Motard Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 witam !!!poszukuje moto do konkretnego wyzycia sie po lesie i troche po torze natknalem sie na to http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=105174778powiedzcie cos otym modelu chodzi mi oawaryjnosc tego sprzetupodobno ten egzemplarz jest po remoncie silnikaczy dozyje konca sezonu 150-200h przy srednim kreceniu czekam na opinie Z GORY DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boyesen Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Wiesz ten KTM jest calkiem dobry motor, kolega moj ma z roku 2006 i bardzo jest z nego zadowolony. Jezeli bys sie juz decydowal na ten motor to radzil bym sie dobrze oniego dopytac poniewaz przy tym wlasnie ktm regulacja zaworow ma byc robiona co 20 moto godzin. Zmiany oleju , tloka itd. Najlepiej to sie pierw nim przejachac i wziac ze soba jakiegos mechanika. Ja jak kupuje yzywany motor to pierwsze co robie to patrze na spod ramy czy jest bardzo obita i rowniez czy jest sruba do spuczania oleju bo spotkalem sie z przypadkami gdzie sruby byla zaspawan poniewaz najechal ktos na kamien .Ale jezeli chodzi o ten ktm to naprawde dobry motor na lasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 zastanawiam sie czy nieodposcic SX z EXC nie bedzie mniej problemu z serwisowaniem tylko za EXC trzeba wiecej zaplacicpodobno cross 4T w sredniej eksploatacji tlok wymienia sie nawet po przebiegu 150-200h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_Bar Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 O ile mi wiadomo to 525sx to model robiony na zamówienie najczęściej zamawiany przez zawodników . Czyli był maksymalnie katowany taka moja sugestia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 na 100% po zawodniku traf na crossa ktory nie byl katowanybyle by dal rade dalej o ile prawda z tym przeprowadzonymremontem po ktorym ma 20h przechodzone :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boyesen Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ustawnianie zaworow to jest bardzo krytyczne przy tych sprzetach, Tlok czasem moze byc nawet wczesniej zmieniany to tylko zalezy jak byl jezdzony. Ale jak juz mowilem co 20 godzin trzeba to robic wraz z zmiano oleju co 5 motogodzin. Najlepiej sie pierw przejechac. Sprawdzic zawieszenie czy olej kapie , w jakim stanie filtr powietrza itd. Tez sprawdz felgi czy niesa krzywe itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Z tego co wiem na exc 450 mozna zrobic 6000 km bez wymiany tloka itp.Zależy też od stylu jaazdy jestem bardziej za EXC a jeszce bardziej za WRF :bigrazz:pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Z tego co wiem na exc 450 mozna zrobic 6000 km bez wymiany tloka itp.Zależy też od stylu jaazdy jestem bardziej za EXC a jeszce bardziej za WRF :bigrazz:pozdr.no tak ale zawory trzeba czesto regulowac i olej zmieniac, wiec koszta eksploatacji są wysokie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boyesen Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 regulacja zaworow wcale nie wymaga wyprawek do dilera ani mechanika , samemu mozna robic rowniez ze zmiano oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motard Opublikowano 1 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 tez wydaje mi sie ze nie powinno byc tak zle ztym serwisowaniem ktm wszyscy odnosza sie do zalecenzawodnikow ktorzy wymieniaja czesci bardzo czestowiadomo nie moga sobie pozwolic na awariekiedys liznalem troche sportu i wiem jak to jestdlatego chce 4T bo powinien mi dluzej posluzycbez tak czestego serwisowania(nie mowie o wymianie oleju) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 regulacja zaworow wcale nie wymaga wyprawek do dilera ani mechanika , samemu mozna robic rowniez ze zmiano oleju robić można samemu a skąd weźmiesz te płytki ? A z tego co pamiętam jest ich tam 5 a każda kosztuje ponad 30zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boyesen Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 robić można samemu a skąd weźmiesz te płytki ? A z tego co pamiętam jest ich tam 5 a każda kosztuje ponad 30zł Ustawianie zaworow w ktm jest tylko potrzebny szczeli-nomierz. Trzeba odsunac chlodnice i dostep wcale nie jest taki tragniczy. Ustawic tylko wal na TDC i wtedy wyregulowac to spekow. Pierwszy raz bedzie ciezko ale potem juz mozna dojsc do wprawy. Ja szczerze mowiac ja wole sam sobie zrobic niz dawac do garazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 My się nie rozumiemy. Skąd weźmiesz płytki zaworowe? A ustwienie zaworów nie jest tragedią tylko trzema mieć troche wprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Podejżewam że płytki są do kupienia tak jak wsyzstko. Zresztą ktoś mi mówił że one zużywają się nierównomiernie i często wystarczy pozamieniać je. Mam na myśli to że na jednym zaworze zużyją się inaczej niż na drugim i roszady często ograniczają koszty.Czy któryś z wyczynowych sprzętów ma regulację śrubkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 (edytowane) A właśnie czy czasami KTMy nie mają regulacji luzów zaworowych śrubami przez co trzeba je sprawdzać i robić częściej niż przy płytkach ale jest łatwiej ? Ale nawet jeśli to płytka zaworowa Hot Cams w Olek Motocykle kosztuje 19 zł ale można poszukac jeszcze taniej więc tragedii nie ma.No i zawsze można przeszlifować za piwo w zaprzyjaźnionm zakładzie ślusarskim. I nie widze większego problemu że jest po zawodniku prznajmniej wiedział jak dbać o sprzęt i zmieniał wszystko na czas a nie kombinował. Edytowane 1 Czerwca 2006 przez BaRy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.