miclaw Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Jeździłem sobie dzisiaj na mojej kozie a tu nagle zaczeło strzelac z tłumika na wysokich obrotach.Wykręciłem świece próbuje - ma przebice założyłem następna pojeździłem moze z 45 min. to samo.Czym moze byc to spowodowane ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 nie napisales jaki moto, ale domyslam sei ze chodzi o CZ wadliwa cewka wys. napiecia jak na moje oko.a kondesator masz w porzadku? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Tak chodzi o CZ Jeżeli cewka to dlaczego działo by sie to po pewnym czasie ??Mam Motoplat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Ja bym postawił na uboga mieszanke poprostu swiece przegrzewa.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 11 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Czyli mówisz żeby wiecej oleju lać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Raczej chodzi o ustawienie mieszanki paliwowo powietrznej (ilośc paliwa do powietrza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 11 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 Czyli jak ?? wiecej paliwa mniej powietrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 11 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2006 dokladnie Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Szczerze mówiąc to zalezy od tego jaką cieplote masz swiecy ale to bedzie tak że ma za za duzo benzynki za mało powietrza . Sorry że cie wprowadziłem w błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Witam, a ja bym sprawdzil wszystkoi po koleji, czyli: wartosc cieplna swiecy, ustawienie skladu mieszanki.. kondensator sprawdz, przerwe na paltynkach, a nastepnie ustaw odpowiednio zaplon. Wtedy musi byc git.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 kobuz1kondensatora i platynek nei sprawdze bo mam bezstykowy zapłon.MatiPróbowałem Świece 7 i 8 NGK A możliwe jest że dostają w dupe przez to że fajka była nie pewna ?? (oderwały sie te druciki co trzymaja swiece)I do tego jeszcze było zamoczone łączenie Fajka-Przewód wys. napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 W czesiach naszych kochanych nie mamy platynek kondesatorow i cewek;) tak jest motoplat. Bezstyk. 1,4 przed gmp i smiganie kilka sezonow. Miclaw mowie Tobie ze moze to byc np wirnik zly. Bo wirnik pewnie masz od innego motoplatu niz od tego co kupiles. Moze przez to pali . A wczesniej palil swiece?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 http://forum.motocyklistow.pl/Ach-te-wieczki-t47202.html przeczytaj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Siema.. kurde pomyliłenm sie:) Macie racje, przeciez jasne że tam nie ma platynek i kondensatora.. buhehe, tak to jest jak sie pisze posta na szybko, czytajac poprzedniego posta niedokladnie.. ehhmicław, jeli miałes nie pewne połaczenie swiecy, przewodu i fajki to motocykl w czasie pracy przerywałby.. od wstrzasów mogłoby sie rozłaczac i zalaczac.. wtedy nie przepalałby regularnie, co w efekcie również mogłoby niszczyc swiece.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miclaw Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 Rozmawiałem ze znajomym który jeździ ponad 2 lata na CZ i powiedział mi że świece NGK nie nadaja sie do CZ.Mówił że jakiej NGK by nie wsadział zawsze dostawała przbicia.Aż w koncu wkręcił Zwykłą iskre i jeździ juz ponad 1,5 roku-chyba zmienie na iskre i zobacze co sie bedzie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.