Krzych16 Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 W jaki sposób może byc zdławiony cbr1100xx z 97 r Przede wszystkim nie wiem czy jest zdławiony pytam bo w dowodzie jest wpisane że ma ok 98 KM jest to moto z Belgii ale cholera wie czy ma pełna moc czy nie.(nie bardzo mam z czym porównać)Przyspiesza bardzo dobrze w całym zakresie obrotów.Czy zostaje tylko hamownia czy moge coś we własnem zakresie sprawdzićn np tłumiki(sa oryginalne),może w kanałach dolotowych jakieś zwężki.Byłbym wdzięczny za radę kogoś kto sie oriętuje.ks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Kawalek prostej i bedzie wszystko wiadomo :buttrock: Jak zdlawiony to wskazowka zatrzyma sie na liczbie ok 240.Jak otwarty-to pojdzie duzo wyzej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Jeżeli to prawda co napisałeż 98 KM to chyba wyjaśnia sprawę że moto jest zdławione. 98 koni to chyba norma na pojemność 600. Chyba że to są kilowaty. 98 KW to by się mniejwięcej zgadzało jak na 1100. Popatrz uważniej w jakiej jednostce jest podana moc. Moje moto też było zdławione w niemczech ale wszystkie zdławienia i potem oddławienie było zapisane w brifie. Moto ma fabrycznie daną moc i wszystkie ingerencje typu zdławienia będą miały na 100% swoją adnotację. Tłumikami się nie sugieruj, zestawy do dławienia dotyczą zazwyczaj kolektorów ssących bądź w drastycznych przypadkach rozrządu bądź elektroniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 XX też dławili ???? sprawdz to co pisał ventura , albo rozpędz to ustrojstwo konkretnie i zobacz ile leci , jak sie zatrzyma przed 250 to faktycznie coś nie tak... :buttrock: a tak w ogóle to coś mi sie o uszy obiło , ze ludzie kombinują z modułami - przekładają od X11 do XX albo odwrotnie , chodzi o lepszy moment lub moc , lub coś takiego :biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Witam. Poszukaj w Google niemieckiego forum Hondy, najlepiej XX ( nie mam czasu, jestem w robocie :biggrin: ). Miałem podobny problem z YZF. Jeżeli kumasz niemiecki daj pytanie ( poproś kogoś ) lub poszukaj na forum na pewno znajdziesz odpowiedż. Niemcy w tym siedzą. Pozdrawiam. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 napisz maila do hondy ale do niemcow. Pdaj numer silnika i dostaniesz odpowiedz czy jest zdlawiona i jak. Mozesz smialo po angielsku pisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Więc tak na pierwszych 4 biegach idzie do czerwonego pola włączam 5 ,6 i gdzieś przed 10 tys/obr jak by coś cieło obroty jest to ok 260/270 km/hCo to za cholera????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,1100,XX,Su...zytku,1624.html Masz tam byczy opis do Twojej hondzinki. PIszą że V max=284 więc chyba w Twojej maszynei wszystko gra.To że pokazuje 260 czy 270 to może być przyczyna złego wskazania licznika albo może jakaś regulacja gaźników by się przydała,możesz mieć tylną zębatke większą i moto już nie ma siły na wysokich biegach albo oponkę niższą. Skoro na niższych biegach zapinasz obrotomierz do końca to raczej snu z powiek nie powinno Ci to spędzać,bo wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 sprawdź jakie masz przełożenie końcowe na łańcuchu.Zębatka mała / zębatka duża ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 sprawdź jakie masz przełożenie końcowe na łańcuchu.Zębatka mała / zębatka duża ? Przełożenie jest oryginalne .Dla mnie jest to dziwne że na pierwszych 4 biegach idzie do oporu (wskazówka na czerwone pole)włączam 5 albo 6 i przed 10tys/obr tnie obroty czy w ten sposób można dławić motocykl.Bo tak jak pisałem motocykl ma w dowodzie 72 KW.Czy jak by był zdławiony to jest możliwosc że na pierwszych biegach idzie ładnie a na 2 ostatnich jest jakieś odcięcie.Ni cholery nie rozumie może jakieś rady ,wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Ale jak w Polsce wpisali ci 72kW? ja makm gsxra 750 i tez mam 72 to standardowe to co wpisują ja mam moto z USA... wiec na jakiej podstawie mogli mi to wpisać? po prostu od tak sobie na to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 Ale jak w Polsce wpisali ci 72kW? ja makm gsxra 750 i tez mam 72 to standardowe to co wpisują ja mam moto z USA... wiec na jakiej podstawie mogli mi to wpisać? po prostu od tak sobie na to wygląda Motocykl został zciągnięty z Belgii i w dowodzie ich miał wpisane 72 KW więc przepisane zostało na przeglądzie zerowym 72KW ale to na pewno jest więcej jak 100 koni.(czuć :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepan Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Witam Mój nr to 601 5564 83,poradzę Ci jak oddławić XX,miałem identyczny problem.Motocykl jest dławiony na wałkach rozrządu.Dysze też są inne,jednak nie ma potrzeby ich zmiany.Moduł zapłonowy należy pozostawić ,zmiana na ten z wersji otwartej nie przyniesie żadnej zmiany. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.