okoboga Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 witam, mam mały problem ,a w zasadzie dwa problemy z moją mz 250,po pierwsze bardzo ciężko wyczuć luz,wchodzii w czasie jazdy ale na postoju to już graniczy z cudem,oczywiście kontrolka luzu nie świeci,po drugie na zapalonym silniku gdy jest luz coś niemiłosiernie hroboli inaczej mówiąc pyrkota lub terkocze w silniku,po wrzuceniu biegu ustaje i tego nie słychać,będę wdzięczny za pomoc w ustaleniu przyczyny,pozdrawiam sezon czas zacząć jeżdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Co do luzu to ciezko go wrzucic bo:- pierwsza opcja- sprzeglo Ci ciagnie - druga opcja- nasz rozwalona skrzynie biegow i to ona tak nap*****la a jak wrzucisz biego to juz nie podskakuje tylko sie kreci.tak czy siak to czeka Cie grzebanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okoboga Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 witam, mam mały problem ,a w zasadzie dwa problemy z moją mz 250,po pierwsze bardzo ciężko wyczuć luz,wchodzii w czasie jazdy ale na postoju to już graniczy z cudem,oczywiście kontrolka luzu nie świeci,po drugie na zapalonym silniku gdy jest luz coś niemiłosiernie hroboli inaczej mówiąc pyrkota lub terkocze w silniku,po wrzuceniu biegu ustaje i tego nie słychać,będę wdzięczny za pomoc w ustaleniu przyczyny,pozdrawiam sezon czas zacząć jeżdzić. jak by to ująć,ze skrzynią po za tym iz żęzi na luzie jest wszystko ok,gada jak niemowle,redukcja i tak dale bez problemu,bede szukał jak znajdę co to było dam znać,narta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 W takim razie wymien tarcze sprzeglowe, sprzezyny, ustaw wsio i powinno byc dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okoboga Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 W takim razie wymien tarcze sprzeglowe, sprzezyny, ustaw wsio i powinno byc dobrze.może zle to ujołem,luz jest ale mam problem z jego wyczajeniem ,albo włożę 1 abo dwujkę ,ciężko znależć luz,w czasie jazdy wychodzi to łatwiej ,poprostu jest to irytujące,nie czuć na nodze tego przeskoku z jedynki na luz tylko odrazu przełazi na dwujkę, chyba wymiana tarczy też nic nie pomożę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 pierw zrob zeby ci sprzeglo nie ciagnelo bo jak ciagnie to tylko biegi wskakuja mi bez problemu luz wskakuje wajcha w gore i delikatnie w dol i mam luz poprubuj na rozne sposoby sdzukac luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 mz tak maja ze trudno jest znalesc luz! przejzyj temat wszystko o mz tak ktos o tym pisal, poprostu to taka wada mz :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 ale w czym to przeszkadza? wsiskasz sprzeglo i stoi normalnie a jak chcesz dluzej postac to szukasz i znajdujesz luz delikatnie dotknij dzwigni i powinien byc luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 (edytowane) może zle to ujołem,luz jest ale mam problem z jego wyczajeniem ,albo włożę 1 abo dwujkę ,ciężko znależć luz,w czasie jazdy wychodzi to łatwiej ,poprostu jest to irytujące,nie czuć na nodze tego przeskoku z jedynki na luz tylko odrazu przełazi na dwujkę, chyba wymiana tarczy też nic nie pomożę. w skrzyni obok korka spustowego oleju jest mniejsza srobka,w niej siedzi sprerzynka na ktorej jest kulka, ta kulka jezdzi po wałku prowadzacym wodziki, w tym wałku w pewnym połozeniu jest naciecie, polozenie to odpowiada luzow, i gdy kulka wpadnie w to naciecie wtedy jest lepiej znalezc luz. byc moze ta kulka spadła albo sprezynka pekła. Aby to sprawdzic wykrec ta srobe, (tylko UWAGA podstaw jakis pojemnik na olej bo bedzie uciekał albo wczesniej sposc olej) jak juz wykrecisz to ostroznie ja wyciagaj zeby sprawdzic czy jest tam ta kulka. jezeli jej nie ma to zapewne jest gdzies w skrzyni i pasowało by ja wyjac bo moze byc zle jezeli wpadne w tryby.a jezeli jest to przyczyny problemu trzeba szukac gdzie indziej. powodzenia. pzdr. ja tu sie rozpisałem a nie wiem nawet jaka to mz 250 bo to co napisałem dotyczy etz250 wi innych to nie wiem czy tak jest.pzdr. Edytowane 9 Czerwca 2006 przez kaburas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okoboga Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 witam ponownie,przyczyna żężenia to rozwalone łozysko przed koszykiem sprzegłowym,odpowiadające za wysprzęglanie, w skrzyni obok korka spustowego oleju jest mniejsza srobka,w niej siedzi sprerzynka na ktorej jest kulka, ta kulka jezdzi po wałku prowadzacym wodziki, w tym wałku w pewnym połozeniu jest naciecie, polozenie to odpowiada luzow, i gdy kulka wpadnie w to naciecie wtedy jest lepiej znalezc luz. byc moze ta kulka spadła albo sprezynka pekła. Aby to sprawdzic wykrec ta srobe, (tylko UWAGA podstaw jakis pojemnik na olej bo bedzie uciekał albo wczesniej sposc olej) jak juz wykrecisz to ostroznie ja wyciagaj zeby sprawdzic czy jest tam ta kulka. jezeli jej nie ma to zapewne jest gdzies w skrzyni i pasowało by ja wyjac bo moze byc zle jezeli wpadne w tryby.a jezeli jest to przyczyny problemu trzeba szukac gdzie indziej.powodzenia. pzdr.ja tu sie rozpisałem a nie wiem nawet jaka to mz 250 bo to co napisałem dotyczy etz250 wi innych to nie wiem czy tak jest.pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 sprzegło, zużyte tarcze tłuką na jałowym, po wrzuceniu biegu już nie bo ciągna i są oparte o kosz. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okoboga Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 sprzegło, zużyte tarcze tłuką na jałowym, po wrzuceniu biegu już nie bo ciągna i są oparte o kosz. pzdr A jak wyregulować sprężyne naciagu kopnika,po zdjęciu obudowy sprzegła, reasumując poprzedni temat przyczyną tłuczenia były założone od wewnątrz śruby mocujące dekiel obrotomierza,poprzedni właściciel pozrywał gwinty i rozwiązał problem wkładając sruby jako szpilki od srodka co nie zawsze się sprawdza tym bardziej jesli mają dużo luzu.pozdrawiam A jak wyregulować sprężyne naciagu kopnika,po zdjęciu obudowy sprzegła, reasumując poprzedni temat przyczyną tłuczenia były założone od wewnątrz śruby mocujące dekiel obrotomierza,poprzedni właściciel pozrywał gwinty i rozwiązał problem wkładając sruby jako szpilki od srodka co nie zawsze się sprawdza tym bardziej jesli mają dużo luzu.pozdrawiami zapomniałem dodać że rozwalone łożysko ,to zaraz na wysokości kosza sprzegłowego ,etz 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.