JaJo Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Witam! Jak w tamacie? którą wersje polecacie z KTM-ow LC4 ? nie chodzi tylko o pojemnosc. Wersja Gs ma paskudny prędkościomoze :Dhttp://img.otomoto.pl/photos/original/M2/M...8/M222089_5.jpg Jak w romecie, strasznie skapo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 najlepsza wersja w LC4 (w tych starszych) jest EXE ja posiadam taka wersjre wazy sucha tylko 120kg nie posiada akumulatora przełaczniki sie do niczego nie nadaja (nie sa funkcyjne) nie ma stacyjki predkosciomierz przypomina mi pierwszy predkosciomierz rowerowy jaki widziałem u mojego kolegi w rowerze WIGRY 3 (nie był elektroniczny) ogolnie masz wersje hard ale wszystko zalezy od tego do czego ci ten motor bedzie potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 u mnie jest rowerowy i mi wystarcza, teraz mam 7mio funkcyjny ze średnią prędkością :DRowerowy rewelacja !!!!! nawet do crosa wstawilem:):notworthy::)---a w LC4 jak na razie zostawiam oryginala ale jak coś ..to wymiana na rowerowy:):buttrock:---lepiej bezprzewodowy bo lekka kombinacja z kabelkiem w zawieszeniu Upsain--wazne aby wyswietlal jak najwiekrze cyfry-:buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Tylko dużo ruskich liczników rowerowych nie działa w motocyklach. Jakiś zły wpływ ma na nie koło magnesowe. A co ci za różnica z kabelkiem jak i tak bedzie pod błotem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Tylko dużo ruskich liczników rowerowych nie działa w motocyklach. Jakiś zły wpływ ma na nie koło magnesowe. A co ci za różnica z kabelkiem jak i tak bedzie pod błotem :D Mam SIGMA SPORT zawsze niezawodne:) a co do blota fakt jednak kabelek przeciera po czasie---z resztą to drobiazg:) co do LC4 to wszystkie takie same!! adwenture ma tylko chlodnice oleju dodatkowa i plastiki inne---KTM to nie japonia:) od 1988 do 93 nastene w 98 generalnie tylko ulepszenia rewolucji nie bylo:)dzis prawie sie nie zmienił --zalezy o jaki rocznik pytasz????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 od 96 wprowadzili 2 pompe oleju , po 1 nie wyrabiala Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RO Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 KTM LC4 400 SC .. wydaje mi sie , że on będzie chyba najbardziej uniwersalny z modeli LC4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 KTM LC4 400 SC .. wydaje mi sie , że on będzie chyba najbardziej uniwersalny z modeli LC4.dlaczego nie 620????? nadmiar mocy???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 wlasnie, tymbardziej ze rama jest identyczna a wagowo prawie nie ma roznicy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Wczoraj zalozylem SIGME. jest kompatybilna z KTMem i nie ma zadnych problemow.PS. byly na forum tematy o licznikach rowerowych (2 dni temu czytalem) ja mam EGS (czy jakos tak-dokladnie musialbym luknac) i bardzo fajna wersja, ladna i 130kg zalana wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 KTM LC4 400 SC .. wydaje mi sie , że on będzie chyba najbardziej uniwersalny z modeli LC4. 400 nie opłaca sie brać, a z wiekszej poj polecam ci model 620 jak mowił juz Krokodyl, mozesz jeszcze trafic 600, 625 lub 640 jednak z tych wszystkich 620 jest najbardiej przychylna tylko gaźnik dellorto sprawia czasem psikusy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 600 to antyki robione do 91 albo 92 ,ale zawiecha juz WP Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 400 nie opłaca sie brać, a z wiekszej poj polecam ci model 620 jak mowił juz Krokodyl, mozesz jeszcze trafic 600, 625 lub 640 jednak z tych wszystkich 620 jest najbardiej przychylna tylko gaźnik dellorto sprawia czasem psikusy :)lc4 bardzo trzesie nie ma walków-jest wysoki 600 na poczatek fajna bo tania--napewno super dla majsterkowicza--pierwsze silniki w kolorze niebieskim byly 4 biegowe-tyle , w 93 byl jeszcze przejsciowy model 600 nie do odróżnienia od 620!!!!620 robiona od 94r jest najlepsza na polski rynek juz tania a jeszcze dobra:):icon_question::) tam kolejnosc smiesznie im wyszla po 620 byl 640 a nasteny do dzis 625 --gaznik mozna wymieniac zawsze--co do zawieszen to WP i czasami Ohlinsa na tyl wstawiali--generalnie parametrami nie zmielily sie od 88 do dzis dalej okolo 50PS i prawie takie same zawieszenia -w 98 duza zmiana elektryki na kokusana i gaznik zmienili ...wersja 400 to nieporozumienie w Polsce(robiony na rynki zachodnie gdzie są ograniczenia dla skladek ubezieczeniowych...) --KTM to bardzo dobra firma marketingowa!!! --- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.