motowojtas Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 na moim motocyklu jechałem najszybciej 110km/h ale na xj 900 brata jechałem 145km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 130km/h dt80lc2 :biggrin: podczas lotu kolo sie samo krecilo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) 130km/h dt80lc2 :biggrin: podczas lotu kolo sie samo krecilo ;)Niewiem jak ja dt ma naped predkosciomieza w formie slimka przy przednim kole....Chyba z Giewontu leciałeś.. JA najwiecej jechalem 130 km/h Yamaha tdr 125 2000r z górki:) Niestety ma jeszce blokade na tumiku :D Edytowane 1 Września 2006 przez krzychu-985 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 hmm fakt a to co pisałem to było 'osiągnięcie' kumpla, ide go opieprzyc za to ;) :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek320 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 autostrada wlkp ----- R1 tuning stardant wydech, filtry, dysze jak na wyswietlaczu zobaczylem 300 to strach nie pozwolił wiecej na niego spojrzec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek ZZR Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 285 licznikowo, autostrada Katowice - Opole -- piękna droga z łagodnymi łukami. Musiałem zobaczyć, czy Kawa ZZR 1100 wyciągnie tyle ile piszą w informacjach :biggrin: Zabawa jest przednia, szczególnie jak wyprzedzałem kolumnę Harleyów - jakby stali w miejscu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel5 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 285 licznikowo, autostrada Katowice - Opole -- piękna droga z łagodnymi łukami. Musiałem zobaczyć, czy Kawa ZZR 1100 wyciągnie tyle ile piszą w informacjach :cool: Zabawa jest przednia, szczególnie jak wyprzedzałem kolumnę Harleyów - jakby stali w miejscu :cool: no własnie a co z tym licznikowo? ostani artykuł w swiecie motocykli przeczy licznikowym wskazaniom :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 no własnie a co z tym licznikowo? ostani artykuł w swiecie motocykli przeczy licznikowym wskazaniom :cool:nie bardzo wiem o co ci chodzi.... jesli trafilem w twoja mysl to niemal kazdy licznik oszukuje.... sklada sie na to wiele czynnikow: aktualne cisnienie ogumienia, rozmiar kol, rodzaj predkosciomierza (linkowe ponoc oszukuja bardziej niz przekaznikowe elektroniczne), miejsce na ktorym odbywa sie pomiar (czy na kole, czy w skrzyni)... mozn by jeszcze wymieni kilka czynnikow ale spiacy jestem i nie pamietam :biggrin: w kazdym razie 99% predkosciomierzy oszukuje i zdecydowana wiekszosc zawyza predkosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol-Derbi Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Fragment artykułu o biciu rekordu prędkości Polski na motocyklu z wrześniowego Świata Motocykli ( str. 14 ) . ... Przy bardzo wysokich prędkościach pojawia się kolejny problem - koło napędzane , według którego zwykle ( w nowoczesnych motocyklach) dokonywany jest pomiar, kręci się znacznie szybciej, niż jedzie motocykl. Przy maksymalnej prędkości różnica może dochodzić nawet do 30 km/h... Czy oznacza to że tył jedzie cały czas w uślizgu przy prędkościach powyżej 250 km/h, a jeśli tak to dlaczego!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek ZZR Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 no własnie a co z tym licznikowo? ostani artykuł w swiecie motocykli przeczy licznikowym wskazaniom :biggrin: Właśnie w związku z tym artykułem teraz wiem, że moje 285 na budziku to tak naprawdę może z 270. Więc 285 jechałem, ale tylko "licznikowo".Kurcze, ale z tym uślizgiem tylnego koła to jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, poza tym prędkościomierz u mnie bierze napęd z przedniego, więc to akurat nie ma w moim znaczenia. W każdym razie jazda z taką prędkością to zupełnie inny wymiar wrażeń - maksymalne skupienie, niekontrolowane ruchy głowy od pędu mimo całkowitego pochylenia (mam szybę sportową, nie turystyczną), wskaźnik paliwa opadający w oczach :cool:, wrażenie , że samochody jadą z prędkością konduktu pogrzebowego, no i ból głowy i ogólne dziwne samopoczucie po takiej "przejażdżce". Nikogo oczywiście nie namawiam z wiadomych względów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atrian Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Na swoim motocyklu to tylko licznikowe 250 :cool: :P a kilka dniu temu na autobanie za Berlinem 180 :biggrin: :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawela Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Fragment artykułu o biciu rekordu prędkości Polski na motocyklu z wrześniowego Świata Motocykli ( str. 14 ) . ... Przy bardzo wysokich prędkościach pojawia się kolejny problem - koło napędzane , według którego zwykle ( w nowoczesnych motocyklach) dokonywany jest pomiar, kręci się znacznie szybciej, niż jedzie motocykl. Przy maksymalnej prędkości różnica może dochodzić nawet do 30 km/h... Czy oznacza to że tył jedzie cały czas w uślizgu przy prędkościach powyżej 250 km/h, a jeśli tak to dlaczego!?tez to czytalem w Wysokich Obrotach i tez sie zdziwilem :biggrin: czy ktos mozy wyjasnic staly uslizg kola przy takiej predkosci?? za duzo mocy?? za mala przyczepnosc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemoo Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 tez to czytalem w Wysokich Obrotach i tez sie zdziwilem :biggrin: czy ktos mozy wyjasnic staly uslizg kola przy takiej predkosci?? za duzo mocy?? za mala przyczepnosc?? Przy tak dużych predkościach opór aerodynamiczny działa jak hamulec ,koło ma dużą predkośc i całyczas "pali gumę"są jeszcze inne czynniki np wiatr jakość nawierzchni :cool: Jeśli sie myle to prosze o korekcje wypowiedzi :cool: :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micha_3 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Przy tak dużych predkościach opór aerodynamiczny działa jak hamulec ,koło ma dużą predkośc i całyczas "pali gumę"są jeszcze inne czynniki np wiatr jakość nawierzchni :cool: Jeśli sie myle to prosze o korekcje wypowiedzi :biggrin: :P Święta prawda! człowiek cały czas sie uczy.... Ja śmigałem 120 V-max mojego moto... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Ja słyszałam że przekłamanie może wynosic do 10% wskazań licznika. Do tematu...Wczoraj 165km/h (wilanów) co chwile pobijam swój rekord :cool: ... to nie był max motocykla. Mój mąż do mnie powiedział... "no no szybko było, bo jak cie wyprzedzałem miałem 210" :P :cool: Najszybciej jako plecak 265km/h ...mało przyjemne. Dupe zwiewa :biggrin: Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi