Myszon Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Moja YZ 125 smarka olejem z rury mimo dobrej mieszanki ( 1:50 , 1:40, 1:30 - tak samo smarka) , oleju ze skrzyni ubywa ok 100ml co kilka jazd - czy to uszczelniacze na wale? bo z zebatki i dzwigni od biegów aż tak nie cieknie chociaż coś tam się sączy. Zamówiłem już uszczelniacze i tu mam pytanie - jeżeli ktoś z was już sam wymieniał to prosił bym o kilka wskazówek ,rad - na co uważać jak bede rozkręcał silnik . Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Zacznijmy od tego ,że to jest 2T, a 2T zawsze gdzieś tą resztke po spaleniu musi wypluć,nawet jak masz nowe wszystkie uszczelki to mała ktopelka zawsze się znajdzie, ale w tej skrzyni to coś troche dużo ci ubywa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Moja YZ 125 smarka olejem z rury mimo dobrej mieszanki ( 1:50 , 1:40, 1:30 - tak samo smarka) , oleju ze skrzyni ubywa ok 100ml co kilka jazd - czy to uszczelniacze na wale? bo z zebatki i dzwigni od biegów aż tak nie cieknie chociaż coś tam się sączy. Zamówiłem już uszczelniacze i tu mam pytanie - jeżeli ktoś z was już sam wymieniał to prosił bym o kilka wskazówek ,rad - na co uważać jak bede rozkręcał silnik . Dzieki. wydaje Ci sie ze sie saczy, ale podczas pracy silnika wzrasta cisnienie i olej jest mocniej wypychany, my tez sie tak wydawalo ze lekko wilgotne od oleju przy kopce a mi wysralo 0,5l oleju w ciagu jednej dluzszej jazdy.ja bym Ci radzil uwazac na wargi simeringow zebys ich nie uszkodzil i odtlusc okolice w ktorych ciekl olej, jesli tego nie zrobisz przyklei sie tam piach i pewnie znow dostanie sie do simeringa i zacznie cieknac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) cieknie>zrobić, za uszczelniacze i oringi kopki, wałka zdawczego i wałka biegów zapłaciem całe 8 zł . do tego nie trzeba rozbierać silnika, musisz mieć trochę "czułości" aby przy wydłubywaniu uszczelniaczy śrubstakiem nie uszkodzić gniazda. Ja niestety zrobiłem skazę przy kopniaku i pomimo wymiany poci się :icon_twisted: . A co do oleju z wydechu...trzeba więcej odkręcać :icon_mrgreen: to przestanie lecieć, prtzynajmniej u mnie tak jest, jak nie odkręcam to końcówka jest mokra, gdy przepałuję jest suchutko P.S.jeśli bierze olej ze skrzyni to powninn być kupa dymu, u mnie zurzyie oleju w skrzyni to max 1 korek opakowania oleju na 3-4 miesiące :biggrin: , co wleję, tyle wylewam Edytowane 3 Czerwca 2006 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 3 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 (edytowane) cieknie>zrobić, za uszczelniacze i oringi kopki, wałka zdawczego i wałka biegów zapłaciem całe 8 zł . do tego nie trzeba rozbierać silnika, musisz mieć trochę "czułości" aby przy wydłubywaniu uszczelniaczy śrubstakiem nie uszkodzić gniazda. Ja niestety zrobiłem skazę przy kopniaku i pomimo wymiany poci się :icon_twisted: . A co do oleju z wydechu...trzeba więcej odkręcać :icon_mrgreen: to przestanie lecieć, prtzynajmniej u mnie tak jest, jak nie odkręcam to końcówka jest mokra, gdy przepałuję jest suchutko P.S.jeśli bierze olej ze skrzyni to powninn być kupa dymu, u mnie zurzyie oleju w skrzyni to max 1 korek opakowania oleju na 3-4 miesiące :biggrin: , co wleję, tyle wylewam Zawsze daje mu w piz..e stary ;) a czarną mazią mam zasmarkany wydech aż spływa po nim , tylne koło i hamulec spryskany i z łacznika rury też napierdziela :icon_mrgreen: - cykne fotke to wam pokaże. Edytowane 3 Czerwca 2006 przez Myszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 U mnie też wali ole z rury, ale mam nadzieję że to nieprzepalony olej z mieszanki, no bo co niby innego by to miało być? A na to to mam już plan - dziś roznituje tłumik i go jeszcze raz poskładam, ładnie uszczelnię silikonem, ponituję i wymienię przy okazji wkład - jeśli jeszcze coś tam zostało, wetknę trochę wełny mineralnej i będzie git :banghead: Najbardziej to mi leci na łączeniu rury z tłumikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 (edytowane) Najbardziej to mi leci na łączeniu rury z tłumikiem.silikon i po sprawie.Tylko musisz przykrecic dobrze,zeby ani rura ani tlumik sie nie ruszaly.Jeszcze krotkie pytanko mam:jak w tlumiki wydmuchalo mi cala wate- ma to jakis wplyw na osiagi? Jedynie glosniejsza praca? Edytowane 8 Czerwca 2006 przez Moto_boY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 (edytowane) Teoretycznie koncowy tłumik nie wpływa na prace i sposób oddawania mocy aczkolwiek w poprzednim moto (MTX) wymieniłem wielki stalowy tłumik na pusty z cienszej blachy i moto dostało kopa. Ale to nic bo potem wpadł mi w rece koncowy tłumik aluminiowy ARROW który tez był przeciez przelotowy. Moto nagle ozyło!! z beznadziejnie pierdzacego "motoroweru" (mimo ze było to 125) zrobił sie całkiem mocny, dynamiczny motorek wkrecajacy sie jak cross!! Olej z wydechu to norma. Ale ze skrzyni cos sporo Ci ubywa. I dokładnie uważam tak jak wyzej ze jak by ten olej szedł do spalania to by czarne dymy szły bo on nie jest wogule palny :-) Edytowane 8 Czerwca 2006 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Normalna sprawa jak olej do silnika by szedl to by zostawala tylko smierdzaca,chmura dymu.Ostatnio moj kumpel tak mial ,pojezdzil troche, az olej w silniku sie skonczyl i tryb sie zatarl...silnik do roboty.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 8 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 (edytowane) do : kulesa , Gawrona i Moto_boY'a !1: kules : Mi też własnie najwięcej smarka na łączeniu wiec prawdopodobie ty masz też uszczelniacze na wale do wymiany - sprawdz stan oleju i nie ignoruj tego. 2: Gawron : Teoretycznie i praktycznie koncowy tłumnik ma wpływ na prace silnika a co za tym idzie lepsze bądź goresze osiągi - przykład: wywaliłem wate z tłumika i wstawiłem stalowe myjki do garów jako wkład - efekt: ten sam dzwięk bo myjka jest ze zwojów cieniutkiego drutu i dobrze tłumi dzwięk a po drugie ma chyba ze 3-4 razy lepszą dyfuzje bo spaliny dosłownie rozprzestrzeniają sie w tłumiku jak by wcale nic w nim nie było - wyczuwalne lepsze wkręcanie sie na obroty w mojej YZ 125 - foto wkładu : http://www.myszono.neostrada.pl/blabla/wydech-inside.jpg 3. Moto_boY : czytaj punkt 2 - o osiągach :buttrock: Edytowane 8 Czerwca 2006 przez Myszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Myszon dobry patent zrobiles :buttrock: .Podejrzewam ze u mnie waty juz nie ma, bo glosno pracuje, ale spadku mocy raczej nie odczulem.Mysle ze te stalowe myjki beda trwalsze jak wata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kules Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Dzięki Myszon - musze zbadać czy mi oleju w skrzyni ubywa czy nie bo przyznam szczerze nie zauważyłem - mam nadzieję że to olej z mieszanki a nie ze skrzyni mi wali. Może ktoś wie jak można odróżnić czy to olej z mieszanki jest czy ze skrzyni? Bo rozbebeszać silnik bez potrzeby głupio by było. ps. też sobie taki wkład zrobię - jak się sprawdzi to będzie super - bo watę za szybko wydmuchuje a to wygląda na trwały patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 :) Myszon jak sie sprawuje Twoj patent?Wycisza to troche?Bo ja niedlugo ogluchne tak u mnie pyrka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Najlepiej jest to wygłuszyć watą mineralną która kupi sie w obi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 10 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 :) Myszon jak sie sprawuje Twoj patent?Wycisza to troche?Bo ja niedlugo ogluchne tak u mnie pyrka Jak już mówiłem dźwięk metaliczny bzyk - nawet kumpel teraz też w YZ bedzie tak robił. Najlepiej sam sprawdź to raptem wydatek 10-12zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.