Skocz do zawartości

Która wersja najlepsza?


Rekomendowane odpowiedzi

najlepsza wersja w LC4 (w tych starszych) jest EXE ja posiadam taka wersjre wazy sucha tylko 120kg nie posiada akumulatora przełaczniki sie do niczego nie nadaja (nie sa funkcyjne) nie ma stacyjki predkosciomierz przypomina mi pierwszy predkosciomierz rowerowy jaki widziałem u mojego kolegi w rowerze WIGRY 3 (nie był elektroniczny) ogolnie masz wersje hard

ale wszystko zalezy od tego do czego ci ten motor bedzie potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest rowerowy i mi wystarcza, teraz mam 7mio funkcyjny ze średnią prędkością :D

Rowerowy rewelacja !!!!! nawet do crosa wstawilem:):notworthy::)---a w LC4 jak na razie zostawiam oryginala ale jak coś ..to wymiana na rowerowy:):buttrock:---lepiej bezprzewodowy bo lekka kombinacja z kabelkiem w zawieszeniu Upsain--wazne aby wyswietlal jak najwiekrze cyfry-:buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dużo ruskich liczników rowerowych nie działa w motocyklach. Jakiś zły wpływ ma na nie koło magnesowe. A co ci za różnica z kabelkiem jak i tak bedzie pod błotem :D

Mam SIGMA SPORT zawsze niezawodne:) a co do blota fakt jednak kabelek przeciera po czasie---z resztą to drobiazg:) co do LC4 to wszystkie takie same!! adwenture ma tylko chlodnice oleju dodatkowa i plastiki inne---KTM to nie japonia:) od 1988 do 93 nastene w 98 generalnie tylko ulepszenia rewolucji nie bylo:)dzis prawie sie nie zmienił --zalezy o jaki rocznik pytasz?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie, tymbardziej ze rama jest identyczna a wagowo prawie nie ma roznicy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zalozylem SIGME. jest kompatybilna z KTMem i nie ma zadnych problemow.

PS. byly na forum tematy o licznikach rowerowych (2 dni temu czytalem)

 

ja mam EGS (czy jakos tak-dokladnie musialbym luknac) i bardzo fajna wersja, ladna i 130kg zalana wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM LC4 400 SC .. wydaje mi sie , że on będzie chyba najbardziej uniwersalny z modeli LC4.

 

400 nie opłaca sie brać, a z wiekszej poj polecam ci model 620 jak mowił juz Krokodyl, mozesz jeszcze trafic 600, 625 lub 640 jednak z tych wszystkich 620 jest najbardiej przychylna tylko gaźnik dellorto sprawia czasem psikusy :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400 nie opłaca sie brać, a z wiekszej poj polecam ci model 620 jak mowił juz Krokodyl, mozesz jeszcze trafic 600, 625 lub 640 jednak z tych wszystkich 620 jest najbardiej przychylna tylko gaźnik dellorto sprawia czasem psikusy :)

lc4 bardzo trzesie nie ma walków-jest wysoki 600 na poczatek fajna bo tania--napewno super dla majsterkowicza--pierwsze silniki w kolorze niebieskim byly 4 biegowe-tyle , w 93 byl jeszcze przejsciowy model 600 nie do odróżnienia od 620!!!!620 robiona od 94r jest najlepsza na polski rynek juz tania a jeszcze dobra:):icon_question::) tam kolejnosc smiesznie im wyszla po 620 byl 640 a nasteny do dzis 625 --gaznik mozna wymieniac zawsze--co do zawieszen to WP i czasami Ohlinsa na tyl wstawiali--generalnie parametrami nie zmielily sie od 88 do dzis dalej okolo 50PS i prawie takie same zawieszenia -w 98 duza zmiana elektryki na kokusana i gaznik zmienili ...wersja 400 to nieporozumienie w Polsce(robiony na rynki zachodnie gdzie są ograniczenia dla skladek ubezieczeniowych...) --KTM to bardzo dobra firma marketingowa!!! ---

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...