Skocz do zawartości

Ile jechałeś najszybciej na swoim motocyklu?


d8-vid
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

130km/h dt80lc2 :biggrin: podczas lotu kolo sie samo krecilo ;)

Niewiem jak ja dt ma naped predkosciomieza w formie slimka przy przednim kole....Chyba z Giewontu leciałeś..

 

JA najwiecej jechalem 130 km/h Yamaha tdr 125 2000r z górki:) Niestety ma jeszce blokade na tumiku :D

Edytowane przez krzychu-985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

285 licznikowo, autostrada Katowice - Opole -- piękna droga z łagodnymi łukami. Musiałem zobaczyć, czy Kawa ZZR 1100 wyciągnie tyle ile piszą w informacjach :biggrin:

 

Zabawa jest przednia, szczególnie jak wyprzedzałem kolumnę Harleyów - jakby stali w miejscu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

285 licznikowo, autostrada Katowice - Opole -- piękna droga z łagodnymi łukami. Musiałem zobaczyć, czy Kawa ZZR 1100 wyciągnie tyle ile piszą w informacjach :cool:

 

Zabawa jest przednia, szczególnie jak wyprzedzałem kolumnę Harleyów - jakby stali w miejscu :cool:

no własnie a co z tym licznikowo? ostani artykuł w swiecie motocykli przeczy licznikowym wskazaniom :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie a co z tym licznikowo? ostani artykuł w swiecie motocykli przeczy licznikowym wskazaniom :cool:

nie bardzo wiem o co ci chodzi.... jesli trafilem w twoja mysl to niemal kazdy licznik oszukuje.... sklada sie na to wiele czynnikow: aktualne cisnienie ogumienia, rozmiar kol, rodzaj predkosciomierza (linkowe ponoc oszukuja bardziej niz przekaznikowe elektroniczne), miejsce na ktorym odbywa sie pomiar (czy na kole, czy w skrzyni)... mozn by jeszcze wymieni kilka czynnikow ale spiacy jestem i nie pamietam :biggrin: w kazdym razie 99% predkosciomierzy oszukuje i zdecydowana wiekszosc zawyza predkosc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fragment artykułu o biciu rekordu prędkości Polski na motocyklu z wrześniowego Świata Motocykli ( str. 14 ) .

 

... Przy bardzo wysokich prędkościach pojawia się kolejny problem - koło napędzane , według którego zwykle ( w nowoczesnych motocyklach) dokonywany jest pomiar, kręci się znacznie szybciej, niż jedzie motocykl. Przy maksymalnej prędkości różnica może dochodzić nawet do 30 km/h...

 

Czy oznacza to że tył jedzie cały czas w uślizgu przy prędkościach powyżej 250 km/h, a jeśli tak to dlaczego!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie a co z tym licznikowo? ostani artykuł w swiecie motocykli przeczy licznikowym wskazaniom :biggrin:

 

 

 

Właśnie w związku z tym artykułem teraz wiem, że moje 285 na budziku to tak naprawdę może z 270. Więc 285 jechałem, ale tylko "licznikowo".

Kurcze, ale z tym uślizgiem tylnego koła to jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, poza tym prędkościomierz u mnie bierze napęd z przedniego, więc to akurat nie ma w moim znaczenia.

 

W każdym razie jazda z taką prędkością to zupełnie inny wymiar wrażeń - maksymalne skupienie, niekontrolowane ruchy głowy od pędu mimo całkowitego pochylenia (mam szybę sportową, nie turystyczną), wskaźnik paliwa opadający w oczach :cool:, wrażenie , że samochody jadą z prędkością konduktu pogrzebowego, no i ból głowy i ogólne dziwne samopoczucie po takiej "przejażdżce".

 

Nikogo oczywiście nie namawiam z wiadomych względów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fragment artykułu o biciu rekordu prędkości Polski na motocyklu z wrześniowego Świata Motocykli ( str. 14 ) .

 

... Przy bardzo wysokich prędkościach pojawia się kolejny problem - koło napędzane , według którego zwykle ( w nowoczesnych motocyklach) dokonywany jest pomiar, kręci się znacznie szybciej, niż jedzie motocykl. Przy maksymalnej prędkości różnica może dochodzić nawet do 30 km/h...

 

Czy oznacza to że tył jedzie cały czas w uślizgu przy prędkościach powyżej 250 km/h, a jeśli tak to dlaczego!?

tez to czytalem w Wysokich Obrotach i tez sie zdziwilem :biggrin: czy ktos mozy wyjasnic staly uslizg kola przy takiej predkosci?? za duzo mocy?? za mala przyczepnosc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez to czytalem w Wysokich Obrotach i tez sie zdziwilem :biggrin: czy ktos mozy wyjasnic staly uslizg kola przy takiej predkosci?? za duzo mocy?? za mala przyczepnosc??

 

 

Przy tak dużych predkościach opór aerodynamiczny działa jak hamulec ,koło ma dużą predkośc i całyczas "pali gumę"są jeszcze inne czynniki np wiatr jakość nawierzchni :cool: Jeśli sie myle to prosze o korekcje wypowiedzi :cool: :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tak dużych predkościach opór aerodynamiczny działa jak hamulec ,koło ma dużą predkośc i całyczas "pali gumę"są jeszcze inne czynniki np wiatr jakość nawierzchni :cool: Jeśli sie myle to prosze o korekcje wypowiedzi :biggrin: :P

 

 

Święta prawda! człowiek cały czas sie uczy.... Ja śmigałem 120 V-max mojego moto... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałam że przekłamanie może wynosic do 10% wskazań licznika.

 

Do tematu...

Wczoraj 165km/h (wilanów) co chwile pobijam swój rekord :cool: ... to nie był max motocykla. Mój mąż do mnie powiedział... "no no szybko było, bo jak cie wyprzedzałem miałem 210" :P :cool:

Najszybciej jako plecak 265km/h ...mało przyjemne. Dupe zwiewa :biggrin:

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...