krzysiek_1234 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Czesć . Dziś miałem zamiar wyciągnąć śrube która trzyma wahacz w dt , aby pospawać uchwyt trzymajacy silnik. Wykręciłem nakrętke, i wziełem się za wybijanie śruby, Ale ona nawet nie chciała się ruszyc o 1 mm , trzaskałem w nią młotkiem :icon_twisted: i NIC :icon_mrgreen: . Wiecie może dlaczego tak sie dzieje, jest tam jakaś blokada? A moze ta śruba jest cała wkręcona na wahacz i trzeba ja całą wykręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 to samo było u mnie w YZ muszisz bic po tym i smarowac np WD40 tyle ze jak to wybijesz na hama to muszisz kupic zestaw regeneracji wachacza:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 sproboj krecic z dugiej strony.moze sie wykreci.a jak nie to wypchnac jakims sciagaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 ee.. tobie też się urwał uchwyt mocowania silnika?? Mi sie urwał, kumplowi sie urwał i zaskakujące jest to że dokładnie tak samo i dokladnie w tym samym miejscu.. Komu jeszcze sie to urwało?? Wie ktos czym to jest spowodowane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 mi sie urwał jeden uchwyt , ale mam to w dupie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Zrób tak:Najpiew zakontuj dwie nakrętki na śrubie i kluczem dużym obkręć całą śrubę i jeden obrót. Później odkręć te nakrętki, włóż podkładkę grubą (albo kilka mniejszych) i dokręcaj nakrętke, ośka wyjdzie sama. Jak się gwint skończy to wykręcasz śrubę i dajesz więcej podkładek. Wychodzi jak po maśle. Na końcu już tylko śrubokręt długi + młotek duży i wybijesz. Metoda poskutkowała w prawie pół wiecznej WFMce. P.S.WD40, albo obwiń szmatami, polej ropą i na noc zostaw. Aha, i młotkiem nie bij bezpośrednio w ośke nigdt, tylko przez drewno, bo sklepiesz gwint. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Ja też miałem urwany uchwyt silnika :bigrazz: A co do wyciagniecia tej sruby to popros kolege , aby ruszał wachaczem do gory i na dol a ty bij i powinno spokojnie wyjsc !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopowicz Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 mi sie wtedy nic nie urwalo;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 odkręć amortyzator od reszty zawieszenia, powinno pomóc gdyż jest wywierany nacisk na tą ośkę i dlatego nie chce wyjsc Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Dzięki za pomoc. Juz po problemie bo spawacz półautomatem dobrał się do tej blaszki trzymajacej silnik i pospawał ją na 6 :icon_twisted: Udało mu sie to zrobic bez wyciągania śruby. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.