JAKI Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Witam, zastanawiam sie z czego wykonac uszczelke pod cylindry do JAWY 350 TS, z tekturki jakiej jak ostatnia strona bloku, czy moze z gambitu który mozna dostac na www.agmot-strefa.pl kupiłem taki jeden arkusz no i mysle ze by sie to nadawało jego grubosc to 0,5mm. Pytanie na stepne czy dawac sama uszczelke czy z sylikonem? kartonowa z sylikonem? gambitowa z sylikonem? Prosze o porade. POZDRAWIAM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 A dlaczego nie chcesz po prostu kupić kompletu uszczelek? W katowicach masz dobry sklep na Kordeckiego Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Można zrobić z bloku i posmarować troche olejem. Można też karton + sylikon. Jak chcesz. W swojej jawie mam taką grubą ciemną uszczelke nie wiem z czego już tak było jak kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 karton można nasączyć caponem (w Automobiliście pisało), lub jakimś innym rzadkim lakierem...gdzieś czytałem że nitro...i zakładać póki jeszcze nie wysechł :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ja kiedyś poskładałem WSK-ę na uszczelki z bloku technicznego i posmarowałem Hermetikiem i wszystko trzymało ok. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 ostatnia kartka bloku + olej. ja tak nastukalem w jawce i WSK 125 i trzymalo ladnie. tylko odtlusc dobrze, zeby powierzchnie byly rowne itd. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ja zawsze skladam tak: ostatnia strona bloku i smaruje z dwoch stron silikonem. Czekam az silikon wyschnie na cacy, i dopiero skladam. Czekam az wyschnie silikon dlatego ze ta uszczelka jest juz wielorazowa. Jak smarujemy i na swiezym silikonie skladamy silnik to pozniej uszczelka po rozbiorce silnika jest do niczego. A u mnie i tak trzyma bez problemu. JAKI, jak wyglada ten papier?? To jest cos ala guma?? ala kauczuk?? grafit?? Czy zwykly papier?? To tam pisze w tym agmocie ze olejo odporna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 to jest cos ala guma, no i pisac pisze ze jest to olejoodporne. Ale ja i tak juz zamówiłem orginalna uszelke takze nie mam problemu;) chciałaem ja sam wykonac bo na agmotcie nie było no a drugiej paczki nie było wtedy sensu zamawiac, ale teraz potrzebowałem jeszcze łancuch przednia zebatke i inne pierdoły to i uszczelke zamówiłem:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 koniec bloku sylikonem niech wyschnie i skladac niektorzy skladaja uszczelka smar :wink: ale i tak najlepiej kup nowa bo to nie sa duze koszty:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.