlok. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 no wlasnie ciesza sie nieraz ze strzela i mysla ze jest lepszy power na czyms takim zyskuje tylko odglos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 a jezeli np. Kawasaki KLR 600 mojego kumpla, na fabrycznym tlumiku, przy schodzeniu z obrotow (gdy w trakcie jazdy przymknie sie gaz) sa strzaly w tlumiku... to normalne?dodam ze jest to duzy singiel - 600ccinny kumpel w DR 650 ma podobny efekt Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 I to jest normalne. Tyle że jak masz przelotowy tłumik to po prostu słychać a na seryjnym tłumiku słychać "parsknięcia' stwierdził Koń :wink: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 (edytowane) no wlasnie ciesza sie nieraz ze strzela i mysla ze jest lepszy powerna czyms takim zyskuje tylko odglos No czasami nie zmniejsza to mocy tylko powoduje wieksze zuzycie paliwa, gdyz moc maksymalna jest na bogatszym skladzie, a reszta dopala sie w wydechu (ogien, strzaly itp)Wszystko zalezy od tego jak masz ustawiony sklad. Edytowane 14 Czerwca 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 ADAMie-może Twoje spostrzeżenie jest trafne...Faktycznie zdejmowałem kolanko wydechowe bo bylo zardzewiałe i wymagało renowacji.Uszczelki nie wymieniłem ;) Uszczelniałem tylko łączenie Kolanko-wydech.Narazie nic nie będe robił bo i checi brak i pogoda dopisuje-trzeba jeździć :lalag: Ale przy nastepnej rozbiórce sprawdze tą uszczelke. Tak na marginesie-nocą jak jade i puszczam gaz z wysokich obrotów to też potrafi puscić ogień ;) kumpel ma dr650 i tez strzela na oryginalnym wydechu.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 A duży twin? tez powinien strzelać? Czy może strzelanie jest tylko normalne w singlach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.